Režie:
Robert LuketicKamera:
Russell CarpenterHudba:
Aaron ZigmanHrají:
Katherine Heigl, Gerard Butler, Bree Turner, Eric Winter, Nick Searcy, Cheryl Hines, John Michael Higgins, Bonnie Somerville, Yvette Nicole Brown (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Abby je ambiciózní producentka ranní televizní talk show, která je hrdá na to, že dokáže během chvilky vyřešit jakýkoliv problém. Tedy kromě toho, že je stále svobodná. Když jejímu pořadu začne klesat sledovanost, je nucena přijmout do týmu Mika Chadwaye, šovinistickou, drzou televizní hvězdu. Jeho pořad "Chceš mě, chci tě" by měl diváky seznamovat s tím, jak muži doopravdy fungují. Producentka jeho styl nesnáší, ale pořad se pochopitelně okamžitě stane hitem. Pak se Abby potká s Colinem, svým sousedem, který je svobodný a pracuje jako lékař. Je přesně takový, jaký Mike není - šarmantní a zdvořilý. Protože to Abby tentokrát nechce pokazit, požádá Mika o radu. A čeká ji velké překvapení, jeho metody fungují. Může ale vydržet vztah založený na přetvářce, nebo ji čeká další zklamání? (TV Nova)
(více)Videa (4)
Recenze (768)
Možná, že z mnoha nejmenovaných časopisů znáte ty "Pravdy o můžích a ženách". Tak toto je něco podobného, ale hrané :-) A opět je to o "neviditelném" človíčkovi, do kterého jste se nevědomky zamilovali, což samozřejmě zjistíte až při závěrečných titulcích. :-) Až na vibrující kalhotky nic veselého pod sluncem a to je teprve the ugly truth... :-) 43% ()
Scénář: Nicole Eastman, Karen McCullah Lutz, Kirsten Smith .. Zoufalé. To je dnešní úspěšná a sexy žena tak naivní a hloupá (jak nám jí představuje trio scénáristek), že si musí nechat radit od šovinistického kolegy, který se nakonec stejně změní v poplatného prince jejich snů? Kalkul v podobě sympatických herců, líbivých písniček a občas i dokonce vtipných místeček už moc nezabírá. Když k tomu připočtu nevýraznou režii, nudím se, neberu. ()
To mě teda pose...! To jsem nečekal, že to pro mě bude taková jízda, bavil jsem se celou dobu. Co se mě na tom líbilo nejvíce je to, že je tam plno bolestivé pravdy. Doporučuji všem dívkám, které čekají, že si pro ně přijede princ na bílem koni...nebo možná v bílem BMW. Božský BUTLER! Totálně jedna z mých nejoblíbenějších komedií. ()
Decentně naivní husa na učení u šovinistického lišáka se lví hřívou. Chvilku to vypadalo na frontální atak proti zavedeným stereotypům romantických komedií, aby je nakonec vykreslili tučným písmem a dvakrát podtrhli, nicméně jiskření mezi ústřední dvojicí nelze přehlédnout - až by z toho klidně zkratoval výtah.. Marně čekám na romanci, kdy ústřední pár nebude finančně nezávislý produkt vyšší střední vrstvy, ale dělník ze slévárny přesných odlitků a pokladní ze supermarketu, co bydlí s dětmi na ubytovně pro sociálně slabé. To by ale asi moc netáhlo, co..? Apropo, z toho balónového konce by se zvedl kufr i Montgolfierovi.. ()
Počáteční nevraživost hrdinů ani jejich závěrečné sblížení včetně plačtivé hodiny pravdy se neliší od jiných romancí. Režisér Robert Luketic projeví invenci jedinkrát, když při opatrně „hříšném“ tanci nechá kameru vyprodat výstřih Katherine Heiglové z nadhledu.Gerard Butler zapadá do vzorku sedlácky podsaditých typů, kterými současný Hollywood nahrazuje někdejší módu manekýnů – právě na jednoho takového ideálního prince má hrdinka políčeno. A celá zábava, jíž se jinak neplýtvá, se odvíjí od jejího lovu na pana Dokonalého, při němž ji coby poradce dálkově řídí pan Nadsamec. Vrchol situační komiky představují vibrační kalhotky u firemní večeře, ale měla si je obléci lepší herečka. ́Butler sice Heiglovou s lehkostí přehrává, ale robustní prostořekost jeho role se musí vychutnávat rychle jako oběd u stánku, protože nátěr nekorektního hrubiána se brzy začne drolit. Ukáže se, že je v jádru dobrák, že jeho cynismus zavinilo zlomené srdce, že miluje děti... prostě do vší té tuctové unylosti přibyl i další romantik pod drsnou maskou.Jakmile jeden druhého poučí, napraví a rozněžní, začnou milenci zákonitě nudit. Ani jednu ze tří scenáristek nenapadlo, že by slzavá údolí přemostilo vtipem více prodané televizní zákulisí. Bohužel vděčné kulisy posloužily jen poslednímu klišé – vyznání v přímém přenosu. Ošklivá pravda je ve skutečnosti hezounká lež, učesaný bezkrevný románek. ()
Reklama