Reklama

Reklama

VOD (1)

Lovecká sezóna právě začíná... V létě 1974 vyráží čtyři přátelé na víkendový výlet tábořit v lese. Během cesty jsou ale přepadeni a omráčeni. Když se proberou z bezvědomí, slyší zvuk lovecké trubky. O tom, že se kořistí stali právě oni, není pochyb. A lov? ... Začíná. (oficiální text distributora)

Recenze (250)

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Zavítá-li ve filmech měšťák do přírody, je z toho horor (Eden Lake, Deliverance), zavítá-li naopak venkovan do města, je z toho komedie (Krokodýl Dundee, Nástrahy velkoměsta). Ale proč tomu tak je, proč tomu není například obráceně? A když už musí být zachován výchozí model, proč není úvodní dvacetiminutovka věnována představení zálesáků, do jejichž rajónu vrazí nevycválaná partička z města? Evidentně proto, že v éře masového turismu a velkopanského vztahu k přírodě, kterou mnozí z nás považují za zásobárnu potravin, energie a zábavy, je poslední zvíře-venkovan, které zatím nepodlehlo, nepříjemnou anomálií. Soustředění filmových studií, dnes bychom řekli spíše clearingových bank, a obrovitých továren vyrábějících filmy do měst dosti jasně napovídá, kdo a z jakých pozic filmové příběhy vlastně vypráví. Scénáristé, producenti, režiséři ad., ti všichni se rekrutují z velkých měst. Zjednodušující a zpátečnický pohled kinematografie je pak daný i tím, jaké postavy v příběhu sleduje a favorizuje kamera. To si jako jeden z mála uvědomil Rob Zombie, který ve svém diptychu Dům tisíce mrtvol a Vyvrženci pekla schéma hixploitationu dodržel, ale oba své filmy odvyprávěl očima padouchů – pro něž je příznačné ono werfelovské „ne vrah, zavražděný je vinen“. ()

Pítrs85 

všechny recenze uživatele

Hrozná onanie, když celej film čekáte, jestli tý blondce to ňadro z tílka vykoukne anebo nevykoukne. Už už to vypadá... a zase nic :) To je asi tak všechno, co mi zůstane v hlavě ještě pár dní po dokoukání tohoto mrtě neoriginálního hororu se (slušně řečeno) ale jako velmi podivnými dialogy... No way Norway, takhle teda ne :) Maximálně ještě potěšily retro titulky a vůbec zasazení filmu do sedmdesátých let. A to je fakt sakra málo... ()

Reklama

matestlust 

všechny recenze uživatele

Pro mě celkem milé překvapení.Jednotvárná rychlá vyvražďovačka,opírající se ( jak už to bývá zvykem ) o plno svých předchůdců.Za tu hodinku a kousíček padne celkem solidní počet lidí,ve velké míře díky ostnatému drátu:).Na to,že jsem na tento film narazil dá se říci náhodou jsem se bavil hodně nadprůměrně. ()

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Rovdyr neprináša nič, čo by sme už nespočetnekrát nemali možnosť v rôznych podobách vidieť a je z neho zjavne cítiť silná inšpirácia známejšími žánrovkami, či isté kopírovanie. Napriek tomu však ide o hodnotného zástupcu modernej európskej hororovej vlny a to, že je to pozoruhodný filmový počin, len podčiarkuje skutočnosť, že pochádza z dielní kinematograficky napredujúcich Nórov. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Šílená a velice brutální a násilná jízda, kde se na nic moc nečeká. Útok příjde z čistajasna od zcela normálních vidláků. Není řečeno proč, během filmu není vidět útočníkům skoro vůbec do tváře (to se mi velmi líbilo). Film ovšem vychytává všechna již desítky let stanovená klišé tak zarytě, že přímo vykrádá konkrétní filmy. A to mě vyloženě mrzelo. Jsou zde snad totožné scény nebo kamerové pohledy či místa událostí jako v jiných starších filmech, například v prvním "Wrong Turn" či Broken. S kvalitou filmu Broken se toto nedá vůbec srovnávat. Velmi mne "bolely" gore scény, ale to právě proto, že byly opravdu velmi okatě a amatérsky natáčené (často kritizovaný Carver nebo Inside jsou na tom v tomto ohledu mnohem lépe!). Speciální efekty tedy opravdu nic moc. Jinak prostředí lesa a hlavně zvuky (domácí kino!) lesa, celá ta lesní atmosféra byla slušně vyjádřena, ale starším klasikám se opět z nějakého důvodu úplně nevyrovnala. Každopádně je to pro příznivce žánru velmi slušná slasher/hixplotation jízda ... ()

Galerie (11)

Zajímavosti (1)

  • Písnička, která hraje na začátku filmu v autě, je „Wait For The Rain“ od Davida Hesse. Ve 20. minutě hraje „En Spennende Dag For Josefine“ od Inger Lise Rypdal. Ta samá písnička pak hraje na konci filmu. (Duoscop)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno