Reklama

Reklama

Renesance

  • Česko Renaissance (festivalový název) (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Černobílý animovaný film, který bývá po vizuální stránce přirovnáván ke snímku Sin City – město hříchu, se odehrává v Paříži roku 2054. Ilona Tasujevová, mladá a talentovaná odbornice na genetiku, je unesena a nadnárodní společnost Avalon, pro kterou pracovala, ji chce za každou cenu dostat zpět. Případ dostane na starost důstojník Karas, kontroverzní policista a specialista na vyhledávání rukojmích. Ten se vydává po stopách zmizelé dívky do labyrintu velkoměsta. V průběhu vyšetřování je špehován a zastrašován, postupně mu umírají svědci a někdo se ho snaží zabít. Karas si přestává být jistý, kdo je vlastně objektem jeho pátrání: oběť, anděl, nebo monstrum? Vypátrání Ilony se pro něj stává otázkou života a smrti… „Paříž nám od začátku přišla jako samozřejmé dějiště příběhu i jako hlavní postava filmu. Chtěli jsme vytvořit fantastický obraz Paříže, který by byl tak silný jako Los Angles ve snímku Blade Runner,“ říkají tvůrci. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (367)

StarsFan 

všechny recenze uživatele

Od Renesance jsem očekávala francouzské Sin City a musím přiznat, že jsem byla trochu zklamaná. Už to vizuální zpracování mě rozhodně tolik nenachlo, většina obrázků působí celkem ploše a nebýt toho, že jsou tvořeny jen z odstínů šedi, nebylo by na nich asi moc zajímavého. Speciálně mě zklamalo, že si animátoři nepohráli trochu s "dodatkovými barvami" jako v Sin City a nepřidali do učitých záběrů nějakou silně kontrastní barvu (žlutá, červená). Ale to by asi byli nařčeni z kopírování Millerovy předlohy. No, skutečně ráda bych nechala vizuální stránku být, nehodnotit film podle ní, ale vše má ještě jeden problém, totiž že Renesance je na ní postavena. Nejenom vizuálně, ale i jako hlavní prostředek k přitáhnutí diváků. Scénář, atmosféra, ztotožnění s nějakou postavou, nějaká zajímavá scéna... to všechno bylo odsunuto na vedlejší kolej. A zase se neubráním srovnání se Sin City, kde jsem skutečně tu ponurou atmosféru města "cítila" kvůli brutalitě, stylu vyprávění, hereckým výkonům, hudbě a celkové atmosféře. Právě ta v Renesanci z mého hlediska celkem hodně chybí a prakticky nic neukazuje k tomu, že sledujete nějaké nadprůměrné dílo. Trochu škoda. ()

rawen 

všechny recenze uživatele

Vizuální styl ukradený Sin City, svět podezřele podobný tomu z Blade Runnera, příběh kompromisem mezi detektivkou, love story a akčním scifi. Když se to splácá dohromady, vypadne z toho sice slušná, ale nepříliš dotaženě působící záležitost. Typický eurobiják. 7/10 PS: největší slabinou je dozajista příběh, škoda, dalo se to uhníst nějak smysluplněji ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

Předně nevím, proč film spojovat se SIN CITY. Snad kvůli výtvarné stránce (ale Sin City je pro mne i tímto někde jinde). Spíš bych to přirovnal příběhově k IMMORTAL. Pocity? Asi právě jako u Immortal. Výtvárná stránka velice působivá. Příběh ucházející. Ale nic co by mělo vydržet v mé mysli na věky. Ale je zajímavé vidět, jak se dá černobíle nakreslit černoch. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Kriminálny príbeh ozvláštnený zaujímavou vizuálnou stránkou, pri ktorej som si hovoril, ako by to super vyzeralo, ak by film nebol animovaný a čiernobiely. A to hlavne pri zobrazení Paríža blízkej budúcnosti. Snímok pripomína atmosférou Blade runner, pomalším tempom Immortel. Príbeh je zakončený celkom originálne, čo je po niektorých klišé (suspendovaný policajt,milostný pomer) príjemným prekvapením. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Tak SIN CITY to nieje, aj keď to nieje až v tak vizuálnej či štýlovej pozícií, ale nejaká tá inšpirácia tam bude. A dosť jasná. Čiernobiele prevedenie, temná atmosféra. SIN sa ubral filmovejším smerom, tento je skôr ódou animačnou. Nie zlou, ale v celku nudnou. A myslím, že rozvláčnosť nepomáha žiadnemu filmu. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (11)

  • Co se týče dabování postav známými herci, tak hlavní podmínkou štábu bylo, aby oni sami fyzicky odpovídali určeným postavám. (Siriuss)
  • Při tvorbě filmu byla mj. využita i technika motion capture – proces záznamu pohybu herců ověšených senzory, které snímají jejich pohyby, jenž jsou posléze přeneseny na digitální model. [Zdroj: Premiere] (vesper001)

Související novinky

Noir Film Festival 2014 startuje již 21. 8.!

Noir Film Festival 2014 startuje již 21. 8.!

16.08.2014

4 dny, 4 místa, 40 projekcí... Unikátní přehlídka noirových filmů, kterou letos hostí královský hrad Křivoklát, se nezadržitelně blíží! Druhý ročník festivalu, který se zaměřuje na inspirativní… (více)

Reklama

Reklama