Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Co se stane, když si tvrdohlavá princezna Aneta odmítne vzít prince Jeronýma a královskou lest s nepravými čerty prokoukne sám Lucifer? Bude svatba, válka, nebo peklo na zemi? Bude legrace! A spousta falešných i pravých čertů, kteří umí pěkně zkomplikovat život! ... Jako v každé pohádce, ani tady nemůže chybět princezna. Jmenuje se Aneta (T. Voříšková), má svou hlavu – a hlavně se nechce za žádnou cenu vdávat! A už vůbec ne za nešikovného prince Jeronýma (J. Mádl) ze sousední země, kterému byla v dětství zaslíbena výměnou za ochranu rodného království. Jeronýmův otec, král Bedřich (V. Postránecký), ale na sňatku trvá, protože sní o velké říši, a porušení slibu by znamenalo vyhlášení války. Jak tedy princeznu zachránit a úmluvu neporušit? A tak dobrácký Anetin tatínek král Leopold (P. Nárožný) vymyslí geniální lest: že prý se o jeho dceru uchází sám Lucifer (M. Stránský)! Předpokládá, že Jeroným nebude chtít zachraňovat princeznu a Bedřich svatbu zruší. Aby byl jeho plán dokonalý, domluví se s potulnými komedianty, kteří mu v nedalekém polorozpadlém mlýně, kde skutečně prý kdysi přebývali čerti, vybudují „pravé“ peklo. To jen pro případ, kdyby se někdo chtěl přesvědčit, jak je to s tím Luciferem doopravdy. Netuší ovšem, že tím proti sobě popudí samotného vládce pekel Lucifera i jeho temperamentní snoubenku Muribanu (A. Stanková)… (Česká televize)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (563)

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Základ pohádky velice slušný, velice mile mě (opět) překvapila Alžbeta Stanková jako čertice Muribana, která znovu dokázala, že přehrávání ve stylu Bugyny je už naštěstí pasé. Postránecký, Nárožný, Adamovská, Táborský výborní, výprava velice sympatická... celé to do sebe pěkně zapadá, ale v momentě, kdy na řadu přichází duo Voříšková/Mádl, společnými silami vše dobré absolutně zruší. Bohužel. ()

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Viděl jsem s odstupem jednoho dne po "Nejkrásnější hádance" a musím uznat, že lepší. Film si na nic nehraje, je konzistentní, když už se režisérka rozhodla, že točí moderní pohádku, tak točí moderní pohádku. Přestože souhlasím s KarlemR, že je proces zamilování obou hlavních protagonistů zkrácen na minimální možnou míru (možná překročenou), dá se na to koukat. Plus: Za ukázku "nadřezenosti" žen, která funguje jak na zemi, tak v pekle. Mínus: Princezna mi na začátku byla svým stylem mluvy značně protivná. A s odstupem jedno bonusové plus za pointu z konce filmu: Pokud si chcete odpočinout od vaší drahé "polovičky", nemusíte stále utíkat do války. Stačí si zajít na ryby :). 68% ()

Reklama

Jezinka.Jezinka 

všechny recenze uživatele

Princezna plavat umí, princ ne. Jako děti se pošťuchují, čímž vůči sobě získají nepřekonatelnou averzi, ač si kloudně nepamatují, kdo že to ten druhý je. Když se po letech poznají, sice se nepoznají, ve smyslu - nespojí si ksicht před sebou s ksichtem z těch dávno zajímavějšími zážitky v hlubinách paměti zasypaných vzpomínek, stejně jako že by jeden o druhém něco věděli, či spolu něco zažili, za to přes vzájemnou opět prvotní (není to nedostatek v mém počítání, nepoznali se, tedy před sebou měli neznámého člověka) averzi přijde láska jako páska. Princ bez jehly a nitě navleče korále z jeřabin, princezna by ho za to v tu ránu dovlekla k oltáři, ale zrovna do toho vlítne čert a byť nemá žádné hříchy, odnese si ji do pekla. To se nelíbí jeho snoubence, pročež zmíněná začne řádit jako čert. Luciferovi v důsledku všeho nastalého chaosu a pošťuchování zhase ocas, což je pro něj maximální potupa. Pak už, během pár minut, nastane svatba, před níž musí nastat nezbytné symbolické trucování princezny (obšlehnuto z Pyšné že jo? A to hádání drahého, byť tady princezny a ne milého je z ze Zatoulané princezny, no o co? A ten nedomrlý princ, kterému otec pořád chce dávat lekce je z Prince a Večernice, vsaďte boty). Samozřejmě, že vymyslet něco úplně nového na klasické motivy nejde, vždycky to bude něco připomínat, ale tedy je to převzaté poslepované opravdu divně. Něco se děje až v překotných závěrečných dvaceti minutách, což by bylo v pořádku, pokud by děj gradoval nějak smysluplně a ne k nepřehledné rvačce, zmatku, troše ženského křiku (z úst prince) a zdřevěnělému kováři. ()

