Tvůrci:
George LucasHrají:
Anthony Daniels, Tom Kane, Matthew Wood, Ian Abercrombie, Corey Burton, James Arnold Taylor, Ashley Eckstein, Tom Kenny, Ron Perlman, Olivia d'Abo (více)VOD (1)
Série(7) / Epizody(133)
-
Série 1 (2008) - 22 epizod
-
Rise of the Bounty Hunters (2009) - 22 epizod
-
Secrets Revealed (2010) - 22 epizod
-
Battle Lines (2011) - 22 epizod
-
Série 5 (2012) - 20 epizod
-
The Lost Missions (2014) - 13 epizod
-
The Final Season (2020) - 12 epizod
Obsahy(1)
Námětem tohoto seriálu jsou stejně jak u jeho jmenovce události mezi druhou a třetí epizodou, tzv. Klonové války. Dějovou linii se ovšem snaží přenést na vedlejší postavy a rozvijí zde příběhy, které nám mají pomoci v pochopení všech událostí a třetí epizoda na něj přímo navazuje. Setkáme se zde tudíž s Yodu, Obi-Wan Kenobim a dalších rytířů Jedi vedoucí armádu republiky proti nové Separatistické armádě droidů. Rozdíl mezi animovanou sérií je 3-D animace tohoto kousku a také to, že se má jednat o seriál s cenzurou PG-13 a tudíž jeho vysílací doba, která musí být po deváté hodině večerní, napovídá starší cílovou skupinu diváků. I stopáž jednotlivých dílů je delší. (Redswif)
(více)Recenze uživatele M.i.k.e k tomuto seriálu (7)
Série 1 (2008) (S01)
jako rozjezd dobrý. Animace je sice nehezká, ale jako něco co doplňuje mezery a dává prostor postavám, které se ve filmech víceméně jen mihly je to ok. Navíc to přidává další postavy (které už dnes známe) a třeba Ahsoka je tady fajn...65% ()
Rise of the Bounty Hunters (2009) (S02)
Na čtyři to pořád ještě není, ale oproti první sérii je tu znatelný posun k lepšímu. Tón potemněl, příběhy jsou zajímavější a i když se stále jede v epizodickém módu, přišlo mi že druhá řada drží mnohem víc pohromadě. Snad další série potvrdí vzestupnou tendenci…70% ()
Secrets Revealed (2010) (S03)
docela nevyrovnaná série. Animace se opravdu lehce zlepšila, akce je slušná a Ahsoku sem si regulérně oblíbil, ale na druhé straně je tu dost politikaření, které se tomu sice snaží dát ještě trochu jiný rozměr, ale zajímavé je jen z části. Druhá půlka je každopádně velmi dobrá a i přes mínusy mě tenhle animák baví...70% ()
Battle Lines (2011) (S04)
pro mě zatím jasně nejlepší série. Je tu sice hodně drobných epizodek, ale prakticky všechny jsou zajímavé a díky tomu všechno letí kupředu raketovou rychlostí. Navíc se docela zdrsnělo a potemnělo což je jedině dobře a vyloženě potěší Dathomirské čarodějnice a návrat Dartha Maula...80% ()
Série 5 (2012) (S05)
V první polovině celkem standard a příběh s droidy úplně o ničem, ale naštěstí druhá polovina přeřadí na vyšší rychlost a dokáže se vyrovnat předchozí (a pro mě stále nejlepší) sérii. Ahsoka se definitivně vyprofilovala v nejzajímavější a nejzábavnější postavu…79% ()
The Lost Missions (2014) (S06)
Po velmi dobré čtvrté i páté sérii je šestka celkem zklamání. Vyloženě nudné jednotlivé linky nejsou, ale až na tu Yodovu nemají extra přidanou hodnotu. A Jar-Jar mi tu po delší době celkem vadil…60% ()
The Final Season (2020) (S07)
Po slabé šesté řadě se Klonové války vrátily v parádním finále, které jednak přineslo do děje Bad batch, ale taky se vrátila Ahsoka a nakonec přišel i kouzelník v pravdě epickém závěru. Na plnou palbu to sice úplně není protože příběhová čast Ahsoky z podsvětí není nic extra, ale ty čtyři jsou zasloužené…80% ()