Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

David proti Goliášovi. Asi tak by se dal popsat boj, který vede kapitán Miky Miko (Alexander Bárta), samotářský policejní operativec, který se začátkem 90. let v divoké atmosféře východoslovenského podsvětí šikovně pohybuje na hraně zákona. V křehké symbióze zde vedle sebe žijí lokální mafiánské gangy kryté tajnými dohodami se Slovenskou zpravodajskou službou (SIS), podnikatelé a místní policie štědře odměňovaná za přivírání očí před zločiny. Mika nikomu nevěří, aby ho nemohl nikdo zradit, ale když mu je přidělen „neposlušný“ partner Igor Molnár (Juraj Loj), zjistí, že si jsou v mnohém podobní. Oba jsou součástí mechanismu, který chtějí změnit, protože je už nebaví chytat zločince, kteří budou i s usvědčujícími důkazy druhý den propuštění. Reakce ohroženého systému však na sebe nenechá dlouho čekat a spustí se sled tragických událostí. Říká se, že pomsta je nejlepší motivací, i když prohra někdy může znamenat jistou smrt. (Cinemart)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (144)

elanius 

všechny recenze uživatele

(46/2024) / No ale pozrime sa, že to ide keď sa chce. Stále považujem modernú (porevolučnú) slovenskú kinematografiu za batoľa, aj pár neduhov vo Vojne policajtov na to jasne ukazuje, ale je potešiteľné vidieť, že vieme urobiť dobrý scenár na základe knihy a natočiť celkom ambicióznu vec. Ešte jedna vec, slováci klasicky nemajú zvládnutý sound mixing a rozumieť postavám nie je úplná samozrejmosť. Tiež nechápem z akého dôvodu nie je film, keď už je aj na Netflixe, dostupný v 4K rozlíšení. Veľmi pozitívne ma prekvapil Bárta. Znovu sa potvrdzuje, že o dobrých hercov nieje u nás núdza, len bohužiaľ nemajú v rámci filmov moc čo hrať. Sympatický je pokus o autentickosť, väčšinou to funguje, minimálne pri prostredí a atmosfére, bohužiaľ pri košickom nárečí to často zlyháva. Tak buď sa rozhodnem, že idem do toho a nechám ten prízvuk priznaný, alebo sa na to vykašlem úplne. Je ale obdivuhodné, že režisér dokázal ukočírovať tú stopáž, toto je veľké pozitívum, fakt som nezaznamenal vyslovene slabú pasáž. Takže veľké prekvapenie, a ja dokonca dúfam, že by mohol byť aj druhý diel. Zadné vrátka su viac ako pootvorené. Ešte sa mi nedá nevyjadriť k účasti Rytmusa vo filme. Absolútne zbytočná hovadina. Cítil som sa rovnako trápne ako sledovať Conora McGregora v Road House. Zbytočný marketing. Suma sumárum, Cop War je výrazne nadpriemerný slovenský film. (8/10) ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Divné scenáristické rozhodnutia, kedy hodinu sledujeme zaujímavý príbeh, aby sa v polovici všetko zlomilo a videli sme až do konca tisíckrát videnú cestu za pomstou. Pričom oná vražda má veľmi slabú motiváciu. Finále bohužiaľ absentuje úplne. Napriek tomu je príbeh najsilnejšia zložka filmu. Biermann režíruje dve bitky tak, že mojim študentom na strednej umeleckej škole by sme dali najlepšie trojku. No a vizuál je veľmi nevýrazný, skutočne neviem, o čo tou šedosťou (doslovne aj obrazne) Biermannovi a Štrbovi išlo. Našťastie to ale nie je nuda a herci sú fajn. Cool to ale stále nie je, aj keď sa o to všetci extrémnym spôsobom snažia. ()

Reklama

mm13 

všechny recenze uživatele

S nešikovnými dialógmi (umelými a doslovnými až tak, že skoro každá replika, ktorá tu odznie, mala skončiť o vetu či aspoň pol vety skôr) a ich otrasným, krajne neprirodzeným prednesom, s tým je v prípade súčasného slovenského filmu potrebné rátať. Všetko ostatné ale napodiv funguje  veľmi slušne (vrátane Bártu v hlavnej úlohe). Odsýpa to, postavy, akokoľvek jednorozmerné, sú zaujímavé, k príbehu, ako je rozprávaný, stačia. Dramaticky by to síce mohlo byť "učesanejšie" (ďalší neduh súčasného, v tomto už žiaľ celého česko-slovenského filmu), nie je to ale ani žiaden bordel, v ktorom sa nešlo zorientovať. K dobrému dojmu určite nemálo pomohlo aj to, že som Košičan a v tie roky mi bolo nejakých 20, vnímal som to celé teda dosť intenzívne. Aj bez toho ale slušná krimi dráma. V rámci žánru lepší priemer bez najmenších prekvapení či iných pridaných hodnôt, v rámci krajiny vzniku prekvapujúco neškodné a bezbolestné. ()

Lischai 

všechny recenze uživatele

Celé je to podivně rozkročené mezi civilním, syrovým noirem z devadesátek, kde se lámou panáky, hulí, uplácí a kradou favority - a mezi béčkovým thrillerem, kdy bude muset zasmušilý hard boiled polda porazit nájemného vraha, mistra převleků, vyzbrojeného katanou. Kdyby to celé bylo víc jako první půlka, tak jsem nadšený, ale od půlky je to jedno WTF za druhým. ()

Kothy 

všechny recenze uživatele

Slováci mě nepřestávají překvapovat. Po loňském vydařeném Invalidovi opět bodují. Tohle má poněkud pochmurnější atmosféru. O to děsivější je, že film vychází ze skutečných událostí Slovenska v 90kách. Byla to asi docela divočina. Sledujeme tu příběh policajta Mikyho, který má sice trochu netradiční metody, ale snaží se bojovat za správnou věc. Po smrti svého kolegy na místní mafii ještě přitvrdí. Kdo nakonec vyhraje tento nerovný boj? Je to místy vážně šílené... "Sejdeme se u Patkana." ()

Galerie (41)

Zajímavosti (12)

  • Scéna, kde Miky (Alexander Bárta) robí poisťovací podvod na aute značky Škoda Superb a miesto, kde nájdu vybúraný Ďodiho (Denis Guľáš) Volkswagen Golf sa natáčala v lokalite Jahodná pri Košiciach. Scéna, kde Miky (Alexander Bárta) v noci opíja Ďodiho (Denis Guľáš), sa natáčala v lokalite Chata Jahodná. Scény z patológie sa natáčali v Univerzitnej nemocnici L. Pasteura na Rastislavovej v Košiciach. Scény z nemocnice sa natáčali v Univerzitnej nemocnici sv. Michala, pracovisko Košice (bývalá Letecká vojenská nemocnica). (Dajman)
  • Speciální požadavky měl z herců Juraj Loj (Moly), a to na catering v důsledku intolerancí. (Cinemart)
  • V rámci natáčení bylo použito 25 aut z období 90. let. (Cinemart)

Reklama

Reklama