Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Stárnoucí Nick Wells žije dvojím životem. V jednom je spořádaným občanem, majitelem vyhlášeného jazzového klubu NYC v Montrealu, v druhém zkušeným kasařem, který se po úspěšné a dlouhé kariéře chystá pověsit lupičské řemeslo na hřebík. Dávný přítel, překupník Max, mu nabídne kšeft za čtyři miliony dolarů. Přestože si s Jackem Tellerem, mladíkem, který akci vymyslel, Nick příliš do oka nepadne, rozhodne se do toho jít. Mají proniknout do montrealské celnice, kde je Jack nočním uklízečem. V trezoru je tam ukryto vzácné zlaté žezlo, které bylo v roce 1661 vyrobeno pro francouzskou královnu. Společně se pustí do příprav. Přítel Burt Nicka varuje, že se Max zapletl s obávaným bossem Salidou, kterému dluží peníze. Mladík se přizná, že za žezlo dostane třicet milionů. Nick chce akci zrušit, ale pak si to právě kvůli Maxovi rozmyslí. Přestože celníci zjistí skutečnou hodnotu starožitnosti a posílí bezpečnostní opatření, rozhodne se dvojice v akci pokračovat. Zatímco Jack likviduje pomocí laptopu bezpečnostní zajištění včetně kamer, Nick otevře trezor a žezla se zmocní. Jack je však odhalen starým hlídačem, který ho zavře v jedné z místností a pak se vydá za Nickem. Donutí ho, aby mu ukradenou věc dal a sundal si kuklu, aby se jeho obličej ocitl na nahrávce bezpečnostních kamer. Vypukne poplach a Jack se hravě jako retardovaný Brian dostává z budovy. I Nick má v rukávu pár překvapení, které mu pomohou uniknout, a Jackovi způsobí řadu nepříjemností... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (173)

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Snímka režiséra Franka OZa The Score je klasickou gangsterkou. Gangsterka je určite vďačný námet a aspoň sporadicky sa v kinách objavuje ďalšia verzia príbehu o zlých a dobrých. Tentokrát tvorcovia filmu neváhali siahnuť po osvedčených menách a obávam sa, že aj po osvedčenom príbehu. Angela Bassett je na plátne žalostne málo, aby mohla byť čierna femme fatale a tak najpozitívnejším zjavom je Edward Norton ako talentovaný Jack/Brian. Jeho kreácie sú presvedčivé a myslím, že celkom jasne zatláča do pozadia de Nira i Marlona Branda. Sú tu hlavne výborné dialógy. Taká dobre plánovaná kľudná lúpež prevedená profesionálmi. Kamera a réžia sú profesionálne odvedené. Počas akcie sa snažia byť dynamické. Určite film nekazia. ()

altaica 

všechny recenze uživatele

PRO MUŽE:Jo. Ještě jednu. Jednu poslední. Poslední velkou ránu a pak od toho jdu. Kolik starých pardálů si to stejně, jako zde Nick (R.DeNiro), říkalo v jiných filmech a dojeli na to. K tomu nový, mladý parťák Jack (famózně zahraný E.Nortonem) – tvrdý, inteligentní, schopný. Schopný všeho? Chce mít respekt. Respekt se podmínkou důvěry. Jdou na věc. Musí si věřit. Mohou si vůbec věřit? Kasaři bývali šlechtou mezi kriminálníky. Vidět jejich dnešní následovníky, s pečlivou přípravou, technickýma vychytávkama a na minuty sestaveným plánem... Vidět je přečůrávat nejnamakanější bezpečnostní zařízení. Lahůdka i pro laiky. Jen.. jen to napětí, to opět chybí. Ve srovnání se žánrově obdobným, o dva roky starším filmem Past, tak je to slabota. Scénárista si odskočil od školních dokumentárních filmů o účetnictví a zkusil krimi thriller. A měl to nechat jinému. Tomu, co to umí. Ale přes to všechno, slušný nadpůměr a zasloužené 3*.         PRO ŽENY A *CITLIVÉ* MUŽE: Pani, vona mu to řikala. Řikala,že jako esli s ní chce bejt, tak jako že jó, ale musí toho nechat. No a co von? Začal se cukat a že taky jakože jó, ale musí eště jednu fušku a pak bude sekat latinu. Tak se sbalila a šla, ať prej von příde, až bude po tý fušce, a pak se uvidí. No bodejť přece neni ňáká hej nebo počkej a nebude za nim chodit do lochu, dyž ho čapnou. Nó tak von nadšenej z toho nebyl, ale vzal ten melouch skzevá ty těžký love, co z to měly bejt. No a jak to dopadlo se dozvíte z filmu.          HLÁŠKA:Kde je Johny? Schytal to v Istambulu. Rovnou do krku. Takovej bezva kluk. Fajn a je mrtvej. Chceš si povídat, nebo se na to podíváš? Jak dokážeš, že jsi čistá? Mohla bych tě vopíchat. To by šlóo.. To je to, co se mi na tobě líbí, protože TY, rozhodně nejsi jako ostatní. ()

