Reklama

Reklama

Malá dívka uprostřed Francie, umístěná v sirotčinci se svou sestrou, marně čeká každou neděli, že se pro ně jejich tatínek vrátí. Kabaretní zpěvačka s příliš slabým hlasem stojící před publikem podnapilých vojáků. Mladá švadlena, jejíž prací je opravovat lemy v zadní místnosti obchodu venkovského krejčího. Příliš hubená začínající kurtizána uprostřed prostitutek a zhýralců nachází útočiště u svého ochránce Étienna Balsana. Zamilovaná žena, která ví, že nebude „ničí ženou“, ani ženou Boye Capela, muže, který ji přesto tolik miloval. Rebelka, které konvence tehdejší doby brání volně dýchat a která se obléká do košil svých milenců. To je příběh Coco Chanel. Příběh moderní ženy, která navždy změnila svět módy, svět žen. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (241)

claudel 

všechny recenze uživatele

V Paříži se konala jediná předpremiéra pro veřejnost, takže kino v Les Halles praskalo ve švech, zaměstnanci museli ještě přidávat židle. Velká očekávání spojena s touhou spatřit Audrey Tautou se ještě zvýšila, když moderátor oznámil, že herečky s režisérkou dorazí až po skončení představení. Jak hodnotit film, který nabízí tisickrát otřepané milostné drama o chudé dívce, která se vyšplhala až na vrchol, zpočátku díky starému, bohatému milenci a následně taky mladému a bohatému. Možná si režisérka zvolila zrovna nudnější část života Coco Chanel, anebo její život nebyl tak bohatý na veselé a tragické události jako život Edith Piaf anebo nedokážu tenhle film dostatečně docenit. Rozhodně si Coco Chanel zaslouží uznání díky své pracovitosti, na konci filmu je uvedeno, že pracovala opravdu až do smrti a že nesnášela neděli jako den odpočinku. Audrey Tautou byla výborná, Marie Gillain taktéž, kostýmy skvostné. Jde však o film, který ve mně nezanechal ani stopu nějaké emoce. ()

MaMitti 

všechny recenze uživatele

Ach...těšila jsem se na Audrey, těšila jsem se, že se dozvím něco o té pozoruhodné osobnosti Coco Chanel, jejíž jméno (zejména) ženy vyslovují s patřičným respektem a nadšením. To, co jsem se ale o Coco Chanel dozvěděla, „nepotřebuji“…Ano, je to sice zajímavé, možná i dojemné, ale proč příběh velké návrhářky a ženy končí ve chvíli, kdy by se jevilo nejpatřičněji právě začít? Anne Fontaine to určitě nemyslela špatně, Coco to neměla lehké, hezky nám ukázala, z čeho vzešla, co jí ovlivnilo, ale proč proboha o tom celý film???Proč tolik té „červené knihovny“? Tolik jsem si přála, aby se postupně víc vylíčil její vztah se sestrou, aby se to pohnulo a přesunulo dál v čase… Navíc…s velikou lítostí musím přiznat, že Audrey se mi do role Coco nehodila. Plusem zůstávají kostýmy – ty asi ocení právě ženy. Škoda, troufám si tvrdit, že z tohoto tématu by se dalo vytěžit mnohem víc. ()

Reklama

Koryntos 

všechny recenze uživatele

Strašně moc předvídatelný film od začátku, až do konce. Ze životopisu bych se ráda dozvěděla nějaké zajímavosti, něco co není všeobecně známé. Celý film se nekonečně vlekl a tak nějak postrádal děj. Tentokrát se mi vůbec nelíbila Audrey Tautou, nějak k ní ta role vůbec neseděla. Navíc vypadala, jako stará mladá. Jediné co chválím jsou kostýmy. ()

Eawy 

všechny recenze uživatele

Vo svojej podstate, je tento film veľmi pekný. Má len jeden jediný problém. Svoje meno.. Do istej časti to bolo o nej, asi tak do polky. Od 40 minúty sa rozvíja pred nami pekný príbeh zamilovanej ženy, ale kde sa stratila Coco??? Kde zmizla. Je to z obrovskej časti romanticky zafarbené a zmysel Coco Chanel sa stratí. A naozaj o jej modeloch sa dozvedáme v oveľa menšej miere ako sme očakávali. Iba jej klobúky môžme ako tak pozorovať ale ani tie nie v takej miere akoby sme chceli. A potom, keď konečne príde zámienka pre našu Gabrielle aby začala tvoriť, nastane posun o nevedno aký čas a už sme na jej prehliadke, kde si vo veľmi rýchlom slede môžme prezrieť asi 20 modelov. Film je postavený na hercoch, ktorý boli dokonalí. Už som hovorila, že Alessandro Nivola, je chlap? A ešte keď rozpráva po Francúzsky, je to vidieť vo väčšej miere. Čo sa týka kamery bola dokonalá rovnako ako aj soundtrack. 70% ()

blackJag 

všechny recenze uživatele

Životopisná limonáda, která nepochopitelně opomíjí to zajímavější ze života Gabrielle 'Coco' Chanel - její působení v oblasti módy v době největších úspěchů (i neúspěchů). Mimo to má film jakési standardní přísady podobných příběhů o dosažení cílů nejvyšších – od pobytu v sirotčinci, touhy něco se svým životem udělat (přes nepokryté příživnictví k "objevným" momentům potřeby vlastní realizace) až po klišoidní téma ztracené lásky (vzhledem k použitému stylu vyprávění zde ani bohužel nebylo jak přesvědčit diváka o nějaké citové hloubce - v jednom záběru Coco se slzami v očích říká svému milenci, že nic nebude jako dřív a v další scéně, byť časově vzdálenější, se už znovu oddávají sami sobě jako by se nechumelilo). Film také působí delší než ve skutečnosti je... Co ale snímku upřít nechci, jsou slušní herci (až na toho proklatého Nivolu, který je tradičně bezvýrazný a dřevavý) nebo kamera, která dokázala vyloudit pár dobově hezkých obrazů. 50% ()

Galerie (44)

Zajímavosti (7)

  • Na trzích a u starožitníků sháněli návrháři šňůrky, stuhy, knoflíky a další dobové ozdoby, jimiž doplňovali kostýmy kvůli autenticitě filmu. (vendy63)
  • Pro natáčení velkých scén (tanec, dostihová dráha a divadlo) bylo vyrobeno okolo 800 různých klobouků. (vendy63)
  • Automobil Hotchkiss AM2 použitý také ve scéně, kdy jedou Coco Chanel (Audrey Tautou) a Boy (Alessandro Nivola) po pobřeží, byl poprvé vyroben až přibližně 6 let po Boyově smrti. (K.O.zel)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama