Režie:
Vittorio De SicaKamera:
Giuseppe RotunnoHudba:
Armando TrovajoliHrají:
Sophia Loren, Marcello Mastroianni, Aldo Giuffrè, Tecla Scarano, Armando Trovajoli, Tina Pica, Carlo Croccolo, Silvia MonelliObsahy(1)
Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (169)
3 krát- Sofia Scicolone, a vždy tak trochu inak v poviedkovom filme, na začiatok ako Adelina, starostlivá matka viacerých detí, ktorej hrozí väzenie, aj tak ho na chvíľu okúsi, v strede ako Anna, bonvivánka, ktorá šoféruje luxusný Rolls-Royce, a na záver ako Mara, ľahká žena, do ktorej sa zamiluje budúci farár Umberto... Všade jej robí spoločnosť spoľahlivý Marcello, a režíruje De Sica, ktorý bol najprv excelentný herec, a potom sa stal ešte excelentnejším Pánom Režisérom ! _ Teraz už ako Sophia Loren, ktorá je kus krásnej ženy, že zatancuje pred Mastroiannim dráždivý striptíz, čo určite nie je na škodu veci si to v konečnom dôsledku poriadne vychutnať, ale nielen kvôli tomu som sa podujal na: Leri, Oggi, Domani, aj tak si priznávam, ako hlavný “ťahák” Ju, i bravúrneho M.M a V.D.S. , keď oni traja dokážu spoločne vytvárať fascinujúce obrazy plné zaujímavých vecí_ Slovenský dabing by nikdy nedosiahol takej žiarivosti, ako vynikajúci český, čiže ani nebol dôvod vyhľadať si originálne znenie s titulkami, pretože p. Brabec je priam o čosi lepší, ako p. Adamová, ktorej lorenka má svoj neopísateľný sexeappeal. ()
Celkem sranda, Mastroianni je vtipný (hlavně umí být krásně otrávený), Lorenová je krásná, tu a tam je to prošpikováno nějakou tou kritikou bohatých a zkažených a moc jsem nepochopil, jestli ty tři povídky pojí dohromady nějaká myšlenka nebo co, spíš si myslím že ne a že jsou k sobě dány (ty povídky) hlavně proto, abychom se dostatečně nabažili hlavních představitelů (nemám nic proti). ()
Výborná neskutečně sympatická (troj)komedie, ve které září OBĚ živelné italské superstar - Lorenka stejně jako Mastroianni. Sušší chlebový prostředek tohoto obráceného sendviče, plácnutý mezi dvěma luxusními plátky šťavnaté mortadelly, je sice jen takové slabší vypointované intermezzo, ale jako celek chutná Včera, dnes a zítra božsky v každý den a každou hodinu. Nevím sice, co jsem čekal, ale určitě to nebyl nadčasový film, ke kterému budu schopný se pravidelně vracet. ()
Tři různé povídky s naprosto rozdílným charakterem postav. Další z hereckých koncertů Marcella Mastroianniho a Sophie Lorenové v mnoha podobách. První povídka: Rodit jedno dítě za druhým, je docela originální způsob, jak se vyhnout base. Což o to, energická manželka to zvládá i po sedmém dítěti. Zato chudák manžel se z toho hroutí. A to nedej bože, když by žena neotěhotněla a musela jít sedět. O vtipné scénky není nouze. Druhá povídka: Trochu trpká, i když také dobrá. Nějak mi do celého konceptu nesedí. Sophiina rozmazlená bohatá panička je opravdu děsivá. Třetí povídka: Asi nejlepší. Samotný pohled na Mastroianniho v roli náruživého hypersensitivního milovníka trpícího úchylkami je k pokukání. K tomu Sophie, která jeho sexuálně empatické výlevy s ledovým klidem ignoruje. :) Vhodný doplněk je vedlejší zápletka sousedské hádky a mladíka studenta teologie, který podléhá pokušení a chce se zříci taláru. Zakončení závěrečným striptýzem nemá chybu. 83% ()
Navnaděn nedávným nečekaným zážitkem z Manželství po italsku a zde následně zklamán schematičností a teatrálností prvních dvou povídek; třetí je sama o sobě naopak plná života, atmosférická a vůbec báječná, ale pocit ztraceného času z prvních dvou úplně nezahnala. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (10)
- Väzenské scény boli natočené so skutočnými väzenkyňami. (Arsenal83)
- Kultová scéna Marinho striptízu (Sophia Loren) pred Mastroiannim bola zopakovaná o 30 rokov neskôr vo filme Prêt-à-Porter (1994). (Arsenal83)
- Všetky piesne, ktoré odznejú v rôznych epizódach, spieva samotná Sophia Loren. (Arsenal83)
Reklama