Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jeden den v životě mladého taxikáře, jeden den plný komediálních situací, ale i zásadních změn v jeho životě. Pražský taxikář Jarda (Jan Dolanský) chce oslavit své narozeniny, všechno má pěkně naplánované a pod kontrolou, tak jako zatím vše ve svém pracovním i soukromém životě. S každým vyjde, všechno zařídí, všichni jsou s ním spokojení. Jarda se prostě „vyzná“. Má skvělou manželku, krásný byt, pohodovou práci, novou milenku a spoustu dobrých známostí, jenže do jeho nového taxíku nastoupí muž (Viktor Preiss), jemuž osud toho dne také nadělil řadu nečekaných a komplikovaných situací a zásadních rozhodnutí. A tak se pro oba v nečekaném společenství a v celodenním putování proměňuje řada vztahů i hodnot. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (212)

honajz 

všechny recenze uživatele

Sice mám pro Kotíka slabost, ale tenhle film je fakt hrůza :-) Filmařská a s výjimkou Preisse i herecká. Kotík nám roste do malého českého Ed Wooda, řekl bych. Po Pánské jízdě se režisér Martin Kotík vrhl na směs žánrů, a to komedie a dramatu. Od každého se mu něco málo povedlo, ale celkově to tak nějak nedrží pohromadě. Hned na úvod se musím přiznat, že pro filmy Martina Kotíka mám slabost. Skutečně. U Pánské jízdy jsem se jako nezaujatý divák bavil, ačkoliv jakožto filmař a následně kritik jsem na filmu shledával jednu chybu za druhou. Jednou z největších chyb Pánské jízdy bylo, že šla do kin – tohle je totiž televizní film, jak když vyšije, a v kině ztrácí jakékoliv kouzlo. A v podstatě to samé se dá říci – i když tentokrát jen se zhruba poloviční pravdivostí – o Všechno nejlepší. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Už bůhvíkolikátý slabý film, jehož čest zachraňuje Jan Dolanský - a tentokrát také Viktor Preiss. Sledovat tuto dobře sehranou dvojici je natolik příjemné, že to umožňuje dodívat se do konce a tu a tam se dokonce i pousmát. Ale po dvou filmech Martina Kotíka mám dojem, že by na své rámcově dobré nápady měl příště dohlížet už jen jako producent a scénář a režii přenechat někomu jinému. Autorova neschopnost dostat na plátnou jedinou uvěřitelnou ženskou postavu a patřičně dotáhnout každý naznačený gag sráží pod průměr námět, na jehož základě mohl teoreticky vzniknout český Blbec k večeři. 40% ()

Reklama

KatRi 

všechny recenze uživatele

Když jsem tento snímek viděla v kině, měla jsem pocit, že to má nápad, na to, že se to skoro celé odehrávalo v taxíku, do nějž kamera hleděla přes přední sklo, to docela běželo (snad za to mohly rozměry plátna, že to na mě působilo) a sem tam se zdařil inějaký vtip, navíc mě docela bavil Jan Dolanský. Jenže při druhém zhlédnutí - v televizi - jsem si uvědomila, že kromě těch scén v taxíku, které záhy taky přestanou bavit, tam není nic, žádné dialogy, žádní herci (kromě Preisse), žádný nápad... ()

Mashak 

všechny recenze uživatele

Já osobně nic kuchtit nebudu jako jiní tady! Mě se to zdálo výborné! Spojení Preisse a Dolanského pro mě osobně bylo překvapivé a příjemné! Navíc mám Dolanského jako herce vcelku rád a líbily se mi i "pokusy" o humor. Jistěže v celosvětovém měřítku(tady nějaké tlaky s Collateralem a Telefonní budkou) je to propadák, ale na naše poměry příjemná změna stylu! ()

topi 

všechny recenze uživatele

Všechno nejlepší není špatnej film, ale některé scény jsou hodně trapné a sráží ho hodně ke dnu, třeba tetička v roli Jany Hlaváčové, nebo přiblblá milenka hlavního hrdiny v podání Jana Dolanského, který mě v roli taxikáře také moc nesedl. Už vůbec mě neseděl Pavel Zedníček v roli šéfa taxislužby. Film vyloženě zachraňuje Viktor Preiss, kterej není trapnej v žádné situaci a hraje na jedničku! Kvůli němu jsem si film i pustil, jinak jsem čekal slabotu. Ale zas takovej průser to není, párkrát jsem se i pobavil a dobrá byla i hudba s texty od Alice Nellis. A ještě je moc pěkná Vendulka Křížová v roli Jardovi manželky. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (5)

  • Natáčelo se v reálném taxíku, v tomto prostoru spolu byli Jan Dolanský a Viktor Preiss uzavřeni celkem téměř měsíc. Tato situace samotná pomáhala navodit tu "správně podrážděnou" náladu obou protagonistů. (hippyman)
  • Filmový děj se odehrává během jediného dne, a tak se ve filmu několikrát zobrazí údaj o aktuálním denním čase. V ranním vysílání sděluje moderátor v rádiu, že dnes od sedmnácti hodin začíná fotbalový zápas mezi Spartou a Brnem, ale už v 18:00 zazní z téhož rádia konečný stav tohoto zápasu. Fotbalový zápas však bez poločasové přestávky trvá 90 minut. (Frajtkof)
  • Jan Dolanský pro inspiraci k ztvárnění své role před natáčením hodně jezdil taxíkem a vyptával se různých taxikářů. (hippyman)

Reklama

Reklama