Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Do zdánlivě opuštěné chaty v horách se uchýlí parta mladých lidí, kteří si chtějí užít chvíle svobody v divočině. Netuší, že je místo pokryté sledovacími zařízeními a technickými vychytávkami. Ve sklepě narazí parta studentů na mnoho bizarních předmětů včetně starého deníku sadistické rodiny Brucknerů. Bohužel jedna ze studentek vysloví latinské zaklínadlo. Brzy se tak prázdninový pobyt v romantické chatě promění v brutální hon sadistických zombií na své kořisti a v boj o život mladých studentů... (TV Barrandov)

(více)

Diskuze

Lirael

Lirael (hodnocení, recenze)

st.ranger: "Spíše mám dojem, že si to každý bere příliš osobně, že jsem si dovolil se tohoto filmu dotknout." Tak to máš špatný dojem :) Ale nechci znova opakovat, co už jsem napsala. Citovat nic nebudu, myslím, že moc dobře víš, na co narážím. Pokud ti forma argumentace, kterou tu používáš, přijde normální, tak mi tě záčáná být docela líto :) 

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Lirael: Tohle nemá cenu kolegyně, ať si dotyčnej myslí svoje, my ostatní víme své. Ono nejsi ani první a ani poslední, co na problematiku diskuze s kolegou rangerem poukazuje a není to o5 poprvé, co kolega hraje tu komedii "já nic, já muzikant". Což mu ovšem každej normální a rozumnej člověk zcela logicky a s přihlédnutím na jeho styl komunikace nežere...

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

Lirael: Už jednou jsem žádal o urážející citaci a nedostal ji, proto o ní žádám znova. Hodnocení mi je ukradené, i když ho nechápu a tak stejně, zda se to více lidem líbilo. Spíše mám dojem, že si to každý bere příliš osobně, že jsem si dovolil se tohoto filmu dotknout.

kokes: Souhlas, přesně jako Iron Sky, vysoké očekávání a nakonec průjem největšího kalibru.

Lirael

Lirael (hodnocení, recenze)

st.ranger: A čteš tu samou diskuzi jako já? Protože z toho, co je tu napsané opravdu nemám dojem, že někomu vadilo, že se ti film nelíbí (věř tomu nebo ne, ale většina lidí opravdu nemá problém akceptovat odlišný názor), ale to jak svůj názor prezentuješ. Přecejen je trošku rozdíl mezi tím, když řeknu, že nesouhlasím se zdejším hodnocením a mezi tím, když řeknu, že všichni, kterým film líbí jsou blbci...

kokes

kokes (hodnocení, recenze)

pro mne největší srajda tohoto roku po Iron Sky...horrorová reality show s cynickejma hošanama u ovládacích pultů....tomu řikám zábavná originalita, wow!....a když se objeví Sigourney Weaver, nezbývá než jen dodat - WTF?!? :-D

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

Koukali jste vůbec na ten samý film co já? Asi jsem viděl nějakou kopii z produkce Asylum. Také jsem změnil hodnocení na odpad, protože to byla opravdu ztráta času. Je zajímavé, že se zde snažím diskutovat, ale hold někteří uživatelé se nedokáží smířit s tím, že se nalezne někdo, kdo nemá problém plivnout na jakkoli úspěšný film (to už jsem zažil, když se jeden asociopat dozvěděl, že jsem dal odpad Křišťálové lebce). A místo rozumných odpovědí se tu všichni vymlouvají na předkládání faktů, to je opravdu směšné. ale pokud se tu chcete vzájemně onanovat, jak byl film úžasný, směle do toho.

misho87

misho87 (hodnocení, recenze)

Nemám rád, keď ľudia píšu svoj názor a predkladajú ich všetkým ako preukázateľný fakt, ktorý sa nedá nikým a nikdy vyvrátiť.. písať napríklad o tomto filme, že má blbý - hlúpy scenár, a že prečo ostatní to proste nevidíme jeho očami, je fakt pre mňa už priveľa (ale stále ide len o názor, nie je to žiadny fakt, čiže každý má právo na svoju vlastnú interpretáciu)..

