Režie:
Chris NahonScénář:
Chris ChowKamera:
Hang-Sang PoonHudba:
Clint MansellHrají:
Ji-hyeon Jeon, Liam Cunningham, JJ Feild, Kojuki Kató, Michael Byrne, Colin Salmon, Jasuaki Kurata, Allison Miller, Jamal Duff, Chris Nahon, Khary Payton (více)Obsahy(1)
Upírka Saya je členkou tajné vládní organizace, která se zabývá lovem démonů. Ke svému lovu používá pekelně nabroušenou katanu. Děj se odehrává v půlce války ve Vietnamu na americké základně v Tokiu. Saya musí v místní vojenské škole vypátrat démony a zničit je. Produkce se ujal Bill Kong, který je podepsán pod hity jako Tygr a drak nebo Hrdina. (sheen)
(více)Videa (1)
Recenze (116)
Tak tato akční upířina opravdu nabízí „velmi zajímavou“ podívanou. Viděl jsem jí dříve než animák, takže jsem neměl s čím srovnávat a to bylo asi dobře. Osobně nemám moc rád asijské filmy, kdy lítají bojovníci po stromech a barácích připevnění na špagátech. Nejhorší na tomhle filmu není ani tak scénář či výkon hlavní hrdinky, ale spíše vizuální (digitální) efekty, kdy cákance krve a rozprsknuté hlavy/údy vypadají moc uměle. Tedy lépe řečeno úplně na ho…!Jinak jsem byl docela spokojený, protože od podobných lehce podprůměrných/průměrných filmů ani moc nečekám.5/10 ()
Céčková záležitost, kde máme digi krev, digi monstra, digi příběh...Dobře, příběh digi není, je jen klasicky tuctovej a nemá čím překvapit. Já nicméně hledal takovou tu jednohubku, co není extra dlouhá, něco se v ní děje a můžu u ní absolutně vypnout. A to u tohoto snímku rozhodně jde. "Nesmrtelnost" hlavní lidské hrdinky mi nevadila, neporazitelnost japonské verze Bladea v dívčím provedení mi rovněž nevadila, protože tohle je přesně ten typ filmu, kde je vše přehnané a divák s tím musí počítat. Takže jsem s lehce ironickým úsměvem na rtech sledoval, jak ty dvě holky všechno zvládnou, hlavně díky spanilé Saye, a dokráčí k předvídatelnému, ale pohodovému konci. ()
Tahle příšerně sestříhaná, lacině zrežírovaná a pitomým scénářem oplývající hraná verze slavné anime dělá svému staršímu bratříčkovi akorát tak ostudu…velkou ostudu. Absenci někoho talentovaného za psacím stolem bych ještě oželel, stejně tak herce-neherce, ale to, že i ta očekávaná akce ve výsledku za moc nestojí (nehledě na podprůměrné triky) a tvůrci se diváka snaží uchlácholit maximálně tím, že nešetří krvavými cákanci, mě už solidně naštvalo. Tohle se fakt nepovedlo, jen doufám, že se podobní packalové nerozhodnou 30% ()
Do určitého momentu sa mi to dokonca aj páčilo, ale ako náhle na scénu nabehlo nejaké postraumatické stvorenie a začali padať veľmi múdre hlašky všetko sa rázom zmenilo... priznávam, že nuda to ozaj nie je, pretože pár "rezacích" scén tuna ozaj je, taktiež "ostrovtip" a veľmi dôrazná výmena názorov... 3/10 aj napriek všadeprítomnej blbosti, ktorá tu lieta vo vzduchu. ()
Film sice je stupidní, ale to pouze pokud ho budeme posuzovat dle měřítek západní kinematografie. Z opačného, tedy dálnovýchodního pohledu lze říci, že Francouz Chris Nahon konečně natočil ekvivalent hongkongského filmu. Také je třeba si uvědomit, že toto nemá být realistický film s bojovým uměním, ale fantaskní komiksový příběh s hyperestetizovaně nadsazenou choreografií (Corey Yuen opět přichází s "žensky" extravagantním konceptem ala "DOA" a "Smrtící andílci"). Navíc, když se odhlédne od několika ohyzdně laciných CGI záběrů působících dojmem starých videoher, pak nelze upřít bravurní práci kamaramana. Nejen, že některé scény přímo kopírují původní anime (úvod v metru), ale i vizuál je naprosto totožný - rapidmontáže záběrů z extrémních úhlů, měkké světlo, pohyby kamery a vytváření dojmu dynamiky elypsami v akčních scénách (souboje nejsou přehledné, klíčový je estetický dojem ze scény a ne bojová choreografie coby přehlídka dovedností). Z hlediska stylu, rytmu a elyptičnosti je "Blood" výtečný "komiksový" film. ()
Reklama