Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer
Komedie / Romantický / Povídkový
Itálie / Francie, 1963, 117 min (Alternativní 114 min)

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Sokkk_y 

všechny recenze uživatele

Sophia Loren & Marcello Mastroianni - to je vražedná herecká kombinace nejlepších herců, jaké kdy Itálie mohla zrodit. Režisér Vittorio De Sica, který již předtím se Sophií spolupracoval, nám předvedl tři rozídlné geniální povídky, jejichž obsah se vůbec v ničem neshoduje. Na jedné straně zde máme zoufalé porody kvůli záchraně před vězením, pak snobskou dámičku s ne moc snobským páníčkem, který neumí řídit nic silnějšího než "šestistovku" a nakonec nastupuje neodolatelná Mara a zoufalý Augusto, který si chce konečně aspoň trošku vrznout i za svitu lednice.... Tři rozdílné povídky s mistrovskou italskou hereckou dvojicí. Můj oblíbenec Marcello Mastroianni, jenž se předtím vyznamenal už ve spolupráci s dalším skvělým italským výplodem Fellinim (La Dolce Vita, 8 1/2) , podal nezapomenutelné výkony ve všech třech rolích, stejně tak jako vždy nádherná Sophia Loren.... Kombinací Marcella, Sophie, Vittoria a sladké ukřičené Itálie vznilky tři skvělé povídky, které člověka donutí ke smíchu a k zamyšlení, kdy si divák řekne "Vždyť ten svět je tak nádherný." Pět hvězd bych dal ještě včera, pět hvězd bych dal i dnes a pět hvězdy asi určitě dám i zítra. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Ve všech třech povídkách velmi dobrý herecký výkony Sophie Loren a Marcella Mastroianniho. V první povídce dělá Marčelo Sophii tak dlouho děti až to má následky. Poučení pro ženy -- s muži je třeba zacházet šetrněji, můžeme se porouchat a nebudeme už v záruce. Druhá povídka byla blbost. Nejdřív řídí Royse ženská a pak chlap, šokující je jen to, kdo nakonec toho Royse naboural. Na třetí povídku se mě dobře koukalo. Sophie totiž byla dobře oblečená - neoblečená. Film jsem viděl včera, hodnotil dneska a vrátit ho půjdu zítra. ()

Reklama

Hollohlaway 

všechny recenze uživatele

Naprostá klasika, a přenádherná Sophia Loren. Nejlepší je dle mého první povídka, ale ve všech totálně válcuje ostatní role Sophia, živelná, výrazná, že by kvůli ní biskup prokopl kostelní okno. Mastroianni zdatně sekunduje, záplava figurek, postaviček, sociálně přesně trefené charaktery pracující třídy držící pohromadě a k tomu až kolotočově křiklavá hudba která vás donutí podupávat. ()

J_Fiu 

všechny recenze uživatele

Tři krátké mimochodem velmi povedené filmy, ve všech třech hraje Sophia Loren dominantní, rázné a až příliš temperamentní ženy, kdežto Mastroianni ztvárňuje zamilované dobráky...typické podpantofláky. Kvalitní herecké výkony, vtipný scénář a bezchybná režie De Sicy zařazují tento film do silného nadprůměru. První povídka je o ženě, která se díky neustálým těhotenstvím úspěšně vyhýbá kriminálu, druhá o bohaté, znuděné paničce, která využívá lásky svého oddaného milence, třetí (ta se mi líbila nejvíce) o lepší prostitutce do které se zamiluje mladý novic. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Hodnotit povídkové filmy je problematické. Některé působí celistvě (Knoflíkáři), jiné jsou každý pes jiná ves (Čtyři pokoje) a řešením je asi hodnotit každou povídku jednotlivě. Ovšem u tohoto filmu neváhám hodnotit všechny stejně, třemi hvězdičkami. Není to horší nebo lepší, ani místy. Je to prostě průměr. 50% ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Držadlo Umbertova kufříku se láme, když se mu ho Augusto snaží sebrat. V dalším záběru je držadlo opět celé. (džanik)
  • Väzenské scény boli natočené so skutočnými väzenkyňami. (Arsenal83)

Reklama

Reklama