Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Vítejte v Klubu odložených žen! Ve skvělé satiře bitev dvou pohlaví s chytlavými hláškami a geniální komikou tří hereckých hvězd ve špičkové formě. Bette Midler, Goldie Hawn a Diane Keaton hrají ženy z Manhattanu středního věku, které mají společné víc než jen dlouholeté přátelství. Po letech, kdy vše obětovaly svým manželům, byly vyměněny za mladší a krásnější ženy. Tato trojka je ale společně odhodlána proměnit svou bolest v zisk. Přijdou s důmyslně prohnaným plánem jak zasáhnout své bývalé tam, kde to opravdu bolí – v jejich peněženkách! Pohodlně se usaďte a sledujte, jak to vypadá, když se odložené ženy naštvou, vyrovnají se s realitou a pak získají daleko víc. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (106)

jatamansi 

všechny recenze uživatele

Všechny tři jsou báječné a dokážou si dělat legraci samy ze sebe. Komedie, kterou lze vidět víckrát. Goldie sice moc nemusím, ale to parodií má švih. Bette Midler je úžasná tím, jak kašle na svá kila navíc, a platí to i ostatních jejích filmech, byť nemá přímo velkých rolí. Diane Keaton je perfektní jako vždy. Jen jsme o ní kdysi četla, že si sama navrhuje oblečení a nebo dokonce nosí své vlastní. A je to trochu poznat. Ať vezmete Allenovy filmy, tohle nebo třeba Lepší pozdě nebo později, stále nosí kalhoty nabrané v pase, roláky a přepásané kabáty nebo saka. Jenomže je tak dobrá, že jí to odpouštím. No, a zatočit takhle s chlapy, co odkládají ženy a mění je za mladší modely by se neměly bát ani ženské v Česku. A na závěr- viděla jsem jen dabované. Ještě že alespoň nepřezpívali tu závěrečnou píseň a nechali ji v originále. ()

Riddick77 

všechny recenze uživatele

Pseudofeministické žvatlání zpochybňující svobodnou volbu každého člověka (může / ženy) odejít ze vztahu (zde stereotypně k mladšímu modelu). Vyprávění by bylo smysluplnější, kdyby tři hlavní ženské charaktery byly skutečnými obětmi. Jenže ruku na srdce. Kdo by vydržel s 1) ženou, která se o sebe prakticky vůbec nestará a není schopna vyplodit větu 2) s egocentrickou alkoholičkou, jež vypadá jako reklama na silikon 3) užvaněnou saní, která šlehá plameny všude, kam se jen podívá. Poselství, respektive snaha ublížených dam o realizaci prospěšného projektu, je poměrně chválihodné, ale celkově snímek staví pouze na ženské "divácké" solidárnosti - nehledě na to, že dámičky jednají podobně amorálně jako jejich mužské protějšky. Blbost. Jak by řekla Berta z Dva a půl chlapa: "Slávu ženám - bojovnicím!" A to tyhle tři zoufalé a ušlápnuté trosky nejsou. 4/10! ()

Reklama

kleopatra 

všechny recenze uživatele

...." Co ty flašky?"......"Já už nepiju, měla jsem tu návštěvu."..... "A koho? Guns and Roses?"...... Všechny tři herečky mám moc ráda a nápad, jak se ženský s přetočeným tachometrem spojí, aby dokázaly, že ještě neřekly poslední slovo, je fajn, ale kdyby se vystřílely ze scénáře momenty, kdy samy sebe ztrapňují a chovají se tak, že se manželům není co divit, a taky zmizela hudebnětaneční scéna v bílém, šla bych s hodnocením i výš. PS: nevím, co sehrálo roli po sedmi letech, ale tumáte, holky, tu uzurpovanou hvězdičku. ()

jezurka42 

všechny recenze uživatele

I am saying this, with love, compassion and the spirit of true sisterhood. You are full of shit! Name more iconic trio, I will wait. Dlouho jsem neviděla film, který by stál na třech ženách, které by nesoupeřily v tom, která bude vtipnější, krásnější, chytřejší, jednoduše lepší. Klub odložených žen je ve výhodě, protože má tři výborné herečky, které nepotřebují uspokojit svoji hrdost skrze individualitu, ale pospolitost. Goldie je ošklivě vtipná, Diane krásně hysterická a Bette je prostě Bette, židovská mamka, která nakope každému zádel. Scény smutné se střídají s těmi vtipnými (celá scéna krádeže dokumentů a následný úrpk je jednou z nejvtipnějších v historii kinematografie), a člověk brzy zjišťuje, že těm třech odloženým ženským neskutečně fandí. Tak dámy vezměte mne na tu cestu za svobodou. YOU DON'T OWN ME! ()

josieaddms 

všechny recenze uživatele

Až vyrostu, chci být Bette Midler, Diane Keaton a Goldie Hawn. Já mám filmy jako je First Wives Club ráda, protože v sobě nesou vtip a trošku toho feminismu. Tři bývalé spolužačky se rozhodly, že se pomstí svým bývalým manželům za to, že s nimi zacházely jako s odpadky. A to si myslím je fér, a v tomto případě dost na místě. Pak se ale dohodnou že pomsta k ničemu nevede, tak se alespoň pokusí využít jejich slabostí a špatných vlastností k tomu, aby ony mohly žít takový život, jaký jim muži slibovali. Nejsem si jistá jestli jsem dobře napsala všechna íčka ve všech slovech, ale myslím že je jasné o co mi šlo. Prostě mě to bavilo, jako taková nehloupá komedie, tak nějak oddechovka o ženách. Navíc filmy z devadesátých let měli takovou speciální atmosféru. Protože se tam ještě tenkrát neproháněly nevýrazné modelky s IQ pět, které se dneska nazývají herečkami. Mělo to aspoň trochu charisma a charakter. Navíc se ani jedna z hereček neberou vážně, a každá si z typu otravnosti svojí povahy nebo vzhledu během filmu dělala legraci. A já si říkám, proč by ne. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (22)

  • Při závěrečné scéně, kdy Elise Elliot (Goldie Hawn), Brenda Cushman (Bette Midler) a Annie Paradis (Diane Keaton) zpívají oslavnou píseň "You Don´t Own Me" od Leslie Gore, se Elise "záhadně" změní boty. Ve chvíli, kdy zpívají uvnitř budovy, má páskové střevíce s tenkým podpadkem, ale jakmile vyjdou ven, boty jsou jiné. (Dixieboy)
  • Brenda mluví o Cynthiině bývalém manželovi a jeho přítelkyni jako o "Louis a Lestatovi", což je odkaz na film Interview s upírem, kde Louis a Lestrat byli dva upíři. (HappySmile)

Reklama

Reklama