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Tak to vypadá, že zlatá éra českých pohádek je již nenávratně pryč. Arabela, Menšík, Kopecký, Filipovský a spousta dalších. Mádl se svým přitroublým výrazem a trotlovským mluveným projevem mi v roli prince absolutně neseděl. Princ má mluvit jako z pohádky a ne, jako kdyby se sem zatoulal z nějaké současné komedie pro mladé. Každou chvíli jsem čekala, kdy řekne něco jako "ty vole". Nejspíš si ho pořád budu pamatovat jako "toho" ze Snowboarďáků. Myslela jsem si, že by se mu měla dát šance, aby ukázal, že dokáže i něco jiného, než jen lovit holky a trousit hlášky. Tady to ale rozhodně neukázal. Voříšková je jako princezna skutečně spanilá, ovšem jako skvělá herečka mi nepřijde. Tuto hlavní hereckou dvojici chvílemi převyšovala skutečná esa, jako Miroslav Táborský, Petr Nárožný, Václav Vydra a také Martin Stránský, u něhož bych uvítala, kdybych ho jednou viděla v hlavní roli celovečerního filmu. Takže celkově průměrná, místy podprůměrná pohádka s moderním nátěrem. Celkový dojem nezachrání ani pár docela vtipných hlášek. "To je hůňka! Ocas má dneska každej vůl", "To je kůň." - Jsi bystrý", "Ježišmarja, tak řekni, jestli máš hlad." ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Koukám, že je tady nějak přeVoříškováno. Já měl vždycky radši vanilkovou a hlavně, mě nikdy holky, co měly hlas jak vyřvanej frajer po nonstop večírku, co vyhulil krabku cigaret a pokořil kartón lahváčů, dvakrát nebraly. To rohatá čertice Alžběta Stanková, je jiné kafe. Od ní bych si rozsvítit resp. doruda rozpálit vocas, narozdíl od samotného Lucifera, klidně nechal.... _ Pryč jsou doby, kdy pohádka musela mít v prvé řadě příběh? Pryč jsou doby, kdy pohádka obsahovala lehkost, nenucenost, humor? Pryč jsou doby, kdy byl Petr Nárožný rebel! Pryč jsou doby, kdy pohádku sledovala celá rodina a nebylo jim (za tvůrce) trapně? _Prvních pětačtyřicet minut naprosto unylých, zbytečně natahovaných (čert ví, co mě přimělo nepřepnout) a nutno podotknout, až na pár světlých záblesků v podobě všech výstupů již zmiňované Alžběty Stankové, která si mimochodem krade pohádku pro sebe, to ve zbylé části nebylo lepší...Vojtek působí jako špatnej vtip, Vydra to je nechtěná parodie (těžko říct na co), Pecha vypadá, že vysadil prášky resp. si odskočil z jiné pohádky a byť Martin Stránský má určité charisma, Karel Heřmánek to bylo jiné kafe resp. čaj! Zbytek (včetně Postráneckého, Táborského a spol.) tuctový, nevýrazný a nudný jako pohádka sama. Nutno podotknout, že na vině je spíše scénář, než herci samotní. Nechci samoúčelně kopat kolem sebe a plivat na tvůrce a rozhodně si nemyslím, že mám přehnané nároky, ale (rodinnou) pohádku si já představuju rozhodně jinak. Ke cti tvůrcům nutno dodat....alespoň samotný název nelhal. 35% ()

Galerie (20)

Zajímavosti (29)

  • Při záběru na kotle v pekle je na kotlích umístěna skrytá reklama. (Blekota56)
  • Jako jedna z prvních se točila scéna, v níž princ pozoruje z vysoké skály krásnou dívku na břehu jezírka, přičemž uklouzne a spadne do vody. Přestože byli na místě připraveni kaskadéři a přestože se prý Jiří Mádl bojí výšek, herec se do vody vrhl sám. Záběr se dokonce podařil na první dobrou. (hippyman)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno