Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Smrtelný virus vyhladí stovky tisíc životů ve Velké Británii. Aby britská vláda zabránila dalším smrtím, rozhodne se postavit zeď, která zadrží nakažené v zemi vzniku epidemie, Skotsku. Ten, kdo se pokusí o útěk, zemře. Sama zeď je tak masivní bariérou, že se nikomu nepodaří dostat ven. Ani dovnitř! Skotsko bylo zavřeno před zbytkem světa – navždy… Za 25 let je virus jménem „Sekáč (Žnací stroj, Žnečka)“ úplně zapomenut. Jenže teď začal v Londýně znovu vylézat na povrch. Vláda nemá na výběr a musí za bariéru poslat elitní jednotku, jejíž úkolem je objevit práci doktora Kana, který byl už jen kousek od objevení léku na „Sekáče“. To, co je čeká za zdí je záhadou, pekelným prostředím ruin. Co objeví, však přesahuje nejdivočejší představy kohokoliv z nás. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (798)

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Potomstvo Williama Wallace (aka Mela Gibsona) a Mad Maxe (zase ten Gibson, no fuj Mele, styď se) ve verzi pro rok 2035 tančí céčkový kankán v klubu Grindhouse za přispění áčkové produkce v rytmu Známky punku. A já se k Marshallově zběsilému pogování přidal. Až dětinsky rád, jako malé robě při prvním setkání s Krtečkem. Údajný matoucí střih mi na překážku nebyl (na rozdíl od Descentu) a tak bych vyčetl snad jen zbytečně dlouhou předehru k zběsilé jízdě, která je odstartována přesně v ten moment, kdy se zjeví první pankáčské kšíro. Takže nedělejme z punka tupce, protože každé zboží má svého kupce. A Soudný den jich snad bude mít dostatek, aby to Neila do budoucna neodstavilo od dalších projektů. Byla by ho škoda, zvlášť kdyby častěji předváděl tak jasně pětihvězdičkové záležitosti jako je ta čtyřicetiminutová pasáž od útěku z nástupiště přes adaptaci Twainova Yankeeho z Connecticutu na dvoře krále Artuše až po závěrečnou honičku v Bentleym. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $33miliónovTržby USA $11,008,770Tržby Celosvetovo $22,211,426Tržby za predaj DVD v USA $8,433,401 //počet predaných kusov 482,621║ Neil Marshall mi len potvrdil že nemá žiadny extra talent a ba dokonca ani nedokáže dosiahnuť ani len na rutinnú záležitosť. Prirovnal by som ho ako režiséra k takému dosť veľkému odvaru Paul W.S. Andersona, nič viac, tento film čo natočil je jeden veľký krvavý samoúčelný bordel, kopírujúci miestami filmy ako Votrelci či Mad Max. Rhona Mitra a teda jej vzhľad je len jediná vec pre ktorú sa dá film dopozerať, akcia otrasná, dokonca občas aj strih niekedy preblyskuje v takej razancii až to nie je únosné, vykreslenie príbehu a postáv nulové. Takže jedná veľká bezúčelová zbytočnosť. /20%/ ()

Reklama

Rex Mundi 

všechny recenze uživatele

No, nevravím, že som sa vôbec nebavila, ale rozhodne stačilo raz. Doomsday je hrozný guláš! Lacné hranie na city, lacné hlášky, lacná a mnohokrát i zbytočná explicitná brutalita, jedna bombastická hrdinka, presne rozdelené typizované čiernobiele postavy (tými sa radšej ani nebudem zaoberať) a jeden absolútne nablýskaný, nezaprášený Bentley, čo tridsať rokov čakal v garáži na svoju "superbabu", ale zato v konkurencii starých "křápov" už taký silný nevyzerá... Divák sa ani nemusí namáhať, aby videl, že tento film je iba guláš uvarený (a prevarený) z hromady iných filmov - od Mad Maxa cez Vodný svet až po Vládu ohňa. ()

Blizzard 

všechny recenze uživatele

Solidní mix několika filmů parodujících vše od Mad Maxe, přes Resident Evila, až po 28 Days Later.... Zápletka je již klasicky tristní, epidemie ve Skotsku zapříčinila jeho následnou izolaci před okolním světem, uběhne pěkná řádka let a virus strikes back. Záhuba se nevyhnutelně blíží a je tedy potřeba vyslat našeho hrdinu na záchranu světa, respektive hrdinku (Rhona Mitra), která asociuje Millu Jovovich z Resident Evila. Brány Glasgow se znovu otevírají a na scénu vstupuje tým mariňáků v obrněném transportéru jako vystřihnutý z Aliens. V temném světě za ochrannou bariérou objeví agresivní svět s vlastními pravidly, ve kterém panuje zásada zabij nebo budeš zabit a tak může divoká jízda v čele s Eden Sinclair začít. V Doomsday samořejmě nechybí ani spousta krve, násilí a akce, ta je podpořena kvalitní metalo-rockovou postapokalyptickou hudbou od Tylera Batese, dále drsných hlášek a běsnění futuristických pankáčů. Tento guláš přinesl pod taktovkou Marshalla uspokojující podívanou, která jen bezhlavě nevykrádá jiné filmy svého žánru, ale razí si mezi nimi i svou vlastní cestu. (6/10) ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Po pěti letech jsem se navzdory jasně formulovanému a vtipnému varování (http://www.fffilm.name/2008/03/soudn-den-doomsday-40.html/) nakonec odhodlal v rámci vypnutí mozku po práci na Doomsday podívat. A světe div se, všechno všecičko, o čem tenkrát Fuka psal, je naprosto přesně tak:) Vaše hodnocení závisí od toho, nakolik je pro vás rozhodující efektní krvavé sprchování, a jestli vám tváří v tvář naprosto dokonale debilnímu ději přijde vtipný záporák mixující Kurgana z Highlandera s jakýmkoliv noname ranařem z druhého Mad Maxe. Hledal jsem, jestli to nebylo třeba jeho obsazením nějak sofistikovaně vtipné pro britské publikum, ale tuhle hypotézu se mi prokázat nepodařilo. Dějově je to stejně dementní jako Total Recall (ten z 2012), ale jelikož ještě sestrkává dohromady rekvizity nakradené z tolika jiných filmů, tak přes velmi kvalitní práci na efektech a rozhodně výborný management peněz (protože film vypadá podstatně dráž než kolik reálně stál) nemá šanci dostat se na stejnou úroveň. Na odpad je zase málo vtipný... pokud tedy opět nepovažujete za vtipné pořádání pankáčských kanibalských hostin za zvuků punkových songů a motokrosu, za současného hopkání obtloustlých Skotů v rytmu kankánu po pódiu jakéhosi divadla. Já osobně to mám jen za jedno velké WTF s naprosto nezvládnutou dramaturgií. Nejlíp to vlastně funguje do chvíle, než se objeví první Raider z Falloutu 3, protože Tyleru Batesovi se pomocí jeho industriálních pazvuků daří dělat slušnou atmosféru, a nad rámec povinných žánrových průpovídek se téměř nemluví. Jen doufám, že nový Mad Max nebude takováhle hovadina... 40% ()

Galerie (43)

Zajímavosti (17)

  • Ve skutečnosti by bylo nemožné, aby byla Solova (Craig Conway) od těla oddělená hlava schopna vydávat ryk, jak je možné zaznamenat ve filmu, neboť k tomu jsou zapotřebí plíce. (Conspi)
  • Původním záměrem bylo natočit klasickou postkatastrofickou sci-fi, které frčely po úspěchu Mad Maxe v sedmdesátých letech. Dva roky byl scénář u ledu a nápady v něm jen bobtnaly, až nakonec vykrystalizovaly ve velkolepý projekt. (Rodriguez)
  • Při závěrečné honičce, kdy Eden (Rhona Mitra) ujíždí autem před motorkáři, jeden z mužů rozbije čelní sklo, avšak v dalších scénách je sklo zcela v pořádku. (CrashONE)

Související novinky

Hellboye čeká reboot

Hellboye čeká reboot

09.05.2017

Guillermo del Toro nedávno oznámil, že je třetí Hellboy opravdu mrtvý. Studio Universal mu definitivně řeklo, že o pokračování Zlaté armády nemá zájem, o to překvapivější jsou tedy zprávy, že se… (více)

Neil Marshall vypluje s Bayovými piráty

Neil Marshall vypluje s Bayovými piráty

04.09.2012

Tvůrce Pádu do tmy, Soudného dne či Centuriona si loni odskočil do televize a bitevní epizodou Blackwater si vystřihl zdaleka nejlepší hodinku druhé série Hry o trůny. Není divu, že o jeho služby v… (více)

Další maso od Marshalla

Další maso od Marshalla

29.01.2009

V ultimátním béčku Soudný den se skotský hrdlořez Neil Marshall podíval do nepříliš vzdálené budoucnosti. Ve svém novém filmu nazvaném Centurion se naopak vydá do hodně vzdálené minulosti. Konkrétně… (více)

Horor na Divokém západě – svatokrádež?

Horor na Divokém západě – svatokrádež?

16.03.2008

Soudný den je za rohem, ale režisér této drsné akční sci-fi Neil Marshall (kromě jiného tvůrce vynikajícího klaustrofobického Pádu do tmy) se přesto dívá do budoucnosti. Která leží v minulosti. Máte… (více)

Reklama

Reklama