Režie:
MadonnaKamera:
Hagen BogdanskiHudba:
Abel KorzeniowskiHrají:
Andrea Riseborough, Abbie Cornish, James D'Arcy, Oscar Isaac, Richard Coyle, David Harbour, James Fox, Judy Parfitt, Haluk Bilginer, Geoffrey Palmer (více)Obsahy(2)
Madonnino romantické drama se točí kolem dvou podivných vztahů. První románek vzniká mezi králem Edwardem VIII. a rozvedenou Američankou paní Wallis Simpsonovou, zatímco protagonisty druhého jsou vdaná dáma a ruský člen tělesné gardy. Když vezmeme v úvahu okolnosti, můžeme předem tušit, že ani jeden z obou vztahů nebude bezproblémový. (AMC Czech)
(více)Videa (18)
Recenze (62)
"Na lásku a.." - "A jiné katastrofy ??" - "A na to, abychom se jí dočkali.." Mamma mia !! Ono to až překvapivě vůbec nebylo tak špatné, jak jsem čekal.. Žádná katastrofa.. Což ovšem nemíním jako lichotku.. W.E. silně asociuje Madonniny klipy a hity - A zejména těmito tvůrci formou nedostižné křehké snímky Sofie Coppoly, což však W.E. naopak dost v důsledku ubližuje.. - když vypráví o lásce povrchně, kýčovitě a s až tvrdohlavou monotónností.. Rčení o ševcích zde bylo bohužel znovu učiněno za dost, zdejším zoufalým výkřikům o vrcholně romantickém bijáku navzdory.. ()
Madonna je sice slušná zpěvačka, ale režisérského křesílka se přeci jen neměla dotýkat. Tento film není dobrý. Je to takovej romantickej mišing se špatným střihem a divnou kamerou. Celé ty dvě hodiny jsem nevěděl, co se ve filmu vlastně děje. Jenom jsem zaregistroval, že jinak dobří herci tu hrají takový nezáživný postavy, které se zrovna milují, ale láska je jim zapovězena. Hotová romantická tragedie. ()
Podělat zajímavý příběh dokáže jak prostá neschopnost tak přemíra ambicí. U Madonny je to kombinace obojího. Její popová kariéra je odrazem kombinace sebedůvěry, agresivního marketingu a image těžící z minulosti. Stejně jako v popu i ve filmu se snaží Madonna vykrádat co se dá, s tím že ve filmu se orientuje podstaně hůř. Banální story nezakryje ani prolínání dvou příběhů a rádoby poetické dlouhé záběry. Pozoruhodné mi přišlo jen to, jak mizerně jdou Madonně mužské postavy, s minimem porozumění je vykresluje jako machistické hovada nebo schematicky jako naivy. U údajného sexsymbolu své doby zajímavý poznatek. ()
Čichám čichám averzi vůči Madonně, se kterou leckterý divák usedl již k projekci a nechal si tak mezi prsty uniknout požitek z originálně pojaté pouti za štěstím, vedoucí skrz Windsor, respektive jeho skandální love story mezi Edwardem VIII. a Wallis Simpsonovou, prostřednictvím jejich osobních předmětů i míst, kde pobývali. V bdělém snění, s velkým citem pro detail i hudební podkres, se mnohé relikvii dostává extra příběhu, upředeného fantazií s podkladem dobových událostí, vsazeného do nádherných prostor, promyšleně okostýmovaného, provoněného cigaretovým kouřem a doladěného luxusním ženským elementem. ()
Vrcholně romantické. Už z prvních záběrů nelze nepoznat, že to točila žena. Je to emocionální, tklivé a procítěné. Velmi osobní. Melodramatický propletenec dvou časových rovin je zajímavý, osobitě zpracovaný včetně závěrečného jemného prolnutí a uvědomění si. Možná moc snové a mimo realitu (obrazově však neskutečně opulentní), ale mám takový pocit, že přesně takhle to Madonna chtěla natočit. Nadčasově, ikonicky. Vždyť přece tyhle příběhy nikdy nezevšední. ()
Galerie (60)
Zajímavosti (12)
- Evgeni (Oscar Isaac) ve filmu připije "na lásku" a Wally (Abbie Cornish) dodá "a jiné pohromy". Láska a jiné pohromy (2006) je název filmu, na kterém se podílel spoluautor scénáře snímku Alek Keshishian. (Brousitch)
Reklama