Reklama

Reklama

Ať vejde ten pravý

Trailer

Osamělý, šikanovaný kluk se spřátelí s upíří dívkou, která žije v utajení se svým strážcem... Dvanáctiletý Owen (Kodi Smit-McPhee), kterého tři spolužáci ve škole terorizují, se cítí osamělý a vyděděný. Doma sní o těžko uskutečnitelné pomstě. Do sousedství se právě přistěhovala stejně stará Abby (Chloë Grace Moretz) spolu se starším mužem, možná otcem (Richard Jenkins). Abby, také osamělá a vyděděná, naváže přátelství s Owenem. Vídají se však jenom v noci a když ne, domlouvají se přes zeď za pomoci morseovky. Chlapec se jí svěří se svým problémem ve škole a Abby mu radí, aby se nenechal šikanovat a bojoval. Owen brzy zjistí, že Abby není obyčejná dívka, ale staletá bytost, udržovaná při životě lidskou krví. Tu jí obstarává její strážce a v jejich okolí přibývají záhadné vraždy. Policie má jisté podezření a Owen cítí k Abby střídavě lásku i strach... (JOJ Cinema)

(více)

Videa (4)

Trailer

Recenze (408)

TheDarKnig 

všechny recenze uživatele

Mat Reeves potvrzuje svůj talent pro citově plné, obrazově zajimavé a atmosférické filmy. Let the right one in jsem dá se říct neviděl, no z těch pár scén, co jsem zběžně prolétl na Youtube, jsem příliš nadšený nebyl. Ale z traileru na tohleto americké remake ano, takže sem si řekl, že možná mi zase jednou bude sedět americký styl nejlépe a že to teda zkusím. A vyšlo to. Nevím jestli to je Reevesem a jeho zmíněnými přednostmi, nebo Giacchinem, který se znovu překonává či skvělou Chloe Moretz, kterou definitivně začínám pozorovat a mému oku již neunikne, ale ať už je to tak nebo onak, film byl výborný. Děsivý, tajemný, tichý, atmosféricky ukazující náladu maloměsta, perfektně vystihující 80. léta, odehrávající se v zasněženém Novém Mexiku, kde začíná série tajemných vražd a taky jeden podivuhodný vztah.. Koteas mi sice příliš sympatický nebyl, a někdy mi byl doslova odporný, ale až na Chloe tam stejně nikdo sympatičtější nebyl. A soucitit jsem s ním musel, přece jen to americké školství je opravdu v rozkladu :) Někdy jemný, často velmi brutální, ale hlavně dojímavý a komorní příběh o pučící lásce dvou dětí. Samozřejmě tam, kde američani přidali brutality (zbytečně změněná scéna hořícího pokoje - tady jsem byl jedinkrát znechucen), zase korektně ubrali jiné kontroverzní scény, které by puritánská Amerika překousla jen stěží, a dali z nich jen náznaky. No po technické stránce je to tak půl na půl, kamera je někdy opravdu perfektní (statické auto, bazén,...) ale vizuální triky zase hlavně v akčních scénách zahrnujících pohyblivost upírů opravdu úbohé a špatné. Film tajemně začínající, tajemně končící, přičemž scéna v bazénu je opravdu výborná.. velmi dobrý horor, v rámci toho, co se s tímto žánrem dneska děje. Komentuji z pozice nezúčastněného přihlížejícího, protože horory opravdu neholduji. No ten úpadek stejně nejde nezpozorovat. ()

obitus 

všechny recenze uživatele

Zbytečný jak extra vroubkovaný kondom v klášteře. Let Me In si od svého předchůdce (a zprostředkovaně od knihy) bere jasně danou dějovou linku, ale vše ostatní, co dělalo ze švédského originálu nadpozemský horror nějak zapomíná. Hlavní dětští představitelé jsou děsní, chemie mezi nimi věškerá žádná, americká produkce tlačí na pilu do brutality (velmi zbytečně a nevkusně), ale nahé dospělé "dítě" je tabu. Triky dávají vzpomenout běhání po stromech v Twilight a celé je to nějaké takové nepropojené, nefunkční....no prostě akorát tak k nasrání. BTW výroční Fangoria 300 má v sobě dvoustránkovou reklamu, ve které Stephen King o tomto paskvilu tvrdí, že je to nejlepší americký horror za posledních 20 let. To může znamenat jen dvě věci. Buď američani dvacet let nenatočili alespoň průměrný horror. Anebo začal Stephen zase chlastat první ligu. ()

