Režie:
MadonnaKamera:
Hagen BogdanskiHudba:
Abel KorzeniowskiHrají:
Andrea Riseborough, Abbie Cornish, James D'Arcy, Oscar Isaac, Richard Coyle, David Harbour, James Fox, Judy Parfitt, Haluk Bilginer, Geoffrey Palmer (více)Obsahy(2)
Madonnino romantické drama se točí kolem dvou podivných vztahů. První románek vzniká mezi králem Edwardem VIII. a rozvedenou Američankou paní Wallis Simpsonovou, zatímco protagonisty druhého jsou vdaná dáma a ruský člen tělesné gardy. Když vezmeme v úvahu okolnosti, můžeme předem tušit, že ani jeden z obou vztahů nebude bezproblémový. (AMC Czech)
(více)Videa (18)
Recenze (62)
Na tento film jsem byla docela zvědavá, ale vlastně by mi nic neuteklo. Celé mi to přišlo jako sled docela nudných scén se špatnou kamerou a hlavně naprosto bez emocí. Není zde scéna, ve které bych objevila alespoň jednu jakoukoliv emoci. Film je úplně prázdný a to si myslím, že při tomto zajímavém příběhu, je docela umění. Jakoby to točil někdo bez špetky nadšení, bez nějaké vášně. O hereckých výkonech se taky nemá cenu zmiňovat. Prostě pokud tento film vynecháte, vůbec o nic nepřijdete. ()
Prvních asi 10 minut vypadalo, že bude našlápnuto na pěkný historicky romantický snímek. Madonna by se ale spíš měla věnovat tomu, co jí jde nejlépe. Režie, potažmo scénář, je totiž prapodivně poskládaný z dvou podobných životních příběhů. Ani rádoby citové vypětí a emotivní okamžiky tady nefungují a pouto bohužel funguje pouze mezi dvěma hlavními představitelkami. Hudba byla vybrána skvěle, škoda, že tak dobře není zpracován celý snímek. ()
Vrcholně romantické. Už z prvních záběrů nelze nepoznat, že to točila žena. Je to emocionální, tklivé a procítěné. Velmi osobní. Melodramatický propletenec dvou časových rovin je zajímavý, osobitě zpracovaný včetně závěrečného jemného prolnutí a uvědomění si. Možná moc snové a mimo realitu (obrazově však neskutečně opulentní), ale mám takový pocit, že přesně takhle to Madonna chtěla natočit. Nadčasově, ikonicky. Vždyť přece tyhle příběhy nikdy nezevšední. ()
Madonna je sice slušná zpěvačka, ale režisérského křesílka se přeci jen neměla dotýkat. Tento film není dobrý. Je to takovej romantickej mišing se špatným střihem a divnou kamerou. Celé ty dvě hodiny jsem nevěděl, co se ve filmu vlastně děje. Jenom jsem zaregistroval, že jinak dobří herci tu hrají takový nezáživný postavy, které se zrovna milují, ale láska je jim zapovězena. Hotová romantická tragedie. ()
,,KTO JE W.E.?" ,,WALLIS A EDWARD PREDSA." __ V hodnotení budem benevolentný. To, čo ma lákalo na sledovanie tohto filmu, ktorého obsah som len zbežne tušil nebolo meno režisérky, ako skôr oceňovaný soundtrack oceňovaného, hoci ešte menej známeho a zatiaľ nedoceneného skladateľa, ktorého tvorbu rád vyhľadávam. Pokiaľ by som mal v prvom rade zhodnotiť hudbu, možno napísať, že na samostatné počúvanie je vďačnejším zážitkom než pri dopĺňaní jednotlivých scén, kde buďto príjemne vyčnieva, alebo je výrazne priehladná. Omnoho pozoruhodnejšia bola v tomto prípade strihová zložka filmu, ktorá ho až na prvú štvrť hodinku - počas ktorej sa divák trocha matne oboznamuje s dejom - pôsobí veľmi prehľadným dojmom, hoci by som podotkol, že sa ňou vykrýva istá plytkosť rozprávania, nakoľko viac menej duplicitne sledujeme identický príbeh zo súčasnosti s drobnými odtieňmi a ,,pozitívnejším" záverom. A napokon, čo si budeme vravieť, film je zameraný na ženské publikum a v globálnom hľadisku môže zaujať divákov zaujímajúcich sa o súkromné udalosti britskej kráľovskej rodine letmo predostreté v oceňovanej ,,Kráľovej reči". Zrejme som nezachytil hlbší zmysel pátrania hrdinky v súčasnosti, avšak výsledok vyslovene nezavrhujem aj keď znovu ho nepotrebujem vidieť. To sa mi stáva aj u iných, priemerne hodnotených filmoch. (355. hodnotenie, 49. komentár k filmu) ()
Reklama