Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šarmantní podvodník Viktor neztrácí po propuštění z vězení čas a hned se pustí do nových podvodů. Nejprve prodá dům své milenky Heleny, aby získal peníze na věno své dcery Katrin, a pak se pokusí prodat jachtu, která mu pochopitelně nepatří. Pak ale dojde v jeho životě k osudovému zlomu - setkává se se svou kurátorkou Charlottou. Z lásky k ní začne dokonce uvažovat o tom, že by přestal spolupracovat se svým komplicem Kamilem a napravil se, jenže v rozhodující okamžik ho svým nečekaným návrhem zaskočí sama Charlotta... Kriminální komedii Philippa de Broky vévodí okouzlující Jean-Paul Belmondo v roli rozpačitého zamilovaného podvodníka. (TV Prima)

(více)

Videa (2)

TV spot 1

Recenze (168)

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Ztřeštěná komedie, kde Bébel skáče z jedné taškařice do druhé a předvádí své živelné herectví v plné kráse. Rozhodně zábavné, nicméně jsem byl nakonec rád za jemné spoutání romantickým leitmotivem, který celé té groteskní roztříštěnosti přece jen dal jakýsi řád i směr. Paradoxně nejvtipnější scénou v one man show páně Bébela byla ta bez něj s nechtěným kufříkem plným peněz. Zábava přesně za čtyři miliony franků. ()

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Majster prevlekov, podvodníkov a sukničkárov... Ničím nevyčnievajúca belmondovka, ktorej chýba ďalší rozmer, vyšší autorský zámer a inteligentný prvok, ktorý by dal tomu pitvoreniu na scéne nejaký zmysel. Polovica vtipov funguje a zvyšok je založený na neustálej repetícii, ktorá sa začne pomerne rýchlo zajedať. Šlo s tým urobiť niečo viac, než šialenú egomaniakálnu komédiu. 60% ()

Reklama

Courtemanche 

všechny recenze uživatele

Belmondo na plné obrátky, někdo další ale již nedostává ani ten minimální prostor, vyjma Geneviève Bujold a Julien Guiomar /ale opravdu jen minimální/. Právě to je ten problém, já totiž vyžaduji i nějaký příběh, něco co mě vodí, pokud by mi totiž stačilo představení všeho možného bez tohoto, je darmo kvalitní, to bych nesledoval film ale jel bych rovnou do cirkusu. ()

classic 

všechny recenze uživatele

Vskutku naprosto nenapraviteľný chorobný klamár, ďalej i niekdajší veľký sukničkár, a to ani nehovoriac o protagonistovej, podvodníckej, osobnostnej stránke; a v podstate teraz je teda najmä iba akýsi prepustený trestanec, a k tomu aj budúci »impotentný zločinec«: Victor Vauthier, sa vari [od]teraz na plné obrátky zamiloval do doktorky práv: Márie-Šarloty Pontalecovej, ktorá by mala na neho dohliadať po hlavnom prepustení, čo predznamenávalo buď to, že by sa tento fantasta a vetroplach v jednom ponímaní, mohol konečne usadiť na konkrétnom mieste: postaviť dom a zasadiť strom?, a k tomu zároveň by sa mohol i polepšiť!, alebo ho rovno strčiť do akejsi polepšovne pre nenapraviteľných jedincov?!, a či povedzme dokonca, že by sa predsa napokon podarilo skĺbiť niekoľko faktorov naraz dohromady? • Úplne posledná spolupráca medzi popredným predstaviteľom francúzskej kinematografie: Jeanom-Paulom Belmondom a zručným, francúzskym rutinérom: Phillipeom de Brocom, sa podľa mňa tentoraz znovu vyznačovala akýmsi roztržitejším spracovaním, à la roztržité dialógy z pera popredného, francúzskeho scenáristu: Michela Audiarda, ktorý hlavnú postavu obohatil o množstvo špecifických vlastností, až som sa v samotnom dianí miestami trochu strácal; skrátka asi som poriadne ne[po]rozumel tomu, čo má tým básnik vlastne na mysli? • Proste sa opätovne dostavilo «classické klišé» na viacero spôsobov, čo mi akosi [za]bránilo udeliť zrovna tomuto mierne nadpriemernému titulu, o čosi priaznivejšie ohodnotenie [najskôr by si táto sympatická "belmondovka" zaslúžila známku 7/10, čo je zhruba niečo medzi tromi a štyrmi *, no ja som sa nakoniec zrejme priklonil len ku silným trom]. • Ľutovať v žiadnom prípade nemusím svoj voľný čas, strávený so zaujímavými postavami v hádam ešte zaujímavejšom prostredí, z ktorého by sa dalo vykresať i oveľa viac, ak by bol o to podstatne reálnejší záujem, čo vyšlo zhruba tak z polovice. • Ale ústredný predstaviteľ je až natoľko povestným: m o n s t r é  s a c r é, že celkom v pohode postačí len jeho priama účasť, keď o všetko ostatné sa [automaticky] postará divákova predstavivosť, ktorá má neobmedzené možnosti; ľudovo povedané: Bébela považujem za mimoriadnu, hereckú osobnosť v rámci celosvetového filmu, ktorá i hocaký [pod]priemerný počin, pozdvihne zo stojatých vôd do tečúcich riek, čo dokáže iba málokto, no podotýkam, že nie vždy to musí plne platiť. ()