Reklama

Cappuccino 

všechny recenze uživatele

A však ono to nebolo vôbec zlé! I keď sa nemôžem ubrániť pocitu, že sa film napriek svojmu americkému pôvodu snažil tváriť strašne ne-americky (samozrejme kvôli takmer presnému kopírovaniu švédskej verzie). Moretz bola v role malej upírky absolútne fantastická a už len kvôli nej sa oplatilo Let Me In pozrieť. Pre niekoho uťahaný a nezaujímavý, pre mňa pozoruhodný a miestami skutočne výnimočný, i keď bohužiaľ v konečnom dôsledku málo vypovedajúci film. K snímke som sa ale dostal skôr než k pôvodnému švédskemu originálu, takže pokiaľ si Let Me In vzal zo svojho predchodcu len to dobré, budem v prípade švédskej verzie ešte spokojnejší. Americkému Let Me In chýbala akási duša a celistvosť, v jednotlivých scénach mi prišla táto dráma s hororovými prvkami skutočne neobyčajná a svojím čudným spôsobom veľmi pôsobivá, ale na druhej strane som postrádal akýsi hlbší dej a záverečnú pointu. Po pravde, sám som zo svojich dojmov nejaký zmätený. Síce sú prevažne pozitívne, no i tak nie som sto percentne spokojný. A to ani zďaleka. ()

Ruut 

všechny recenze uživatele

Úplně stejný případ jako Karanténa vs. REC. Tenhle film je zajímavě natočený a je vidět, že jej dělal člověk který umí. Ale i tentokrát je to jen vykradačka vynikajícího a nenapodobytelného evropského klenotu. Atmosféru se okopírovat nepovedlo. Mezi hlavními představiteli to nefunguje. Chloe Moretz (a to byla dokonalá jako Hot Girl) prostě nevyděsí. Kazí to několik debilních digitalních triků se šplháním (to i originál). No potěší naopak úvod, který v originále tuším nebyl a několik nápadů u vyhrocených scén (krom úvodu i krádež auta na benzínce). Snad už ale podobné rychlokopíráky neuvidím ... ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Originál neznám, takže nesrovnávám, a nejspíš je to tentokrát i dobře. Ať vejde ten pravý mě strhl tak, jak se to novodobému hororu už nějaký čas nepovedlo (s výjimkou Dream House, dobře). Nedivím se, že ho tak nadšeně vychvaluje právě Stephen King - vždyť je to přesně jako některý z jeho příběhů, v němž se nadpřirozené a zdánlivě děsivé bytosti / věci nakonec ukazují v až nečekaně sympatickém světle (aniž by ale ztratily cokoliv ze své děsivosti) a těch nejhorších skutků se dopouštějí obyčejní lidé. Právě z toho mrazí. Chválím režii, která je působivá během krvavých i melancholických scén, Giacchinovu úžasnou hudbu i výkony malých i velkých (Richard Jenkins!) herců... A za závěr, jenž naštěstí neukázal vše, dávám pátou hvězdu. ()

Galerie (73)

Zajímavosti (26)

  • Film sa odohráva na začiatku 80. rokov, ale logo spoločnosti „The Now and Laters“ videné vo filme pochádza zo začiatku 90. rokov. (Arsenal83)
  • Muže napadeného v tunelu ztvárnil Colin Moretz, bratr hlavní protagonistky Chloe Moretz. (Sartorius)
  • Abby (Chloë Grace Moretz) sa pýta Owena (Kodi Smit-McPhee), či by ju stále mal rád, keby nebola dievča. Nie je to len odkaz na jej upírsku povahu, ale aj na to, že v knihe je Abby (Eli) v skutočnosti chlapec, ktorý bol vykastrovaný počas premeny na upíra. (Arsenal83)

Související novinky

Režisér Batmana chystá nový horor

Režisér Batmana chystá nový horor

07.12.2020

Matt Reeves má momentálně plné ruce práce s jeho Batmanem, který nakonec do kin (a zjevně i na streamovací službu HBO Max) dorazí až v roce 2022. Nicméně mezitím se tvůrce hodlá věnovat také produkci… (více)

Chloe Moretz je divná

Chloe Moretz je divná

26.09.2010

Přesněji řečeno Divná Emily. Postava se poprvé objevila v roce 1991 jako maskot pro oblečení od firmy Cosmic Debris, záhy poté se ale gothic dívenka stala hrdinkou úspěšné komiksové série… (více)

Hit Girl si opět brousí čepele

Hit Girl si opět brousí čepele

02.08.2010

A nejen pro pokračování Kick-Ass s podtitulem Balls to the Walls. Chloe Moretz zanedlouho uvidíme jako upírku v hororovém remaku Let Me In, poté si zřejmě zahraje v survival thrilleru The Rut. Ten… (více)

Novinková smršť

Novinková smršť

27.09.2008

Johnny Depp v dalším trháku od Bruckheimera, upírský horor od tvůrce Monstra a úmysly slavného scenáristy Shanea Blacka (ano, otřeme se i o Smrtonosnou zbraň 5). To všechno v dnešní vydatnější náloži… (více)

Reklama

Reklama