ale ak napríklad niekto píše, že prečo ľudia hľadajú v tomto filme iné posolstvo, aké film ponúka na prvý pohľad ( k prípadu s Prometheusom nemôžem zatiaľ nič povedať alebo napísať, lebo som ho ešte nevidel), ale keď niekto toto podsúva ostatným ako fakt a že žiadnu inú myšlienku tento film neobsahuje, je proste primitívny názor (napríklad preto, lebo to, že film má aj inú myšlienku, nielen tú, ktorú človek vie pochopiť aj z traileru, je nielen správny názor, ale je to aj fakt, ktorý už niekoľkokrát spomínali buď samotný režisér, alebo scénarista, alebo dokonca herci - alebo najnovšie aj v knižke, ktorá sa venuje pozadiu filmu), čiže tu nie je o čom.. a dokonca tento film tú svoju druhú myšlienku veľmi jasne podľa mňa prezentuje vo filme, len treba dávať trochu pozor, premýšlať - a ak niekto hovorí, že ak musí o filme po jeho zhliahnutí popremýšľať aby prišiel na myšlienky, ktoré sa film snaží sprostretkovať, tak ja už fak neviem, čo chcú ľudia od filmov - takýmto ľudom by sa asi David Lynch vysmial pekne do ksichtu.. ja fakt neberiem niekomu jeho názor, pre mňa je tento film jasných 5 hviezdičiek (čo predstavuje percentuálne rozdelenie od asi 80 do 100 %, nie?), pre iného je to odpad alebo max. 1 hviezda, nič proti, len proste nemám rád, ak niekto prezentuje svoj názor ako holý, čistý fakt, ktorý nikto nemôže ohroziť..

a ak niekto hovorí, že je sklamaný, že film nie je čistý horor, tak sorry no, ani Evil Dead 2 nie je podľa mňa o nič strašidelnejšia, a prekáža mi to? ani náhodou.. inak svoj názor na film som si vytvoril sám, nevidel som pred pozretím si filmu žiadny trailer, nečítal žiadne recenzie, len som čítal pár názorov ľudí, pričom sa tam striedali hodnotenia od : hrozný film až po vynikajúci - čiže len na mne zostávalo, ako sa mne bude páčiť film.. a inak, veľa filmov, ktorých ja pokladám za naj horory, nemajú zase veľa spoločného s hororom, to vidno aj na rebríčku TOP hororov, kde napríklad vysoko je Mlčanie jahniat, pričom som sa pri ňom - ešte ako malý chlapec - bál asi toľko ako pri filme Sedem, čiže nič moc, ale to neznamená, že nie sú výborné film (áno, obidva filmy sú skôr psycho-thrillery, ale sú skoro v každom rebríčku najlepších hororov)..

moviesfan

moviesfan (hodnocení, recenze)

Nejlepší je st.ranger ignorovat. Zřejmě se stále snaží vybočovat a hledat "mouchy", kde nejsou. Nebo snaha o zajímavost? Já se už jen směju.

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

Bloody13: Vem si taky to množství pitomých slasherů z 80. let, tohle byl ale v Aprílu výborný nápad a celkově to filmu přidalo, přestože to byla pitomovina, ale i pro to si to pamatuji. Na co si vzpomenu zde? Na celkem zajímavý nápad, který se ale nabaloval přeplácaností, až dospěl do stádia trapné zábavy. Navíc nepochopím, jak to někoho mohlo po traileru nadchnout, když trailer toho ukazuje tolik.

Ani si nikdo nestěžuje nad tak tragickou volbou monster do hlavního vysílacího času? Možná by ale zase cokoliv jiného bylo rychlejší než buranské zombie

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Ramirez85: Jak řikáš - TCinW je v dnešní době příjemná a slušně zpracovaná záležitost, která neurazí a naopak potěší, především pak ty fanoušky. Autoři se nesnažili udělat díru do světa, naopak - autoři pouze a jen pracovali s aspekty a prvky, které tu už dávno existují a z toho všeho vytvořili onen příjemný mic horroru, vyvražďovačky a černé komedie. No a proč ne, když to tak dobře funguje.. ? Navíc spokojenost většiny publika hovoři sama za sebe...

