Reklama

Reklama

VOD (1)

Gang bankovních lupičů vymyslel geniální útěk z místa činu. Poté, co vyloupí banku, utečou všichni na střechu, odkud zavolají televizní štáb se slibem exkluzivních záběrů. Když na střeše přistanou nic netušící reportéři, lupiči se zmocní jejich vrtulníku a bezpečně zmizí. Z party zlodějů jsou boháči s krásnými auty, motorkami, domy i ženami. Užívají si lehce nabytých peněz, dokud se neobjeví bývalý kumpán Rivers. Ten byl propuštěn z vězení poté, co ho policie při jednom z vloupání postřelila a zatkla. I když má Rivers bankovní účty plné peněz, nemůže svým dávným kamarádům odpustit, že ho nechali policii napospas. Jediné, pro co celá ta léta žil, byla pomsta. (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (299)

verbal 

všechny recenze uživatele

Jo, jo. Přesně takhle to dopadne, jste li zneuznaný režisérský génius, co před deseti lety natočiil jedinou nízkorozpočtovou sračku. Po ruce máte jen kameramana s parkinsonem, partičku černošských recitátorů, Homokina Skywalkera, který od Hvězdných válek kdovíproč pořádně nesmočil a vyčpělého Mata Dilinu, bytostně toužícího po exhumaci. Dále máte v zádech frajera s kopírkou, co si říká scénarista a Pačíno s de Nirem vás pošlou do prdele, i když měsíc campujete před jejich vilami v Malibu. Co s takovou situací? No nejlépe nelítostně zplagiátovat nějakou klasiku. Ať žije invence a originalita, která jde ruku v ruce s režisérskou zručností! ()

Aelita 

všechny recenze uživatele

Snad první film, kde mi nejen nevadil chaotický střih, ale dokonce organicky sedl - hlavně v sekvenci parkurové honičky. Pravdu dí přísloví, že když dva dělají totéž, není to totéž. Ve spoustě současných filmů klipový střih jen zakrývá neumění filmových tvůrců něco pořádně natočit nebo svědčí o jejích podbízivosti vkusu klip-generací, ale v tomto případě rychlý střih nebyl samoúčelným. Líbilo se mi i to, že při honičce si kamera zahrála současně na náhodného svědka i na utíkajícího lupiče. Podobná kamera v roli osoby lapky se objevila například i v úvodní scéně české detektivky "Žirafa v okně". ___ Gangsteři jsou jedním z mála filmů, kde není zcela jasné, komu straní scénárista s režisérem, protože sympatičtí nebo aspoň lidští jsou jak poldové, tak i celý gang mladých, inteligentních a schopných. Kapitalismus je zvláštní zřízení - na jedné straně se vynáší do nebes samostatnost jedince, na straně druhé současně zaznívá apel na solidaritu v podobě charity, jako kdyby ta nebyla pro příjemce ponižující. Že i pro bankovní lupiče je samozřejmostí 10% na charitu, mne spíše pobavilo, než potěšilo. Z filmu je naopak víc než zřejmé, že v moderní přetechnizované společnosti normální životní standart, natož život a zdraví jsou tak náročné na výdaje, že průměrný plat na ně jen tak tak stačí, pokud vůbec. Není divu, že i muži zákona se ohlížejí po vedlejšáku. Sympatie nesympatie, porušení zákona se bez následků neobejde - alespoň ve slušném filmu. Hollywoodský obraz Butche Cassidyho a Sundance Kida je stejně didaktický, jako sympatický a dojemný - to abychom se snad nestali gangsteři všichni. ()

Reklama

Thomassi 

všechny recenze uživatele

Prtička zlodějů, kteří si potrpí na stylově zvládnutou práci, se pouští do nebezpečné loupeže obrněných vozů převážejících balík peněz. Když jsem slyšel hlavní námět, nemyslel jsem si, že by mě film nějak překvapil. Protože něco podobného jsem viděl třeba v Ozbrojených a nebezpečných, kde hrál taká Matt Dilon. Ale řekl jsem si, že to zkusím a uvidím. Už jen proto, že kromě Dilona zde hraje spousta příjemných herců. A jak to dopadlo? No rozhodně lépe než jsem čekal. Žádné nervy drásající promyšlený převraty tu nejsou, ale co dělá tento film lepším než průměrným, je právě ta elegance a stylovost, s jakou si hrdinové dokonale pohrávají. Začátek sice pomalejší, ale od půlky to nabere neuvěřitelný spád, který trvá až do konce. Není to rozhodně film pro ty, kteří od toho čekají bůhví jakou chytrou loupeživou akci. Pro mě je to ale snímek, který je v žánru na výšším levelu. ()

kOCOUR 

všechny recenze uživatele

Elegance až na prvním místě, scénář na tom posledním, aneb nameleme do 100 minut úplně všechno, co kdy žánr přinesl, poslepujeme šokujícími náhodami a občas hlasitě dupnem do akčních pedálů, aby o zbytku nikdo moc nepřemýšlel. Takové to švihácky nablyskané slo-mo hov*o, které klouže po cool povrchu, ale nikdy se do něj skutečně ambiciózně nezakousne. Vpravdě debilní, ale pořád o stupeň zábavnější než třeba Armored (podobná poloosa obrněné auto - Matt Dillon - herecká parta k pohledání). 50%. ()

Falko 

všechny recenze uživatele

Vzdy ma bavili filmy o gangstroch, ktori vykradaju banky, casina atd, takze ani tento ma nemohol unavit. Najviac somsi spomenul na MESTO (2010) od Bena Afflecka alebo NELUTOSTNY SUBOJ (1995) s De Nirom, pricom tieto filmy mali o nieco vyssiu kvalitu, nez tito Gangstri, avsak aj tento film ma zaujal a nevadilo mi, ze som dopredu vedel, ze posledna lupez nepojde ako po masle. Viac mi tu vadila hudba hlavne vo chvili, ked prisli Rusi do hotela a zacala ta prestrelka, ale to je taka vedlajsia vec, inac film je skvely. _________ Matt Dillon - (Jack Welles) +++ Jay Hernandez - (Eddie Hatcher) +++ Paul Walker - (John Rahway) +++ Chris Brown - (Jesse Attica) +++ Hayden Christensen - (A.J.) +++ Michael Ealy - (Jake Attica) +++ Idris Elba - (Gordon Cozier) +++ Zoe Saldana - (Lilly) +++ Produkcia: Chris Brown +++ ()

Galerie (35)

Zajímavosti (10)

  • Jména filmových postav John Rahway, Jake Attica a Jesse Attica jsou shodná se třemi skutečnými americkými věznicemi. Věznice Attica se nachází v severní části státu New York a Rahway je věznicí v New Jersey. (Conspi)
  • Způsob vyloupení obrněného transportéru za použití koordinace městské dopravy a použití výbušniny C4 pro odpálení vozovky odkazuje k filmu Loupež po italsku (2003). (Conspi)

Reklama

Reklama