Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Jay Hernandez, Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljáková, Jan Vlasák, Jana Kaderábková, Rick Hoffman, Takaši Miike, Patrik Zigo (více)Obsahy(1)
Hostel vypráví příběh dvou kamarádů z americké vysoké školy, kteří se v touze po netradičních zážitcích vydají na cestu napříč Evropou - s tím, že pokud jim zůstane místo vzpomínek jen jedno obrovské okno, nebude je to nijak zvlášť mrzet. V průběhu výletu se k nim připojuje Islanďan Oli, jenž oba dobrodruhy přemluví, aby zamířili na místo, které je považováno za opravdové nebe všech amerických turistů - do jisté ubytovny v odlehlém slovenském městě plném zoufalých, ale zároveň překrásných východoevropských dívek. Když se ihned po příjezdu bez problémů seznámí s dvojicí místních krásek, zjistí, že Oli nelhal. Zdánlivě pohodový běh událostí však brzy vystřídá kruté procitnutí. Oba cestovatelé si uvědomí, že se rychle noří do čím dál tím děsivější situace, která je stejně nebezpečná a temná jako nejzvrácenější zákoutí lidské duše. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (941)
Tak tahle záležitost se nedá nazvat jinak než úlet. Příští část komentáře nečíst pokud jste to neviděli. /* Asi ukecám rodiče at mi koupí digitální kameru. Vemu tu kameru a půjdu se třema kamarádama na diskotéku. Natočím jak balej nějaký hezký kočky, kterejch je v česku velmi mnoho(to nám mohou američané závidět a proto nás němci nenávidí:)). Budu pokračovat cestou do našeho bytu a pak možná natočíme nějakou er. scénu. Pak se kluci dozvědí, že druhej den pojedeme za jinejma holkama třeba někam k Brnu, protože tam jich je tolik, že nás skočej. To říkal jeden náš kámoš a ukazoval fotky. Už se těšíme. Proč by ne, vždyt my máme rádi takové holky a pojedem co nejdřív. Ve vlaku potkáme úchyla, ale co. Proč to řešit. V ČR je jich hodně a my taky určitě nejsme andělé. Ale asi to není Čech, mluví anglicky, ale my taky. Snad se domluvíme. Tak jsme příjeli do Brna a cestou jsme si něco vydělali. Vrazíme to hnedka do prvního putyku a vyjdeme s dvěma kočkama. Jsou fakt super. Všichni si užijou a jeden kámoš zmizí. Najednou koukám sms, že s tou jednou odjel. Sakra štastlivec. No my lovíme dál. Zase se něco uloví už tu jsou jen dva moji kámoši. Já furt točím. Potkáváme zase jiný holky, pak nějaký parchanty a zase toho úchyla z vlaku. Kluci si zase přivydělávaj. Najednou se ztratí další kámoš. Zdá se nám to divný, že by taky odjel. Ale co žijeme dál. Rozhodnu se oba kámoše zkontaktovat a nebo najít. Nenašel jsme je. Najednou zmizel i poslední kámoš. Sakra to je v háji. Něco mě napadlo a vyšlo to. Našel jsem je.Sakra jednoho právě chce nějakej týpek rozpárat pilou. Druhej je už tuhej a ten chlap co ho právě táhne do výtahu vypadá jako kuchař. Co by tu kuchař dělal? No nic, všechno nemusí mít přeci smysl. Najednou nacházím posledního kámoše. Je živej. Točím jak se zbaví toho týpka co ho mučí. Fakt super záběry. Pak zachraňujem jednu borku. Něco jí spadlo do oka, ale neva. Pak i ona spadne. Pod vlak. Ha naštěstí jsme unikli. Sakra, zase jsme potkali toho úchyla. Tak už úchyl nežije. Zase jsme bohatší. Ted jsem si vzpomněl jak na tý diskotéce hráli ty český hnusy. Tublatanka aspol. Nedalo se na to tancovat. Tak už jsem se zbavil oběda a jdeme domů. Zkusíme zavolat někoho v Americe jestli by tenhle náš výlet nechtěli dát do kin. Třeba ten blázen z videopůjčovny se ozve...*/ . Stupidita, která začíná a končí nudně. Bohužel z 95 minut tohoto filmu není nudných asi 30 vteřin, což byl čas za který člověk dojde pro popcorn. ()
