Reklama

Reklama

Om Shanti Om

  • Indie ओम शांति ओम (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jsou léta sedmdesátá a Om (Shahrukh Khan) je vyhledávaným hercem. Ovšem jen pro role "křoví". Za svým snem stát se velkou hvězdou jde odhodlaně jen proto, aby měl šanci setkat se a okouzlit božsky krásnou herečku Shanti (Deepika Padukone). To se mu podaří při natáčení jedné scény, kdy ji vysvobodí z ohně a stanou se z nich přátelé, či možná něco víc, jak Om doufá. Pak se ale dozví "závažné skutečnosti" z jejího osobního života, přesto se ale rozhodne ji zachránit z ohně ještě jednou... a skáčeme o 30 let v čase a přichází rok 2007... (bolly.cz)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (42)

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Film, ktorý je obrovskou udalosťou sám o sebe. Typické Indické prvky ako tanec a spev, ozvláštnené o sebaparodujúci aspekt. Film ma neuveriteľne bavil. Obľúbil som si Deepiku Padukone a Shahrukh Khan ako obvykle nesklamal. Ako to už pri týchto filmoch býva, len finále podkopáva celému príbehu nohy. Tam som schopný odpustiť prehrávanie, zamilované pohľady aj značnú mieru neuveriteľnosti. V celom príbehu sú tieto zložky namixované natoľko dobre, že naozaj nemám problém pripustiť, že sa jedná o výborný žánrový kokteil toho najlepšieho čo Bollywood môže ponúknuť. Pre mňa úžasný zážitok, ktorý sa vyrovná mnohých západným filmom. Je pestrý, pozitívny a z peknými posolstvami. Pritom netlačí na pílu a čo je najdôležitejšie tak neprestáva zabávať. Skoro za plný počet. ()

MaedhRos 

všechny recenze uživatele

Bollywood je pro mě pole neorané, takže Om Shanti Om pro mě byl v první řadě filmem a až v druhé řadě reflexí. Narážek, odkazů a fórků jsem tak dozajista postřehla jen mizivé procento. Nijak mi to ovšem nezabránilo si tuhle jízdu užít a až to pole bollywoodské trochu zorám, asi si dám repete. (Propos, vesměs zde spíše kritizovaná první polovina filmu mě bavila přímo nehorázně a celek mi mj. i díky ní - a její délce - dokonale ladí.) ()

Reklama

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Pokud všichni nejsou šťastní, film ještě nekončí. Zajímalo by mě, jeslti je v Bollywoodu ještě něco nebo někdo, z čeho si Farah Khan nestačila za těch 162 minut udělat legraci. Když rozdávali nadhled, proslulá choreografka a autorka rovněž skvělého Main Hoon Na si pro něj musel jít alespoň dvakrát. Po Om Shanti Om už pokukuju po příhlášce do jejího fanklubu a přemýšlím, kde se v ní bere taková hravost a schopnost točit (na evropské poměry) takové šílené žánrové mixy, v nichž se nálada střídá každou pátou minutu, aniž by byla výsledkem nepoživatelná lunaparková zpatlanina. ________ Vtipná smršť z předávání Filmfare Award (ano, je to primitivní humor, ale trefný, úderný a nepřekračující hranice dobrého vkusu) zaujme stejně jako scény, v nichž se film přehoupne z humorné reflexe Bollywoodu do mysteriózního thrilleru a narozdíl od ostatních komentátorů nemám s tou thrillerovou zápletkou žádný problém. Vlastně bych byl naopak rád za její větší rozvinutí, protože atmosféru tajemna se režisérce povedlo vykouzlit - i na malém prostoru a se zářivými neony za každým rohem - s úctyhodnou bravurou. ________ Snad bych i sáhnul po pěti hvězdičkách, ale to by nesměla být situace taková, že film doopravdy začíná až někdy po osmdesáti minutách, kdy konečně dostane jiskru, chytne příjemný temporytmus a začne se pořádně vyprávět. To předtím je katastrofálně natahovaný a všude možně vycpávaný flashback, který by se dal odbýt v deseti minutách a jehož přítomnost jen tak tak omlouvá autorčin humor a přitažlivý feeling (pro hindskou kinematografii zlomových) sedmdesátých let. Ale když se člověk nakonec naladí nasprávnou vlnu a fascinovaně kouká ná tu výbornou závěrečnou sekevenci s titulní písní, na nějakých trapných osmdesát minut rozpaků rád zapomene. ________ P.S: Tento film rozhodně nedporučuji těm, kteří chtějí s Bollywoodem teprve začít, protože by se připravili o všechny narážky a radost z toho, že ve scéně z Filmware Award se mihne celý současný Bollywood All Stars Team. ________ P.P.S: Jsem ochoten diskutovat o tom, že nízká záliba, kterou jsem našel v první polovině, byla způsobena mými vpodstatě nulovými znalostmi o Bollywoodu v sedmdesátých letech (v době vzniku komentáře jsem z tohoto období viděl jen Sholay), v důsledku čehož mi mohla uniknout spousta fórů. ________ P.P.P.S. Om Kapoor who? :-) ()

