Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladý, ještě nedostudovaný právník Rudy Baylor, se dostává k případu, který na první pohled vypadá prostě a průhledně. Čím více se s ním seznamuje a čím více poznává své klienty, tím více odkrývá kolosální řetěz pojišťovacích podvodů, v němž jde především o obrovské zisky na úkor zdraví lidí. Rudy si uvědomuje, že narazil na ojedinělý případ v historii civilního práva, že jde o miliony, ale také o holou existenci. Protivník je až příliš silný a sebevědomý. Proti mladému a ještě nehotovému právníkovi stojí jeden z nejlepších státních obhájců USA. (Vapet Production)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (351)

/Pablo 

všechny recenze uživatele

Docela zajímavý film ze soudního přostředí. Jednu vadu ale má a to nedotažený scénář. Nevím jak ostatní, ale mě osobně překvapuje, jakým způsobem se Matt Damon coby Rudy Baylor bez problému vyrovnal s vražedným činem, jehož se dopustil. Celá ta věc byla tak nějak zametena pod stůl a to se mi nelíbí právě za předpokladu, že byla Damonova postava (až do onoho inkriminovaného okamžiku) celou dobu popsána jako velice morální a čestná. Coppola natočil rozhodně lepší filmy. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Žánrově čistá oldschoolovka, která nevyvolá tolik emocí a nadšení díky stárnoucímu syndromu, kdy spoustu věcí, které tu byly trendy už jsou dneska jinak. Mám na mysli především archetypální styl charakteru advokáta mafiána Mickeyho Rourka, ale i tak je to hlavně herecky podmanivý film, kde hlavní vítr do plachet udává pro změnu naprosto nadčasový a přesně trefený právník velké korporace John Voight. Damon hraje typického hledače sebe samotného s potenciálem, což si ostatně ten rok zahrál dvakrát a jde mu to vcelku v pořádku. Určitě je to film který reflektuje zajímavou politiku velkých podniků a jejich legislativních kliček, stejně tak jako zobrazuje soudy, stání a argumentaci advokátů hmatatelněji než spousta jiných právnických filmů. Coppola to však jako obvykle šíleně dlouho rozjíždí. ()

Reklama

repe 

všechny recenze uživatele

Rozhodně zajímavý film ze soudního prostředí. Jenže výkon Damona, který měl excelovat, neboť se kolem něj točí vše, mi připadal takový, jako počáteční právnický výkon Rudyho. Roztěkaný, nervózní, ztuhlý a tak trochu nesvůj. Nemůžu si pomoct. DeVito a Voight mu zcela utekli. Coppola bez debat velmi dobře zachycuje to, jak to v právnickém světě chodí co se týče lží a podvodů, ale když přijde na samotné dialogy, co se odehrávají v soudní síni, nemají takový náboj. Jakékoli problémy ve vyslýchání jsou v podstatě záhy jednoduše vyřešeny dalšími a dalšími esy z rukávu bez žádného pořádného zvratu a nutnosti měnit taktiku. Když to porovnám s Časem zabíjet, tam to bylo o něčem jiném - z prostředí síně jste cítili jak se oběma stranám vaří mozky, aby něčím vyzráli na ty druhé. To mi tu chybělo. ()

sepp 

všechny recenze uživatele

Jeden z nejlepsich filmu z pravnickeho prostredi o jedne bezskrupulozni pojistovne a chlapci, jenz zemrel na leukemii kvuli zamitnutemu pojistnemu naroku. Brilantni Matt Damon i DeVito, jehoz role jako jedina ve filmu ma i zabavnou stranku, ktera je k jistemu odlehceni nutna. A atmosfera ze soudni sine je misty opravdu hutna.. ()

Roman.Ticka 

všechny recenze uživatele

Je to jako řetízkový kolotoč. Těšíš se jak malé dítě na super jízdu, ale málokdy předvídáš vedlejší účinky. Kolotoč se rozjede šílenou rychlostí a pak záleží na tom či máš kachní žaludek nebo jsi slabá nátura. Buď si jízdu skvěle užíváš, nebo zvrátíš dnešní polední jídlo i každé další .... Všichni tři právníci zaujali, Matt samozřejmě nejvíc! ()

Galerie (73)

Zajímavosti (9)

  • Rudy Baylor (Matt Damon) na začátku příběhu jezdí a bydlí v třídvéřové Toyotě Starlet s motorem o zdvihovém objemu 1,3l. (tulakfelix)
  • Scéna, kde Danny DeVito prebudí Matta Damona zo spánku na lavičke, bola natočená na prekvapenie Matta, ktorý vtedy naozaj spal po natáčaní. (MDesign)

Související novinky

Francis Ford Coppolla se vrací!

Francis Ford Coppolla se vrací!

25.09.2005

Už je tomu osm let, co Francis Ford Coppolla natočil svůj poslední film Vyvolávač deště. Od té doby se tvůrce takových děl jako Kmotr nebo Apokalypsa věnoval produkci, díky níž například spatřilo… (více)

Reklama

Reklama