Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Detektiv Joe Miller se dílem podivné náhody dostane ke klíči, který dokáže otevřít dveře do zvláštního motelového pokoje. Pokoje, který v naší časové rovině neexistuje a ani nikdy neexistoval. Z toho pokoje bylo, kdysi vyneseno asi sto předmětů. Zvláštních předmětů. Nebo přesněji řečeno obyčejných předmětů, ale se zvláštními schopnostmi. Jako třeba právě ten klíč, který Joeovi otevře každé dveře, nebo hřeben, který zastavuje čas, anebo propiska, která vás dokáže usmažit. Ty věci v pokoji nefungují, ale na druhou stranu, alespoň z něj nezmizí, když je do pokoje přinesete. Najdete je vždy na původním místě. Ale věci co tam nepatří, ty zmizí v nenávratnu. Miller má v plánu se klíče zbavit a žít si dál svůj poměrně spokojený život. Jenže se něco stalo a v tom pokoji, něco pro Joea velice důležitého zůstalo. Nebo spíš někdo... V pokoji číslo deset totiž zmizela malá Anna Millerová. Joeova dcera... (3DD!3)

(více)

Recenze (217)

liskam 

všechny recenze uživatele

Tak tohle mě opravdu hodně bavilo.!:) Skvělý nápad který je navíc i velice slušně zpracován. Je obrovská škoda že bylo natočeno pouhých 6 dílů.:-( dokázal bych zkouknout klidně 60. A myslím že by bylo stále co řešit. V pokoji bylo přeci 100 různých předmětů...:-) A s kolika jsme se seznámili.? s 10 až 20..? nevím přesně. Naštěstí to končí tak, že se dá na tuto sérii navázat, tak mohu tajně doufat v druhou sérii. A teď negativa... maličko jsem nevěřil hlavní postavě. Ten detektiv mi přišel tak nějak ploše zahranej, emoce u něj vůbec nefungovaly. U jeho kolegy jsem měl podobné pocity. Za mě 90% ()

Francik 

všechny recenze uživatele

Zajímavé, nápadité, napínavé, hltací. Bohužel ale i nedopracované, občas nepřesvědčivé, rozvleklé. Celkem ale velmi dobrá záležitost, která mě místy až Lynchovsky příjemně mrazila (a nejsem úchyl, alespoň to o sobě nevím :) ). Série ale doplatila na televizní produkci. Hlavní herec je sice očividně sympaťák, ale herecky není příliš přesvědčivý. Ostatní herci nevyčnívali příliš a hráli kvalitně (co si pamatuji). Kamera průměrná (nehledě na to, že jsem měl možnost shlédnout nesmyslně ořezanou verzi pro pocit filmovosti, který pouze rušil kompozici). Hudba byla velice šablonovitá a bez nějakých nápadů. Do situací se tedy hodila, ale že by si jí člověk zapamatoval není moc šance. Poslední (tedy třetí) díl se mi zdál již méně povedený, než první a druhý. Prostřední bych osobně označil za nejlepší. Jinak celkově zážitek potěšující a pro odlehčenější "psycho" záležitost mohu jen doporučit. ()

Reklama

Lischai 

všechny recenze uživatele

Za mě spíš ne. Šest dílů jsem se těšil na nějaké zdůvodnění toho, co se vlastně stalo, ale nepřišlo. Hlavní příběhová linka se vyřeší jakýmsi podivným deus ex machina, kdy je řečeno "musí se stát A, aby se stalo B" a o tři minuty později se stane B, aniž by kdykoli udělal A (asi producentský zásah do scénáře, protože se původní konec nelíbil, jinak si takový lapsus neumím vysvětlit). Celé to vlastně hodně připomíná povídku od Kinga, kdy se natahuje zajímavá premisa dokud to jde, a až to nejde, tak vše skončí bez návaznosti na předchozí děj. ()

H34D 

všechny recenze uživatele

The Lost Room má díky nápaditému námětu o tajuplné místnosti č. 10 a mystických předmětech velice slušný rozjezd, avšak vysoká očekávání brzy dostanou menší ťafku za uši, když zjistíme, že celý seriál se točí pouze o vysvobození dcerky hlavního hrdiny z onoho "ztraceného pokoje". Neustálé opakování vět typu "I just need to bring my daughter back" se po chvíli stane otravným klišé, originální a zajímavý seriál jako je The Lost Room by si zaslužil trochu rozvětvenější příběhovou linii. Čtyři hvězdy však nakonec dám, přeci jen šlo o dobrou zábavu s originálními prvky i pár vtipnými momenty (použití karty) v ucházející atmosféře. 7/10 ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Laura Harkcom, Christopher Leone, Paul Workman .. Jeden klíč vládne všem předmětům. Kde já už jsem tuto formulaci jen slyšel...;o) Námět minisérie Lost Room si rozhodně nese punc dobrého nápadu, místy až originality, ale rozpracování zas až tak výtečné není. Potenciál hodně dusí, mimo celkové televizní lacinosti, komorní a jednoduché rozvedení příběhu, kdy je hlavním motorem záchrana dcery. Tohle chtělo nějaký globálnější dopad, protože těch pár dialogů o zhmotněném Bohu se takhle rozmělňuje do ztracena. Hodně věcí je jen nastíněných, přesto je děj místy utahaný což je vážně škoda, protože mnoho otázek zůstane nezodpovězených a tím zůstává prostor pro dílčí nelogičností. Ani předměty nejsou využity s nějakou pestrostí (vyjma klíče samotného), většina jen účelně slouží příběhu směřujícího k záchraně dívenky. Herecké obsazení je slušné i když mi zrovna Peter Krause nesedl jako největší sympaťák a má své slabé chvilky. Mohlo to být výborné, takhle je to jen dobré. 70%. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (1)

  • V první epizodě, kdy Miller opouští svou dceru na psychologické klinice, zazní rozhlasem volání po dr. Sonny Guptovi. Tato postava byla použita i v Kingdom Hospital Stephena Kinga. (TomikZlesa)

Reklama

Reklama