Reklama

Reklama

Mission Zero

Krátkometrážní / Sci-Fi / Akční / Thriller
Itálie, 2007, 8 min

Vše začíná jednoho krásného rána, kdy Uma Thurman nasedá do auta a vydává se na cestu. Jenže to ještě netuší, jak nebezpečná cesta to ve skutečnosti bude. Na každém rohu jí někdo usiluje o život. Vše to vypadá jako jedno velké spiknutí a Uma musí vynaložit veškeré své síly, aby vyvázla bez zranění, což se jí ne vždy povede. Zakončení a vlastně i vysvětlení celého příběhu se nachází na konci, kde jinde než v prodejně pneumatik společnosti Pirelli, pod jejíž záštitou celý film vznikl. (Marcus.das)

(více)

Recenze (40)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Opět neskutečně efektivní pitomost snažící se o reklamu na Pirelli si tenkrát sehnali Umu Thurman, což není vůbec na škodu. Velká honička s koli Pirelli je rozhodně dobrá, ale nebudu takhle přeci jezdit furt. Kola Pirelli by na mojí jízdu nebyly stavěné. Kola Pirelli potřebují zápřach, takový jaký umí jen Uma Thurman a proto Uma Thurman doporučuje kola Pirelli. Možná o trochu lepší než předcházející díl z minulého roku, ale děsně hektická kamera to příšerně sráží dolů. --- 50 % --- ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Takže si to shrňme: Pneumatiky Pirelli umí skvěle brzdit. Jenže proč režisérka s opravdu velkýma koulema Kathryn Bigelow neumí přijít s opravdu dobrým vlastním nápadem a bez jakékoliv vlastní invence kopíruje to, co už před ní ukázali Dominic Sena (60 sekund) či Joe Carnahan (Hire: Ticker)? Je to pouze bolestných devět minut filmařského plagiátu, který navíc prohrává i na poli marketingovém. Víc než pneumatik si užijete žlutého Diabla a Umy Thurman. Být šéfem reklamního oddělení u Pirelli, žádám od filmařů vrácení nákladů a dobrovolně podávám rezignaci. ()

Reklama

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Prvý Pirelli film, ktorý som mal možnosť zhliadnúť, bol horrorovo ladený "The Call". Zdalo sa mi to nápadité, nablískané, profesionálne spracované. Tak isto, ak nie i o trocha lepšie, je na tom aj druhý snímok, čo som videl "Mission Zero". Tento krát sa to nieslo v bombastickom akčnom duchu s nečakaným sci-fi rozuzlením. Oceňujem aj to, že ústrednou hrdinkou je moja obľúbená herečka Uma Thurman. Na to, že sa vlastne jedná len o reklamu na pneumatiky, je to teda naozaj na vysokej úrovni. *** ()

Tomco 

všechny recenze uživatele

heh :). maximalne tupucka zalezitost, ktora moze z casti zaujať len dve skupiny publika. 1. - fanatikov a znalcov do aut (uzivatel duotone28, pozdravujem inak :)), a 2. - premotivovanych onanistov nad pohyblivymi obrazkami zvodnej thurmanovej. zial za prve poriadne nerozoznam daewoo tico od ferrari a na to druhe pouzivam www.amateri. .. dalej poznate :). kathryn by sa mala radsej vratit do ponorky k fordovi, tam jej to islo o dost lepsie. ()

FoxMulder 

všechny recenze uživatele

Nevím, jestli do toho Pirelli nechtělo vrážet tolik peněz jako BMW, ale oba jejich kraťasy jsou nedotažené polotovary. Jsou velmi efektní, ale na druhou stranu scénaristicky velmi odbyté. Své určitě sehrál i fakt, že udělat jasnou, ale přesto sofistikovanou reklamu na pneumatiky bude těžší než na výrobce špičkových aut... ()

Zajímavosti (1)

  • Osmiminutový filmový snímek, který je dostupný pouze na internetu, chce zopakovat velký úspěch, který měl jeho předchůdce, již zmíněný The Call. Za necelý rok jej od jeho uvedení shlédlo více než 5 milionů diváků ve 216 státech a územích, od velkoměst až po polárníky na antarktických základnách. (cariada)

Reklama

Reklama