Reklama

Reklama

Pierre Levasseur je bohatý a vlivný muž. Stojí v čele velkého podniku, ale hlavním akcionářem je jeho žena. Když se tedy v bulvárním tisku objeví fotografie, na níž stojí vedle své milenky, má problém. Rozvod si nemůže dovolit, i když to milence už dva roky slibuje. Zdá se, že jedinou možností, jak z toho ven, bude zaangažování třetí osoby. Na fotografii je totiž zachycen ještě náhodný kolemjdoucí, jakýsi Francois Pignon, zaměstnanec parkoviště, kterého právě odmítla jeho vyvolená Emilie. Levasseur namluví ženě, že na fotografii se sám ocitl náhodou, že modelka Elena patří k tomu druhému muži - Pignonovi. Zároveň Pignona kontaktuje a za určitý finanční obnos jej i Elenu zapojí do předstírací hry. Ale paní Levasseurová také není dnešní a Pignonova vyvolená Emilie zjišťuje, že se s odmítnutím nabídky k sňatku poněkud unáhlila. A tak se situace poněkud zamotává... Nejnovějším příspěvek do pignonovského cyklu je určen všem milovníkům inteligentní francouzské komedie. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (127)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Možná by to byl pouze zábavný příběh o chlapíkovi, který je tak trošku smolař, ale má dobré srdce, kdyby se ten chlapík nejmenoval François Pignon. Návštěva Françoisa Pignona v mém pokoji byla nečekaná, ale o to krásnější. Vzpomněl jsem si na rok 1983, kdy jsem se s Françoisem Pignonem setkal poprvé. On jako imaginární postavička ve filmu Francise Vebera Otec a otec a já jako kluk v kině a vzniknul skutečně krásný vztah. Znovu jsme se potkali v roce 1986, kdy byl François Pignon Uprchlík a já pořád jen kluk v kině. Za dvanáct let byl François Pignon Blbec k večeři a já byl blbec k ničemu. V roce 2001 jsem měl smutné období a proto jsem byl rád, že potkávám v Kondomedii svého imaginárního filmového kamaráda Françoisa Pignona. No a právě před chvílí odešel François Pignon z mého pokoje. Přišel se mě pochlubit, že je Dablér. A já se těším na další naše filmové setkání, tak jako se těším na setkání s přítelem v jehož společnosti je mě moc dobře.. ()

Martrix 

všechny recenze uživatele

Ano, zápletka je jednoduchá, ale je obepsána mistrem svého oboru, takže se možná nebudete za břicho popadat, ale aspoň usmívat určitě ano. Ženy jsou tady potvory....ale nelze jim nefandit, protože přesně takové si je muži zaslouží. Oceňuji, že se Veber vyhnul stereotypnímu vnímání modelek i podváděných manželek. Jen je velká škoda závěru, který byl podivně utnutý, aniž by přišla nějaká fajn pointa. 4* i tak dám, ale poblikávají. ()

Reklama

Greg25 

všechny recenze uživatele

Dublér je spíše úsměvný, zábavný snímek. Nečekejte žádné vtipy, kde byste jste se dusili smíchy, Dublér je míň vtipný než třeba takový Blbec k večeři (od stejného autora Francise Vebera), což ale vychází už z námětu. Přesto má důležitý rys Veberových komedií - lehkost, úsměvnost, životní realitu v lehce ironickém hávu a inteligentní zpracování - kéž by tohle měly všechny filmy co se vydávají za zábavné komedie. Francouzi ani Veber nezklamali. 80% ()

Thomick 

všechny recenze uživatele

Docela určitě nejslabší Veber, přesto stále ucházející podívaná. Co tomu nejvíc chybělo, byla paradoxně stálice jménem Pignon. Elmaleh je totiž sice sympaťák, ale zato je ze všech Veberových představitelů vůbec nejmíň "piňónovatej". Tu nejvtipnější roli takhle nakonec "vyfásl" Michel Aumont, jenž ze svý pětiminutovky na place vytěžil absolutní maximum. --- "Já s nikym nešukám, sakra!" ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Veberův vybroušený filmařský styl mám rád a ani tentokrát mě nezklamal, byť z pohledu celé jeho tvorby určitě nejde o nejlepší kousek. Kdo čeká komedii se smrští gagů ve stylu Hračky s Pierre Richardem bude sklamaný, na to už ke stáru Veberovi přece jen schází energie a nápady, nicméně nadhled, jiskřivé dialogy a přiměřená dávka situačního humoru Dablérovi určitě nechybí. Na rozdíl od přeslazených amerických romantických komedií dokáže Veber udržet úroveň a nesklouzává k podbízivosti.Jeho příběh o nevěře je sice v zásadě moralita, podaná ale vlídně, s pochopením a s elegncí. Snad jen finále mohlo být nápaditější...Celkový dojem: 70 %. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (2)

  • Terasa restaurace u paláce Chaillot, vedle které se nacházelo stanoviště parkovačů aut, byla falešná. Přesto se u ní zastavovali japonští turisté, kteří si tam chtěli rezervovat stůl. (Zdroj: Francis Veber: Ať to zůstane mezi námi) (Bernhardiner)
  • Během natáčení skočil ze střechy paláce Chaillot sebevrah. Nikomu jinému se naštěstí nic nestalo, nicméně některé herce a členy štábu dělilo od padajícího těla jen několik metrů. Někteří diváci, kteří netušili, že se nejedná o kaskadéra, začali tleskat. (Zdroj: Francis Veber: Ať to zůstane mezi námi) (Bernhardiner)

Související novinky

Další remake od Farrellyů

Další remake od Farrellyů

25.04.2006

Pokuď možno nazvat nějaké tvůrčí seskupení opravdovým samorostem bez pudu sebezáchovy, tak se s velikou pravděpodobností jedná o Petera a Bobbyho Farrellye. Režírujíci bratrská dvojice proslula hitem… (více)

Reklama

Reklama