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

Jakkob: "Film od fanoušků pro fanoušky"- přesně a výstížně napsané :-) V poslední době sjíždím hlavně horory a to jak ty starší tak i ty (ne třeba tolik známé) novější a TCitW mě velmi překvapil, neříkám, že je to něco, co tu ještě nikdy nebylo, ale každopádně to spoustu originálních míst má- a to já u hororu vždycky kvituju. Navíc ta komediální stránka tam skvěle sedla (tak jako třeba u Evil Dead). Paráda, za mě 4*.

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Ramirez85: Je to tak a já nemohu nic jiného než souhlasit a konstatovat, že tohle dílko za pozornost zkrátka a dobře stojí - má to spád, zajímavej a slušně zpracovanej nápad, sympatické protagonisty, vtip a hlavně tunu odkazů na klasická díla let minulých. Zkrátka a dobře film od fanoušků pro fanoušky, ale i běžný divák bude spokojen...

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

Tak ta poslední třetina, ty kjávo to byla slušná jízda! o.O

Zajímavej horůrek, docela originální (i když, jak už to bývá, plnej logickejch nesmyslů, ale tak shit happens) a v závěrečných titulkách Nine Inch Nails- hell yeah!!! :-)

Bloody13

Bloody13 (hodnocení, recenze)

st.ranger: Aprílovej den stál pouze na tý pointě. Noc husí kůže bych zase určitě nenazval úchylárnou, ale je to hodně podařená horor-comedy, kde ten humor převažuje. Podobně jako u CitW...

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

Bloody13: Ano, příjemná pitomovina, ani nijak náročná a přesto zajímavá. Pro mě ale též v těchto horrorech vítězí Night of the Creeps. Typický úchylárna přesně sedící do 80. let. Přitom si nedovedu představit něco takového dnes, už se veškerý feeling ztatil a nastupuje spíše jen precizní gore.

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.: Miluji horrory, viděl jsem jich plno ještě se simultánním dabingem na VHS, takže rozhodně poznám odkazy této recyklace. A to je vše, co film nabízí? Jen plno odkazů na mostra? Ani ta stupidita zábavná není, proto to porovnání s Prometheem, kde nikdo není schopný přijmout, jak je ten film prázdný a nedomyšlený, protože v tom hledá vnitřní hloubku. Nicméně, kdo věřil že se například Chris dostane na motorce přes útes? Naprosto jasné a předvídatelné, co se stane. Charakterizoval bych tohle jako Truman Horror Show. A docela se rád znova podívám na starý old school slasher Apríl, který měl i na svou dobu perfektní nápad.

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

st.ranger:  to som vobec netvrdil, napisal som to len preto aby si odo mna nahodou nechcel konkretne priklady, pretoze tu uz skratka spomenute boli. Ten film je naviac zabavny aj tym jednoduchsim sposobom. A to porovnanie s Prometheom je absurdne.

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Je zcela logické že pokud se jedná o diskutabilní tématiku, čili něco, co není ve filmu jednoznačně potvrzeno či vyvráceno, tak je zcela na každém divákovi, co si o dané tématice pomyslí a jak k ní přistoupí. A je max. ošemetné a poněkud arogantní si myslet či tvrdit opak. Nebo mi snad ušlo že tu jsou někteří z nás Ti, co o těchto věcech rozhodují.. ? Co rozhodují o tom, že u toho či onoho filmu si jiní zbytečně hledají to, co tam není.. ? Dokud se o tom nebude psát v odborné literatuře, je to věc názoru a vkusu každého z nás. Žádná velká věda to není, jen mě překvapuje, že se stále najdou tací, co si myslí že spolkli všechnu moudrost světa a tímto "právem" rozhodovat za jiné oplývají. Směšná představa, která ale odráží smutnou skutečnost...

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.: Takže kdybych si přečetl zde v diskuzi něco, mohl se mi film líbit? To je opět špatně, když potřebuji mít podklady, které mi ospravedlní myšlenky filmu. Pro mě stejný případ jako Prometheus, zbytečně se v tom hledá něco, co tam není.

