Režie:
Wayne KramerScénář:
Wayne KramerKamera:
James WhitakerHudba:
Mark IshamHrají:
Paul Walker, Cameron Bright, Vera Farmiga, Chazz Palminteri, Karel Roden, Johnny Messner, Ivana Milicevic, Alex Neuberger, Michael Cudlitz, Bruce Altman (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Prvotřídní, krutě šokující, akční film, který s vámi otřese jako nic předtím. Zbraň, která zabila zkorumpovaného policistu se omylem stane nástrojem pomsty v rukou dvou desetiletých kluků. Otec jednoho z nich, malá gangsterská ryba Joey Gazelle (Paul Walker), se náhle ocitá v dosahu ruské mafie, která za každou cenu chce dopadnout a zlikvidovat toho, kdo připravil o život jednoho z jejich významných členů (Karel Roden). Začíná kolotoč omylů, podrazů a především velkých problémů. Pro Joeyho to bude hodně krušná noc a jestli nenajde tu zbraň včas, mohla by být i jeho poslední. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (630)
První polovina filmu je svižně a originálně natočená a v tu chvíli měl u mě snímek nakročeno k nejvyššímu hodnocení. Skoro celý film ale zabil absolutně nepovedený konec a pointa jak z blbého seriálu. Rozhodně se ale jedná o velmi odvážný projekt, kde o krvavé (hned úvodní přestřelka) a napínavé scény (třeba když sexy Vera Farmiga hledá Olega v domě pedofilů) není nouze. K tomu si připočtěte řádně démonického Rodena a výjde vám skvělá podívaná jen pro otrlé diváky. ()
Bez posledných piatich minút po všetkých stránkach dokonalá filmová jazda zo Scottovsky brilantne vybrúsenými vizuálnymi vychytávkami a nadupaným tempom, ktoré nedovolí divákovi tie bezmála dve hodiny, čoby len na sekundu vydýchnuť. A celé to podtrhujú zaverečné titulky. Dámy a páni toto kus podstivej filmárčiny, ktorá pôsoní medzi pózerskými pseupokusmi o originalitu poslednej doby, ako živá voda. 100% ()
Running Scared vesele dovádí na novodobé vlně lehce undergroundových akčňáků, které staví stejnou měrou na vidoklipové vizuální přitažlosti jako na originálních zápletkách... Nebojte se vstoupit, Wayne Kramer má na skladě vše, co si srdce (post)moderního diváka žádá - funkční formální exhibicionismus, svištivé tempo, drsné či ujeté postavy, krvavé přestřelky a adrenalinem napumpované situace v každé třetí minutě. A je tam i místo pro parafrázování televizní reklamy nebo odcitování proslulé hlášky Tonyho Montany... Prostě sakrametsky nakopávací smršť, u které rádi mávnete rukou nad typickými žánrovými nedostatky v podobě ideové plochosti, samoúčelné honbě za efektností a scénářem, pro nějž je náhoda nepostradatelnou berličkou. 85% ____P.S pro Veru Farmiga: Vem si mě za muže, miluju tě.... ()
Yeah, yeah, yeah. Film, který tu letos chyběl, a proto se měl dostat do regulérní distribuce! Nekompromisní, nasrané, krvavé. Co víc si v dnešní politicky korektní době přát. Kramer zvládá konstruovat nádherně vyhrocené situace, vyhledávat v nich ryzí emoce, které nepotřebují hollywoodské kašírování, a všechno to maniakální běsnění na hranici života, smrti a krvavých cákanců přímo do obličeje prosypávat ještě nestoudným množstvím režijních nápadů. Tolik funkčních vizuálních ines snad nepamatuju. Což platí i o postavě Paula Walkera, který představuje přesně ten typ odhodlaného, naštvaného a amorálního hrdiny, který post-McCkaneovská doba nezná. Jediné výraznější mezery vidím v krkolomnosti příběhu (oslí můstky) i v tom, jak jsou natočeny bitky (trochu nepřehledně, s hokejistou i nevěrohodně). Konec se mi zamlouval, i když chápu stesky ostatních. Přeci jen to trochu ztratilo na kulervoucnosti. :-) Kramere, Kramere, máš to dobře rozjeté... ()
Anzore! John Wayne byl buzík!..... Maximálny pretlak vulgarizmov, drsnosti, štýlovosti, brutality, vizuálnych nápadov, šialene rýchleho strihu a množstva dejových zvratov. Do bodky sa tu napĺňa fráza - menej je niekedy viac. P.S.: Ten happy záver sa sem po predošlých prehnane brutálnych minútach absolútne nehodil. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (20)
- Na začátku filmu ve scéně s přepadením jsou všichni vyzváni, aby odhodili své zbraně pod postel, a to včetně hlavní postavy. V další scéně ji však Joey Gazelle (Paul Walker) opět drží v ruce. (Ignus.cz)
- Slovo "fuck" a jeho variace zazní ve filmu 328krát. (Satan)
- Většina krvavých efektů byla dodělána digitálně. Jediná mechanická metoda (vybuchující pytlíky s umělou krví přidělané na těle) ve filmu byla použita v závěru na hokejovém hřišti. (Othello)
Reklama