Jedna z největších nespravedlností na ČSFD. Hostel rozhodně není nijak přelomovým dílem moderního hororu a aby se mohl řadit k žánrové špičce, musel by nabídnout mnohem víc, nicméně se jedná o mírně nadprůměrný snímek, který postihla ta smůla, že se na něj podívali i lidé, kteří se na podobné snímky vůbec dívat nemají. Protože jestli někdy od exploitačního filmu čeká, že se bude bát a lekat, tak to je problém dotyčného a ne onoho filmu. ()
Hostel je od přirození sympatický jen tím, jak zoufale hloupě působí zde, v srdci Evropy. Fakt, nevím, čím tolik „okouzlil“ zámořské publikum. Možná vnadami zdejších děv, možná kamerou Milana Chadimy, možná potvrzením pro ně dávno známých faktů. Eli Roth tímto filmem jasně říká: „nejezděte na Slovensko!“. Já mu můžu oponovat jedině s: „nechoďte na Hostel!“. V obou případech ale platí, že každý má svůj vlastní mozek a své vlastní právo rozhodnout se, čemu uvěří a čemu nikoliv. 50% Zajímavé komentáře: Marius, Le_Chuck, Tommy987, JohnnyD, Pedestrian, petero, Aven, herrbierer ()
Nic proti krvavejm hororům. I já se rád podivu na kvalitní horor po kterém mi zamrazí v zádech ale tenhle film je pro mě naprosto něco jinýho. Založit film na bezduchém zabíjení lidí s naprosto primitivním příběhem to je pro mě totální ubohost a neúcta k lidskému životu. Hostel měl v podstatě neuvěřitelnou návštěvnost jen kvůli tři sekundovému titulku na začátku a to " Quentin Tarantino presents". Magická věta, která mě i žádného jiného filmového fanouška nenechá chladným. 95% kámošů co šli na tohle do kina mi řekli: Dělal na tom Tarantino. Takže abych se tu moc nerozkecával.. Doufám, že se Eli Roth aspoň něco od Tarantina přiučí, až spolu přiště budou točit nějakej další film. ODPAD ()
Hostel je pro našince zábavný hned z několika důvodů. Díky natáčení v ČR se tam mihne řada českých herců a sousední Slovensko v něm vypadá jako nejzaostalejší prdel světa plná degešů týden po bombardování. Praha hraje Amsterdam a Český Krumlov slovenskou vesnici. Roth natočil slušný bizár, ale asi zapomněl, že mělo jít o horor. ()
Galerie (55)
Zajímavosti (46)
- Ve snímku se mluví devíti různými jazyky, ale i tak je bez titulků. Vytvořil tak rekord s největším počtem použitých jazyků v neotitulkovaném americkém filmu. (imro)
- Když hlavní postavy přicházejí k recepci hostelu, televize právě vysílá film Pulp Fiction: Historky z podsvětí (a to v českém znění, s Liborem Hruškou dabujícím Samuela L. Jacksona). Je to malý odkaz na režiséra Quentina Tarantina, jenž je také spoluproducentem Hostelu. (Cliff Booth)
- Jan Vlasák (nizozemský byznysmen) o brutálních aspektech své role řekl: "Mě horory nijak neberou. Ani jako diváka, ani když v nich mám něco dělat. Nemám z toho požitek, ani se mi to nehnusí. Když jsem si přečetl scénář, trošku mě zarazil, protože jsem nikdy nic podobného nedělal. Říkal jsem si, že to asi bude maso, ale když pak přišlo na věc, tak už to byla jen normální práce na place." (NIRO)
Reklama