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

st.ranger: NIe, pretoze by mi tak usla kopa detailov ktore tu uz v diskusii popisovane boli a tebe usli.

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.: S klidným svědomím na sebe prásknu, že jsem se perfektně bavil u Lockout a to byla přímo nelogičností narvaná podívaná. Nepřijde ti zbytečné u pseud slasheru přemýšlet?

Lirael: Prosím o citaci, kde urážím. Nikomu názor neberu, jen to konfrontuji s názorem vlastním, abych pochopil, čím se to dotyčnému líbilo více než mě. Zde jsem ale narazil na hledání obsahové hloubky, která u tohoto žánru naprosto postrádá smysl.

Lirael

Lirael (hodnocení, recenze)

st.ranger: Sice riskuju, že budu zbytečně útočná, ale nedá mi to: proč ti dělá takový problém příjmout to, že někdo má jiný názor (a chápe film jinak) než ty? A proč musíš takového člověka hned urážet? O kolik by byl svět krásnější, kdyby lidé nebrali svůj názor jako jediný správný a dokázali přiznat, že se občas i pletou :)

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

 st.ranger:  Ano, predstav si ze sa pri filmoch snazim obcas aj premyslat ,  rozhodne by som nemohol napalit plne hodnotenie filmu ktory je zabavny ale obsahuje kvantum logickych nezmyslov, ktore vidim ale rozhodol som sa ich odignorovat.

 

Inak ti samozrejme dakujem za tvoj odborny posudok a gratulujem ti k tomu ze si cely film dokazal bez problemov predvidat. :)

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

S největší pravděpodobností je to právě ta celkem originální myšlenka a mnoho a mnoho odkazů na kultovní horrorová díla, plus dalších několik potěšujících faktorů, co dělá z TCinW celkem prima podívanou. Já nejdříve tedy čekal něco jako remake Evil Dead, při projekci sem si představu upravil na kombinavi remake(u) Evil Dead a nějaké reality show a nakonec sem to všechno hodil za hlavu a nahlížel na to jako na něco úplně nového.. XD

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.: Domnívám se, že v tomto filmu hledáš smyl života asi jako většina intelektuálů v Prometheovi. Na více úrovních bohužel nefunguje, protože typický slasher je předvídatelný a kdo viděl trailer, toho Marty nepřekvapí.

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

st.ranger:  To ze nevidis rafinovanost scenara ktory funguje na viacerych urovniach je mi samozrejme luto ale s tym sa bohuzial neda nic robit...

Související novinky

Hemsworth, Bridges a hotelové trápení

Hemsworth, Bridges a hotelové trápení

25.08.2017

Scenárista Drew Goddard (Monstrum, Světová válka Z) natočil Chatu v lesích a od té doby už se za kameru nedostal. Režii Marťana totiž předal Ridleymu Scottovi poté, co se rozhodl věnovat čas… (více)

Kdo natočí nového Spider-Mana?

Kdo natočí nového Spider-Mana?

03.03.2015

Studia Sony a Marvel se budou podílet na vzniku zbrusu nového Spider-Mana. Andrew Garfield se odebral za Tobeym Maguirem do pavoučího důchodu a na jeho místo nastoupí nová tvář, která ztvární buď… (více)

Best of 2012 dle popředních uživatelů ČSFD.cz

Best of 2012 dle popředních uživatelů ČSFD.cz

06.01.2013

Stejně jako v loňském roce, i letos vám přinášíme přehled nejlepších filmů uplynulého roku dle předních uživatelů ČSFD.cz. Uživatelé i filmy v jejich výběru jsou seřazeny abecedně. Nejoblíbenějším… (více)

Thor se akce neleká

Thor se akce neleká

01.07.2011

Chris Hemsworth nás jako komiksový Thor přesvědčil. Není důvod nevyhlížet urostlého sympaťáka i v jeho dalších rolích. Už má dotočený horor Cabin in the Woods (scénář Joss Whedon), remake… (více)

Reklama

Reklama