Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Detektiv Joe Miller se dílem podivné náhody dostane ke klíči, který dokáže otevřít dveře do zvláštního motelového pokoje. Pokoje, který v naší časové rovině neexistuje a ani nikdy neexistoval. Z toho pokoje bylo, kdysi vyneseno asi sto předmětů. Zvláštních předmětů. Nebo přesněji řečeno obyčejných předmětů, ale se zvláštními schopnostmi. Jako třeba právě ten klíč, který Joeovi otevře každé dveře, nebo hřeben, který zastavuje čas, anebo propiska, která vás dokáže usmažit. Ty věci v pokoji nefungují, ale na druhou stranu, alespoň z něj nezmizí, když je do pokoje přinesete. Najdete je vždy na původním místě. Ale věci co tam nepatří, ty zmizí v nenávratnu. Miller má v plánu se klíče zbavit a žít si dál svůj poměrně spokojený život. Jenže se něco stalo a v tom pokoji, něco pro Joea velice důležitého zůstalo. Nebo spíš někdo... V pokoji číslo deset totiž zmizela malá Anna Millerová. Joeova dcera... (3DD!3)

(více)

Recenze (217)

Thurin 

všechny recenze uživatele

Vezmete špetku z městské fantasy Neila Gaimana, přidáte trošku mysterióznosti Stephena Kinga, originální nápad typu Heroes a přidejte hrobníka Petera Krause. Všechno promíchejte podle hodin klíčem, učešte a vložte upéct do krabičky. Vznikne primární předmět pro potěchu oka i ducha.... Moc dobrý předkrm... Moc jsem si pochutnal.... Moc hvězdiček.... ()

GrungeChild 

všechny recenze uživatele

Téměř pětihvězdičkový námět, který si dovedu představit v daleko povedenější produkci, ať už filmové či seriálové. Ústřední premisa je klíčem k divákově pozornosti po celých šest dílů, přes to, že všechno ostatní selhává na celé čáře. Vážně, nevím, co tento počin dělá v tak vysokých číslech, kdo ho sem dostal a proč, ale veškeré aspekty zpracování, v čele s hereckými výkony, jsou jeden velký "džouk". Hned z počátku na sebe story o "tajemném pokoji" nabalí takových nesmyslů a zaprášených klišé, že jsem byl na pochybách, zda se nejedná o cílenou, zvrácenou touhu tvůrců (a stále jsem). Dialogy, které můžete doslova (doslova!) číst postavám ze rtů dříve, než je pronesou (v prvních dvou dílech jsem se trefil asi pětkrát). "Vnitřní" myšlenkové pochody tu všichni pronáší nahlas, až to občas vede k celkem sebeparodickým scénám. Namířím na tebe stříkačku, neřekneš co chci - namířím jí na tebe ještě víc, a jestli ani pak neřekneš, namířím jí na tebe úplně nejvíc, tomu už každý podlehne. Několikrát, a v situacích, kde se to skutečně nehodí. Evidentní logické díry, které absolutně nemám ve zvyku pitvat, ale tady to prostě praští do nosu (hřeben). Hlavní aktér je naprosté herecké poleno, které sice čte scénář sexy drsným hláskem, ale celý seriál (snad až na poslední scénu) má jeden a ten samý přiblblý úsměv, ať se děje cokoli. Romantická "vložka" je takový roztomilý fail sám o sobě. Nechci tu moc SPOILERovat, ale to, že se k závěru vlastně skoro nic nedozvíme, je v našem případě vyloženě dobře. Doufám, že točit "tajemno" ve stylu nepovedených osmdesátko/devadesátkových televizních horůrků (Kingovky) nepřichází zase do módy, protože málo co pro mě naplňuje představu o kinematografické depresi tak dokonale. Námětem silné 4* (pokud ho někde nevykradli), zpracováním za 1*, ale kvůli zpackanému závěru zaokrouhluji dolu. ()

Reklama

humanbeing 

všechny recenze uživatele

I když The Lost Room úplně nespadá pod horror, horrorové prvky rozhodně má a v druhé části se najde několik momentů, o kterých se dá říct, že jsou pořádně strašidelné. Dalším důvodem pro horrorového fanouška proč se na The Lost Room podívat, je ten, že tvůrci mají režijní styl podobný Carpenterovi - nejlépe se to dá přirovnat k Big Trouble in Little China. Ve výsledku se jedná o senzaci, z mého pohledu zcela srovnatelnou s Firefly. Jediné, co Lost Roomu trochu ubírá na dokonalosti, je očividná televiznost - což se dá vzhledem ke spoustě pozitivům překousnout. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Klíč, oko, hřeben, jízdenka a spousta jiných předmětů, které vám změní život, spousta neřádů, kteří by je chtěli pro sebe a uprostřed toho jeden velesympatický detektiv, který se nedopatřením stává hlavním hybatelem děje. A že s ním tahle cesta opravdu stojí za to. Oněch čtyři a půl hodinky totiž ubíhá velmi svižně, děj se zastavuje jen čistě sporadicky a z nutnosti vysvětlovaček a všechno peláší vstříc neodvratitelnému finiši. Peláší tak rychle, že je nakonec i ta dlouhá stopáž zoufale nedostatečná. Když jsem se totiž i dvacet minut před koncem dozvídal stále nové informace o světě předmětů, bylo mi jasné, že se všechno prostě vysvětlit nestihne. A že je to v tomhle případě obzvlášť škoda. Při nepatrné úpravě z toho mohl vzniknout vskutku geniální regulérní seriál. Takhle mi zůstává příběh připomínající úvodní knihu nějaké mohutné epické ságy. 85% ()

Kamca_ 

všechny recenze uživatele

Po dlouhé době zase výborný tajemný sci-fi seriál. Jen škoda, že má tak málo dílů. Určitě by se jich na tohle téma dalo natočit mnohem víc. Ale jinak i těch málo dílů je famózních. Nemám slov. Vtáhne vás to do děje jako snad ještě žádný seriál ... A nevím jak vy, ale i já bych ráda takový klíč měla. Hodně se mi líbil částečně otevřený konec ... spoustu věcí si člověk mohl domyslet sám. Herecké výkony, hudba, střih, kamera ... to všechno na jedničku. Dávám 95%. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (1)

  • V první epizodě, kdy Miller opouští svou dceru na psychologické klinice, zazní rozhlasem volání po dr. Sonny Guptovi. Tato postava byla použita i v Kingdom Hospital Stephena Kinga. (TomikZlesa)

Reklama

Reklama