Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

berusche 

všechny recenze uživatele

Meg Ryan nebude nikdy přesahovat takové role, jako je Kate. Její poznávací znamení: mrskám rukama tak, že kameramani nestíhají můj pohyb, a pohupuje se tak, že mi musí do ruky dát aktovku, abych to ustála (viz. když jí potkal Hary, zamilovala se přes internet a papala hrušky s andělama). Ale má příjemný úsměv a ty romantické scény jí snadno uvěříte. Jackman je přesně ten typ charismatického muže, který by i mohl přijít z 19. století a vůbec byste nebyli na pochybách. No a ty komické okamžiky potkání se s technikou, snaha o humor se tu nedá upřít. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Kate a Leopold má jednu nespornú výhodu oproti konkurenčným súčasným "romantickým komédiám". A to nie prvok sci-fi, ale využitie ústredného páru ako príklad chovania sa k ženám v dobách dávno minulých. Je iba dobre, že sa režisér nevyžíva v otrepaných komediálnych vsuvkách typu návštevník z minulosti verzus moderná doba (aj keď aj na to dôjde, ale asi iba raz) a venuje sa pravému gentlemanstvu Leopolda. Nenahlodal väčšine chlapov tento film trochu svedomie? ()

Reklama

Lima 

všechny recenze uživatele

Celkem příjemná a VELMI romantická podívaná, která ovšem vyprchá z hlavy dříve, než z kina dojdete domů. Co ovšem potěší, je spolehlivá Meg Ryan, u které jsou takto laděné filmy poznávacím znamením a její doménou a hlavně ona je zárukou, že se dají přežít. Jednoduše řečeno, Meg je jednou z mála životních jistot v tomto nejistém světě :o)) ()

Hrabka 

všechny recenze uživatele

Z týhle romance dýchá taková pohodovost, že to prostě musím ocenit. V některých romantických filmech se autoři snaží diváka emocionálně vyždívat, co to jen jde, to já teda moc nemusím, ale v tomto případě je to spíš naopak. Nenásilný, příjemně humorný film, který navíc obohucuje fantasy námět, který z toho pro mě dělá mnohem zajímavější film (někdo to nemusí, já mám ovšem tenhle typ romantických komedií nejradši). Film se mi líbil i přesto, že Meg Ryan opravdu moc nemusím. 75% ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

„Ženy se od vašich dob změnily Leo, jsou teď nebezpečnější..“ Muchlování v časoprostorovém kontinuu, vznešená mluva snoubená s aristokratickým vzhledem vévody Jackmana a přeceňovaná ikona romantických filmů Meg Ryan nadabována tak, jako kdyby kouřila 60 cigaret denně a zpívala v deathmetalové kapele. Jednoduše řečeno, co se od filmu očekávalo, bylo Mangoldem v poměrně dostatečném množství nabídnuto. Jó, 19. století.. To byly tenkrát časy, kdy měl ještě Wolverine vybrané způsoby.. ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • Ve scéně v restauraci Leopold (Hugh Jackman) vyvrací J.J.ovy (Bradley Whitford) omyly o opeře "Bohéma". Leopold ale přišel z roku 1876 a opera Bohéma měla premiéru až o dvacet let později, 1. února 1896. (Hanussen)
  • V jedné ze scé Leopold (Hugh Jackman) tvrdí, že si myslel, že Stuart (Liev Schreiber) je Jack Rozparovač. Postava Jacka Rozparovače však zabíjela až o 12 let později. (chleba24)
  • Když se Leopold poprvé probudí ve Stuartově bytě a omylem zapne televizi, zrovna v ní běží epizoda britského seriálu The Prisoner (1967). (CrypzzXD)

Reklama

Reklama