Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Anna Heymes (Arly Jover), manželka vysoce postaveného pařížského úředníka, již déle než měsíc trpí hrůznými halucinacemi a částečnou ztrátou paměti. Začíná podezřívat svého manžela, že vlastně není tím solidním a čestným mužem, jakým se zdál být... V turecké čtvrti Paříže jsou nalezeny tři brutálně zavražděné, zohavené ženy, které si jsou nápadně podobné. Případ dostává na starost Paul Nerteaux (Jocelyn Quivrin), houževnatý policejní kapitán, který požádá o pomoc bývalého kolegu Jeana-Louise Schiffera (Jean Reno). Schiffer se vyzná v podsvětí a používá tvrdé vyšetřovací metody. Anna mezitím nalezne útočiště u přátelské psychiatričky (Laura Morante)a začne odhalovat svou záhadnou minulost. Spojitost mezi ní a vraždami je stále více zřejmá... Temný, napínavý krimi-thriller byl natočen podle stejnojmenné knihy Jeana-Christopha Grangého (Purpurové řeky). (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (146)

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Autoři se zřejmně chtěli svézt na úspěchu Purpurových řek,ale ani zdaleka se jim to nepovedlo.Co se týká temné atmosféry,tam bych snad ani takovou chybu nehledal,ovšem co film odsoudilo k nezdaru je překombinovaný,neucelený,chvílemi i nudný příběh.Během tich dvou hodin se tam toho stane tolik,že vlastně jsem ani nevěděl,co je základní dějovou linií,film skáče jak blázen od nikud nikam a samotný závěr je fraškou otřesnou.Jean Reno je zde pak spíš jako znuděná hostující hvězda a představitel hlavní postavy je snad jen nějaký divadelní amatér,zvyklí dělat křoví.Autoři si zkrátka vzali na svá bedra velké sousto,které rozžvejkali na tisíce nestravitelných kousíčku. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

No rozhodne to nebylo tak spatny, jak to podle hodnoceni vypada, ale je fakt, ze se nejedna o zadnej zazrak. Problem je, jak uz tu zminilo par lidi, ze je film zbytecne prekombinovanej. Prvni hodinka je jeste v pohode, dva oddelene vypraveny pribehy, ktery se nakonec spoji v jeden. Jen skoda, ze nebyl plne vyuzitej potencial vrazd. Nicmene potud jsem byl vcelku spokojenej a docela napnutej. Reno je sice namaskovanej jak Dan Nekonecny, ale byl to spravnej parchant, takze mi docela sedl. Horsi je to s hlavnim hrdinou filmu v podani Jocelyna Quivrina, kterej je silene tuctovej a nijak se neprojevuje. No, po ty hodince zacne reziser davat do filmu nejaky dalsi motivy, ktery by uz bejt nemuseli a kuli nimz se film obcas zacne rozsejpat, ale porad to jeste Nahon zvlada uhlidat. Ale pak pride zaverecna dvacetiminutovka v Turecku a to je neco silenyho. Do predchozi hodiny a pul se vubec nehodi, vsechno je najednou zarivi, ta tam je ta temna atmosfera a reziser sem najednou zacne cpat spoustu divnejch zvratu, az sem se v deji ztratil. Navic, predtim vcelku peclive budoval atmosferu, ale ted najednou jako kdyby se zblaznil a chtel toho honem do filmu narvat co nejvic. Nebejt ty posledni dvacetiminutovky, tak bych dal mozna 4*, protoze se mi to fakt docela libilo. ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

O Říši vlků jsem dopředu věděl, že je to špatný film. Ne, že bych se o tom potřeboval přesvědčit na vlastní oči, ale jednou dvakrát za měsíc se snažím vidět něco, o čem jsem přesvědčený, že se mi to líbit nebude, abych zmírnil zklamání z filmu, o kterém si myslím, že se mi líbit bude, jenže nakonec nelíbí. Jednodušeji řečeno si pak více vážím dobrých filmů. Anebo si tímto jenom snažím racionálně odůvodnit svůj skrytý masochismus? Těžko říct. :-) A skutečně, jak jinak než jako masochismus nazývat, když se člověk obeznámený se skutečností, že život je jenom jeden, dívá na něco jako Říši vlků? Ty dvě hodiny by bezesporu šlo strávit rozumnějším způsobem, avšak iracionalitu podobného počínání shledáván pozoruhodnou, tudíž nelituji, že se již několik let dobrovolně vystavuji podobné formě experimentu. Kolem a kolem vzato, jde jenom o lásku k filmu jako takovému, tak proč přehlížet ty méně kvalitní, ty chudáky utlačované? Říše vlků má několik problémů: postrádá sympatického hlavního hrdinu; její příběh není složitý, pouze složitě vyprávěný, tudíž se příliš táhne a nudí; soundtrack děsivým způsobem mísí, co jeho autorovi zrovna přišlo na mysl, kupříkladu syntezátory a chorály; režie pouze nenápaditě kopíruje četné americké vzory a atakuje nás jedním trapným klišé za druhým. Nejvíce mě na Říši vlků nicméně štve, že není ještě o třídu (dvě) horší a tím pádem zdrbatelná mnohem brutálněji. Takto se opravdu nezmohu na více než na bezradný výpis negativ, za což se omlouvám. A málem bych zapomněl – kamera byla dobrá. :) 40% Zajímavé komentáře: Le_Chuck, Rex Mundi, klerik, alenka ()

megan017

všechny recenze uživatele

První polovina filmu skvělá! Tajemná, napínavá, stylová, poutavá. Druha má velký spád, do trapnosti, nudnosti a přílišné absurdity. Neuspěšní pokus o originalitu, Jean Reno si ovšem s rolí zahořklého a ublíženého drsňáka, co si chce vyřídit osobní úcty, vyhrál výborně. Kvalitou je to slabší, než Purpurové řeky. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Další zmatený francouzský pokus o drsnou americkou kriminálku. Několik linií se tu dlouho tluče, některé scény jsou vyloženě k smíchu, smysl sotva dávala aspoň knižní předloha. Nervní kamera, neustálý déšť (tedy s výjimkou tureckého finále), minimum scén odehrávajících se za denního světla, klipový střih. Forma je v pořádku, ale obsah se naprosto rozsypal (30%). ()

Galerie (30)

Zajímavosti (8)

  • Ve filmu se několikrát objeví obraz Francise Bacona "Studie Vélazquezova portrétu papeže Innocenta X" z roku 1953. (Tomihiro)
  • Natáčení probíhalo v Göreme v Kappadokii, v tureckém Istambulu a francouzské Paříži. (Terva)
  • Během hovoru v čase 01:12:00 je zmíněno 11. záři. V ten den se odehrál teroristický útok, při kterém se zřítily věže Světového obchodního centra v New Yorku. (Duoscop)

Reklama

Reklama