Reklama

Kaka 

všechny recenze uživatele

The Score mě osobně připadá jako takový lehký mix Heatu (některé dějové prvky, dialogy), Loupeže po Italsku (podobná formální stylizace) a tak trochu i Dannyho parťáků ("přechcávačka"). Všechno udržuje v chodu poměrně solidně odvádějící práci Frank Oz, za asistence De Nira (a jeho ruka ve filmu je hodně znát). Sám De Niro totiž do filmu vnáší takovou tu potřebnou dávku alespoň částečné realističnosti a uvěřitelnosti celé loupeže. Tudíž nečekejte žádné megavýbuchy a megamasakry alá Emmerich nebo Bay, ale spíše komornější příběh s šikovně inscenovanou scénu loupeže, kde člověka nejvíce zaujmou technické fígle, které hlavní hrdinové používají. ()

Hopper 

všechny recenze uživatele

Klasická zlodejčina v štýle kto z koho. Samozrejme, že starý mazák asi toho vie viac. Ničmenej záver je na filme ešte relatívne najzáživnejší. Norton aj DeNiro hrajú svoju klasiku, Marlon si ešte raz strihol pomerne malú úlohu ale nikto z nich - asi vinou nie najvydarenejšieho scenára, z ktorého sa nepodarilo eliminovať hluché miesta - film nedokážu zachrániť pred priemerom. Škoda, takto ostáva len návrat k filmom typu Sting... Na 4 to bohužiaľ naozaj nie je. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Frank Oz bol v roku 2001 legendou. Ako režisér mal na svojom konte pekných pár hitov (A ČO BOB?, TRHÁK PÁNA BOWFINGERA) a ako "duchovný otec“ majstra Yodu v ságe HVIEZDNE VOJNY vstúpil do dejín mainstreamovej kinematografie. Keď sa vrhol na heist movie KTO Z KOHO, nemohol veriť vlastným očiam. Myslel, že sa mu sníva - do filmu sa mu podarilo prehovoriť tri najvýraznejšie herecké osobnosti svojich generácií: Marlona Branda, Roberta De Nira a Edwarda Nortona. Scenár nebol žiadny zázrak, ale kto by chcel scenáristický zázrak, keď má vo svojom filme také hviezdy? Nakrúcanie sa však už čoskoro premenilo na peklo a Oz bol nakoniec asi rád, že sa mu to vôbec podarilo ako-tak, krvavo ale predsa dokončiť. Kým Norton a De Niro boli profesionáli (navyše nikdy sa netajaci tým, že Brando je ich herecký vzor), s Brandom Oz zažíval každodenný stres. Legenda z Krstného otca a Apokalypsy desaťročia rada znepríjemňovala život režisérom, producentom a kolegom-hercom a inak tomu nebolo ani tentokrát. Oz sa mu od začiatku nakrúcania z nejakého dôvodu sprotivil a tak sa rozhodol, že mu nakrúcanie poriadne skomplikuje. Stres, nervozita, neučenie sa replík, odťažité hranie, z ktorého sa Brando ani nesnažil odstrániť znechutenie, únavu a ľahostajnosť. Vo svojich scénách nenosil nohavice, čiže kameraman mal čo robiť, aby si to diváci nevšimli. Výsledok? Priemerná, na môj vkus strašne nudná heist movie záležitosť, nakoniec zaujímavá práve (a len?) zvučným kastingom. Bohužiaľ, nekoná sa žiadny šokujúci zvrat (niečo je na konci, ale je to blbosť), scenár je až smutne podpriemerný, nikto nebol nominovaný na Oscara a s prižmúreným okom môžeme túto upotenú fušku vnímať predovšetkým ako divadlo, ktoré si Oz, De Niro a Norton zahrali pre možnosť spolupracovať s kultovým Marlonom Brandom (ide o jeho posledný film). Minimálne zopár spoločných minút Brando/De Niro, kde oko pozorného diváka vidí spontánnu radosť, ktorú mali obaja z improvizácie, za jedno pozretie stojí. Plus príjemne v zafajčenom večernom ležérnom džeze ponorená atmosféra. Naopak, Norton, hrajúci retardovaného upratovača, je trápny. 68-miliónový rozpočet nechávam bez komentára a nepochopený (žeby honoráre?). ()

Galerie (28)

Zajímavosti (9)

  • Brando strávil na natáčení tři týdny, předváděl se a komplikoval natáčení Franku Ozovi, zatímco De Niro s Nortonem se snažili vytěžit maximum z toho, co mohlo být zdařilým snímkem. (Rocky62)

Reklama

Reklama