Režie:
Miloslav ŠmídmajerKamera:
Martin DubaHudba:
Zdenek MertaHrají:
Jiří Mádl, Monika Horváthová, Filip Kaňkovský, Vilma Cibulková, Robert Jašków, Antonín Procházka, Zuzana Bydžovská, Ladislav Mrkvička, Andrea Růžičková (více)VOD (3)
Obsahy(2)
Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)
(více)Videa (2)
Recenze (157)
Snaha Jirky Mádla o napsání kritického veledíla se teda moc nepovedla. Náznaky by byly, ale skutečnost je bohužel úplně stejná jako jsou filmem kritizované miliónté díly podřadných předzprávových seriálů. Přehrávání, trapný humor, tuctová lovestory, do které se musí zamíchat co nejvíc postav. No a závěr ve stylu Doktor Hollywood? Mohl by to být zábavný film kopírující slavnějšího brášku, kdyby nezačal pár minut před koncem tohohle braku. ()
Netvrdím, že je to troškovina, ale česká kinematografie zoufale potřebuje schopné režiséry a scénáristy. Je to pořád dokola. Buď jsme svědky zoufale upocené tuzemské řachandy, nebo něčeho, co má slušně našlápnuto, ale nakonec to stejně z mnoha důvodů nevyjde. Těch, kteří se pak dokáží odříznout od všech těch promarněných šancí, je minimum. Šmídmajer s Mádlem mísí žánry, neví, kudy kam, nabalují zbytečné linie a doklopýtají do finále, které je stejně bezradné jako předešlé dění. Jako reflexe rychloobrátkové televizní zábavy slabé. Po jejich předchozí spolupráci na Probudím se včera jedno velké zklamání. ()
My víme, co náš divák chce... . Reflexe televizní seriálové stoky zaslouží pochvalu. Samo o sobě je to chvályhodné. V téhle rovině to docela fungovalo, i když místy to už sklouzávalo ke Kameňáku (v druhé polovině nastal obrovský propad). Kdyby se to věnovalo pouze realisticky seriálu, kde by se hezky znázornila absurdita tohoto průmyslu...no nestalo se. Navíc zcela zbytečná romantická linka vůbec nezapadla do postupně nesmyslného vývoje. 25%. ()
Ne, víte co? Existuje spousta mnohem blbějších komedií, které mají lepší hodnocení už jen protože nejsou z ČR. Není to žádný zázrak, ale občas jsem se zasmál, děj není úplně blbý a hlavně není předpověditelný, máme tam pěkné holky a prostě se mi to trefilo do nálady. Jen ty buzny si mohli odpustit :D. ()
Ano, je to prachobyčejná romanticky nadchnutá komedie z laciné produkce televize Prima, ale snaží se zaujmout tak netradičním prostředím, až mi vlastně nikterak nevadila. Mádl se už objevil v lepších filmech, s krásnou slovenskou múzou Horváthovou mu to ale svědčilo jako se snad žádnou jinou partnerkou z předešlých komedií. Stačilo vidět jednou, netřeba ovšem shazovat do podhodnocených čísel. ()
Galerie (29)
Zajímavosti (4)
- Při jednání filmového štábu lze na zdi za Tomášem (Jiří Mádl) vidět pověšený plakát odkazující na pohádku Peklo s princeznou (2009), kterou rovněž režíroval Miloslav Šmídmajer, a ve které si hlavní roli prince Jeronýma zahrál Jiří Mádl. (rublik05)
- Hlavní postava režisér Tomáš Hrobský (Jiří Mádl) se jmenuje stejně jako hlavní postava mladého kluka (Petr Šimčák), který se touží stát režisérem ve filmu Pojedeme k moři (2014). Oba tyto filmy napsal Jiří Mádl. (luxik007)
- Na začátku milostné scény (cca 60. minuta) shodí Hrobský (Jiří Mádl) zády figurínu. Je vidět, že figurína má šálu jdoucí vepředu jen na jedné straně, z pohledu kamery vlevo. Padá až za stůl se šicím strojem. Na konci scény je ale figurína opřená více zpříma a šála jde vpředu také na pravé straně. Na konci scény se navíc sáček s nitěmi posunul více vlevo a zakrývá větší část šicího stroje. (Jarek572)
Reklama