Reklama

Reklama

Romeo krvácí

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Grimaldi je newyorský policista, který pracuje v oddělení organizovaného zločinu. Kromě toho si však přivydělává jako informátor mafiánského bose Dona Falconeho. Za informaci o místě pobytu gangstera Nicka si vyzvedne odměnu na obvyklém místě a vrátí se domů, ke své ženě Natalii, kterou nade vše miluje, i když udržuje milostný poměr s mladičkou milenkou Sheri. Při přestřelce v hotelu zahyne nejen gangster Nick, ale také několik jeho strážců. Podle FBI zabíjela chladnokrevná vražedkyně Mona Demarková. Pátrají po ní nejen muži zákona, ale také gangsteři. Falcone má pocit, že Mona ohrožuje jeho pozici a nařídí Jackovi, aby ji zlikvidoval. Když ji policisté zatknou, má ji Jack dopravit do hotelu Niagara. Vražedkyně mu nejprve nabízí peníze, pokud ji propustí a potom ho úspěšně svádí. V nejlepším je však vyruší agenti FBI, kteří si pak z kolegy dělají legraci. Jack oznámí Falconeho spojce místo Monina úkrytu. Tam však gangsteři Monu nenajdou, protože se jí podařilo uprchnout. Rozzlobený gangster chce, aby Jack ženu našel a zlikvidoval jinak na to doplatí Natalie a Sheri. Jack najde Monu v hotelovém pokoji, ale nakonec přistoupí na její návrh. Ona opatří vhodnou mrtvolu, on zase papíry potvrzující, že Monu zabil. Tuší, že se ocitl v bezvýchodné situaci a navíc se mu začnou komplikovat i vztahy s oběma ženami. Sheri ho chce opustit, Natalie má plné zuby jeho nevěry. Navíc se znovu objeví Falconeho muži a jako trest i varování mu uříznou patu. Jack se přizná Natalii ke své spolupráci s mafií, dá jí všechny peníze a pošle ji pryč z města s tím, aby se po něm dvakrát za rok ptala v baru Holiday Diner. Potom se sejde s Monou. Ta se ho pokusí zabít, ale Jack se ubrání a postřelí ji. Ženě se podaří zmizet, a přestože Jack nepřestává být ve střehu, dostane se Moně do rukou. Vražedkyně ho donutí zaživa pohřbít zajatého Dona Falconeho a potom s ním chce strávit poslední noc. Jsou však zatčeni policií. Přes Jackovu zradu pro něj však mají kolegové jistou nabídku. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (71)

Topco 

všechny recenze uživatele

Oldman je skvelý a jedine on ťahá tento 90tkový neo-noir do vôd lepšieho priemeru. Tento noir totiž obsahuje toľko, až fetišisticky poňatých a neraz samoúčelných prvkov (retrospektíva, voice-over, dážď, práca s mestskými lokáciami - samý most!, kamerové podhľady, neustály melancholický džezový podmaz, spomalené zábery na stropný ventilátor a zvonček, práca so zrkadlom)... až je prepálený. A postava femme fatale neznesiteľná, nepozerateľná. Tu by rozhodne platilo: menej je niekedy viac. Nebyť Oldmana, stratí sa tento kúsok v záplave priemerného stredného prúdu. A myslím, že sa aj stratil... čo by sa minimálne v rámci Garyho filmografie nemalo stať! ()

Sidonka 

všechny recenze uživatele

Kdysi oblíbený thriller. Dnes už bych možná hodnotila trošičku slaběji, ale kdo ví, musím to znovu vidět a připomenout. Ono se po těch bezmála třiceti letech přece jen trošku zapomíná a možná i mění vkus. Co si tak pamatuji, tak ta Mona byla hrozná mrcha. Kdo by však této osudové manipulátorce odolal? Uměla si omotat chlapa kolem prstu a zblbnout, to se jí musí nechat a to si z toho filmu pamatuju asi nejsilněji. ()

Reklama

Superpero 

všechny recenze uživatele

Podivnost u které se nedivím, že nevešla moc ve známost. Gary Oldman je dobrej, ale celej film tam chodí v moc velkym obleku a vypadá upoceně a zkrachovale. Hlavně to má ale strašně divnou zápletku. Jakási nájemná vražedkyně zápasí o moc s bossem mafie a oba využívaj Oldmana, kterej je přitom fakt zkrachovalec. Fakt to moc nedává smysl, ale má to i dobré momenty. Rozhodně vám utkví Lena Olin. Furt se tam svlíká a dělá nadržený ksichty, aby vzápětí s hurónským smíchem někoho zabila. A pak si ňák, nevim proč uřízne ruku. Viděl jsem uncut verzi se stopáží hodinu a padesát minut a bylo to fakt moc. Z neo noirového saxíku, kterej hraje celej film mám teď chuť spáchat sebevraždu. 50% ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

„You don´t own love. Love owns you..“ Mírný jazzový vánek profoukne nad zkaženým pódiem newyorkského Brooklynu a hrajíc si s listy nástěnného kalendáře, dovane až kdesi k zapadlému bistru v arizonské poušti. Usaďte se pohodlně do sedaček, virtuóz Oldman, ač se mu lepí smůla na patu, přichází.. Velmi dobrý nápad s vypravěčem ve třetí osobě a černý humor vykompenzují kvantitu zvratů ve druhé půlce Medakova filmu, který svým melancholickým příběhem připomenul starou pravdu, že až když člověk něco ztratí, teprve potom si uvědomí, jak moc to potřebuje. Tak snad zase 1. prosince, Gary… ()

VenDulin85 

všechny recenze uživatele

Celou dobu jsem se tak s nadhledem usmívala, všechno plynulo logicky a s fortelem, úsměv mi zmizel až mu uřízli tu patu a v závěru jsem měla slzy v očích, protože ať udělá cokoli, happy end si zaslouží. Ale tohle můžete zase brát jako můj nekritický přístup k dotyčnému herci, kterému zdatně sekundovala ďábelská Mona / Lena Olin. Možná tento film má nějaké chyby, o nichž psali předešlí uživatelé, ale já je nevidím. Je v něm vše, co má být, dokonce i název je příznačný :-), je to prostě Romeo, který se zamotá do svých plánů a přestože to "ve zdraví" přežije, štěstí je fuč, zbyde jen prázdno v duši aneb měl všechno, nemá nic. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (6)

  • Název filmu odkazuje na stejnojmennou píseň Toma Waitse, kterému patřilo i poděkování v závěrečných titulcích. (Gary)
  • Původně se titulní písní filmu měla stát „Always“, kterou přímo pro něj napsal Jon Bon Jovi, ale protože nebyl spokojen s jeho podobou během natáčení, stáhl ji. (Kwandar)
  • Původně byla součástí obsazení také Ellen Barkin, ale štáb opustila, protože byla v době natáčení těhotná. (Gary)

Reklama

Reklama