Skleena 

všechny recenze uživatele

"Jsem hrozně alergický na štafle! Když jsem byl malý, má matka spadla ze štaflí. Od té doby nemohu vidět štafle!"Neznat Belmondovy "nekomediální" skvosty typu Profesionál nebo Dobrodruh, řekl bych, že ten člověk se pro humorné snímky narodil a kdekoliv jinde by ho byla škoda. Těmi energetickými pohyby při chůzi a hrou těla při bleskové mluvě mi dokonce mnohdy připomíná mistra De Funese - byť je to, přiznávám, jako srovnávat oheň a vodu. Ať tak nebo tak, obojí jsou to živly. Každopádně k Nenapravitelnému: Belmondo si umí vybírat role, tahle mu padla jako ulitá a věřím, že mu byla přímo na tělo psána. Ony jsou vůbec tyhle starší komediální kousky výsměchem těm modernějším, jako by snad nenápadně říkaly: "hele, dá se natočit sranda i bez mega-trapných nahých scén onanujícíh teenagerů, přistižených rodiči a podobně." Přesně tak je tomu i u nenapravitelného. Od samého počátku je vržen do víru skvělých situací, jeden gag střídá druhý ve zběsilém tempu - škoda, že to vydrží jen asi do poloviny snímku a pak celá ta mašina scének ztrácí pomalu na dechu. Vážně, nebýt té geniální scény s ministrovými "tajnými agenty v ulicích", nebylo by to snad ani na ty tři hvězdičky - vždyť Belmondo má nakroucených spoustu jiných alternativ k pokukání. ()

Galerie (37)

Zajímavosti (11)

  • Marie-Charlotte Pontalec (Geneviève Bujold) vystupuje z autobusové linky č. 112 na předměstí, kde bydlí ve svém příbytku Raoul (Charles Gérard) s dětmi a Camille (Julien Guiomar) v přívěsu a které ve skutečnosti představuje obchodní čtvrť La Défense v departementu Hauts-de-Seine. Ona samotná autobusová linka č. 112 nejezdí už od roku 1945, stanice, na níž Marie-Charlotte vystoupila, je stanice na východ od Paříže v oblasti Val-de-Marne. Stejně jako muzeum v Senlis nebylo autentické, jednalo se pouze o bývalý seminář (nynější knihovnu) a scény interiéru se natáčely v katedrále města. Vězení, ze kterého vychází Victor Vauthier (Jean-Paul Belmondo), je Prison de la Santé v Paříži. Vězení bylo kolaudováno v roce 1867 a v roce 2014 prošlo velikou rekonstrukcí, aby mohlo i nadále sloužit svému účelu. Další lokality natáčení představovaly např. letiště Orly nebo zátoku Saint-Michel. (Cucina_Rc)
  • Viktor (Jean-Paul Belmondo) jezdí vozem Jaguar E-type. Jedná se o sportovní automobil britské automobilky Jaguar vyráběný od roku 1961 do roku 1975. Patří mezi nejslavnější modely značky a zároveň je mnohými odborníky považován za nejkrásnější. (sator)
  • Ukradený triptych údajně pochází od umělce El Greca. Ten ve filmu se mu však ani zdánlivě nepodobá. U malíře je uváděn jediný triptych, a to „Modenský triptych“ z roku 1568. (sator)

Související novinky

Zemřel herec Charles Gérard

Zemřel herec Charles Gérard

20.09.2019

Ve věku 92 let zemřel francouzský herec Charles Gérard. Gérard patřil mezi oblíbené spolupracovníky režiséra Claudea Leloucha (Dobrodružství je dobrodružství) a byl také blízkým přítelem herce Jean… (více)

Reklama

Reklama