Andrea1717 

všechny recenze uživatele

Farah Khan sa stala jednou zo značiek bollywoodu, trafila sa do jeho vkusu a ide jej to. Tento film ako aj veľa z jej ďalších je skvelý, farebný, utancovaný, uspievaný, citovo vyhnaný až do krajnosti ale všetko dohromady (a divák čo vie o čo ide, už vie, že v bollywoodskych filmoch sa nesmie riešiť čo, prečo a začo ale brať aké sú) to proste tvorí celok, ktorý diváka na takmer tri hodiny zaujme a baví. V tomto filme sa Farah zjavne inšpirovala posolstvom z Alchymistu od Paola Coelha, aj citát použitý vo filme je totožný "Keď si niečo praješ, celý Vesmír sa spojí, aby si to mohol uskutočniť." A hlavný hrdina tomu veril a tak sa stal zázrak a všetko po čom túžil sa mohlo stať. Krásna rozprávka, človek túži tomu uveriť :-) ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Indická takřka paranormální romance? No proč ne. Navzdory tomu, že hlavní hrdina byl ve své sedmdesátkové inkarnaci hrozný debil, je to fajn film. Ostatně, Shahrukh Khan mi tu přišel obecně hrozně nesympatický a nepříjemný, až div, že je to ten samý herec, co hrál v Chak De! india. Připadlo mi, že se tam ani moc netancuje, na tu stopáž rozhodně méně, než by člověk čekal. Ale zase se tam více zpívá, pravda. Pobavily místní popkulturní odkazy (hlavně Abhishek Bachchan potěšil). Technicky vzato to jsou vlastně dva filmy v jednom. 3.5* ()

Galerie (9)

Zajímavosti (5)

  • Ukázka z fiktivního filmu Return of Khiladi s Akshayem Kumarem je takřka přesnou citací jedné ze scén ze švédského snímku Policajti. (Niktorius)
  • Hudební scéna Dhoom Taana, ve které Deepika Padukone vystupuje po boku se Sunil Duttem, Rajesh Khanem a Jeetendrou, byla složena ze záběrů z filmů Amrapali (1966), Saccha Jhutha (1970) a Jay-vijay (1977). Požadované scény musely být digitálně restaurovány a původní herečky z nich byly vymazány. Deepika Padukone byla natočena před modrým pozadím ve stejných pozicích jako původní herečky a nakonec byla digitálně vložena na jejich místo do restaurovaných scén. (Raztubyl)
  • Hudební scéna Dard-E-Disco měla být původně natočena jen se zpěvačkou Shakirou, pro kterou dělala Farah Khan choreografii na MTV Video Music Award. Kvůli proíhajícímu turné však musela Shakira nakonec odmítnout. (Raztubyl)

Reklama

Reklama