Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Yiua (LEUNG KAR FAI) se připlete k vraždě a je odsouzen k trestu ve Stanleyově věznici. Je vhozen do uzavřeného světa s vlastními pravidly. Dostane se do konfliktu se všemi, se kterými by si vůbec začínat neměl. Naštěstí pro něj se ho ujme Ching (CHOW YUN-FAT Neprůstřelný mnich, Full Contact), charismatický podvodník, který má ve vězení výsadní postavení. Jenže v Stanleově věznici kope každý sám za sebe. Vězeňské triády, obyčejní vězňové i kápové ti všichni se snaží přežít. K brutálnímu násilí dochází každý den, lidé jsou mrzačeni a vše pomalu a jistě spěje ke katastrofě. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (47)

Strike 

všechny recenze uživatele

Nemůžu dát plnejch pět*, začátek (cca 25 minut) je dost nudnej. Potom převezme otěže filmu Chow Yun Fat a je to fakt paráda. Původně sem čekal něco trochu jiného, od Lama jsem viděl jen Full Contact a dva filmy s JCvD, ale byl jsem naprosto spokojen. Doufám, že Magicbox bude pokračovat v HK legendách, a že se dočkáme ještě vypečenějších kousků(Hardboiled, Lepší zítřky atd.) ()

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Pre mňa výborná záležitosť, ktorá stojí na perfektne vybudovaných charakteroch. Ringo Lam je druhý John Woo. Jeho príbehy majú atraktívne prostredie, hrdinov s ktorými sa vieme stotožniť a výbornú kameru. Prison on Fire umocňuje ikonickosť Yun-fat Chowa, ktorý patrí k špičkám Hong Kongského filmu. Taká škoda, že mu súčasné úlohy nie sú šité na mieru a nedosahujú kvality jeho ranných snímkov. Prison on Fire je ľudský, je vtipný a finále vzbudzuje potrebné emócie, ktoré od filmu vyžadujem. Plus je to krásne natočené s množstvom vsuviek - kobra, čistenie záchodov. Jeden z vrcholov. ()

Reklama

B!shop 

všechny recenze uživatele

Hodne husta zalezitost. Sice sem nevidel vsechny Lamovo filmy, ale z tech co jsem videl, byl tenhle nejlepsi. Od filmu jsem sice cekal neco jineho, protoze jsem vsude cet jak je drsnej a krvavej a zas nak extremne brutalni mi neprisel, ale vubec mi to nevadilo a vyborne jsem se bavil. Prvni polovina byla takova rozpacita, sice jsem od zacatku ve vezeni, takze nic moc veselyho, ale forkum Chow Yun-Fata jsem se proste musel smat a spis to na me pusobilo jako komedie. Jenze pak prisla druha pulka, kde se stupnujou konflikty a vsechno to vyvrcholi hodne krutou bitkou a to byl opravdu slusnej masakr. I presto, ze nejak zvlast nemusim cinskou hudbu (to jejich ňun ťun a ruzny pistalky)tak tady se mi opravdu libila. Hodne solidni 4*. ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

(KDV) VĚZENÍ V PLAMENECH je v mnoha ohledech znevýhodněné, a tudíž může být v rámci filmografie režiséra, herce ve (vedlejší?) roli či národní kinematografie opomenuto, popř. dokonce negativně přijato kvůli zklamaným (nesprávným) očekáváním._____ Ringo Lam si sice v roce 1987 získal větší pozornost drsnějším MĚSTEM V PLAMENECH, ale to neznamená, že by jeho vězeňské drama s komediálními prvky nestálo za pozornost už třeba v rámci režisérovy tvorby svým zakončením, které je nezvykle pozitivní. Ačkoliv je MĚSTO V PLAMENECH fanoušky asijské produkce vyhledávanější, protože ho (nepřiznaně) zremakoval Quentin Tarantino ve svém debutu GAUNEŘI, VĚZENÍ V PLAMENECH má svou nepřehlédnutelnou historickou hodnotu, když ukazuje formování Triád a přímo za to obviňuje nečinný systém a některé jedince v něm._____ Tony Leung se zdá být ústřední postavou, protože je s ním divák od úvodních chvil a s chodem věznice a tamními zákony se seznamuje prostřednictvím něj, ale vyprávění se začne postupně více zaměřovat na postavu Chow Yun-Fata. Divák je vyveden z míry nejenom vyprávěním, které se polovinu stopáže soustředí na jednoho hlavního protagonistu, z něhož se stane ten vedlejší, ale i tím, že Chow je zprvu profilován v rozporu se svými rolemi v heroic blood-shed Johna Woo jako komická postava. Její přerod je pak návratem k typům rolí, které ztvárňoval předtím, a zároveň závěrečný happy end je po předchozí scéně ospravedlnitelný vzhledem k strukturaci snímku, kdy se střídají odlehčené a drásavé sekvence. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Mám rád filmy z vězeňského prostředí. Ten omezený prostor a vysoká koncentrace těch nejrůznějších individuí - to už samo o sobě nabízí celou řadu dramatických zápletek. Celkem mne zajímalo jak to vypadá v současném čínském vězení. Filmů ze všech možných nápravných zařízení v USA může zájemce o toto téma vidět nespočet, ale Asie to už je jiná káva. Mno a řekněme si rovnou, že jsem byl velmi překvapen. Sice jsem nečekal drsné prostředí jako v Půlnočním expresu, ale přesto jsem očekával jistou strohost a primitivnost. Ale chyba lávky! Čisté cely, sice stále stejné ale vydatné jídlo, bílá pyžama na marodce a neskutečně slušní dozorci s až učitelskou trpělivostí a slušností, -to jsem tedy koukal. Yun-Fat Chow sliboval jistý herecký potenciál, ale tady zcela zapadl i když hrál jednu z hlavních rolí. Bohužel hned od počátku film trpí klasickou vadou asijských filmů, kterým říkám - afektované přehrávání. Možná, že se čínské publikum v kině komediálnímu chování Chowa smálo, mně však připadalo trapné. Naštěstí, když už film pomalu začíná nudit, dojde k rozjezdu hlavní zápletky a ke konci snímek dostane slušné grády. Ale i když divák čeká nejhorší, končí to dobře. Takže kdo čeká drsné vězeňské drama ve stylu Cely 211 apod.. bude spíše zklamán. U mne je to za tři cigarety. * * * ()

Galerie (22)

Zajímavosti (1)

  • Natáčení trvalo pouhých 21 dní. (tequilla)

Reklama

Reklama