Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Může být nevěra základem šťastného manželství? Šarmantní bonviván Rudolf je o tom přesvědčen: „Ženská má mít pocit, že o chlapa musí bojovat, musí se snažit, aby si ho udržela. A hlavně, ženská se nesmí nudit!” Rudolf s úspěchem uplatňuje svou divokou teorii v každodenní praxi a to s neutuchajícím elánem, který je u čerstvého šedesátníka záviděníhodný. O to víc pak nechápe naivitu svého nesnesitelně korektního zetě Ondřeje, který pro samé svědomité plnění povinností nevnímá, jak nebezpečně se jeho žena Alice začíná nudit. Milující tatínek a kamarádský tchán Rudolf proto nabídne Ondřejovi několik prověřených rad, jak vnést do skomírajícího manželství potřebný vzruch. Koneckonců jde o rodinné štěstí jeho jediné dcery... Z nudného slušňáka Ondřeje se pak díky románku s krásnou Šarlotou skutečně stává sebevědomý pán tvorstva, obletovaný milenkou a obdivovaný vlastní manželkou. Situace je to sice krásná, ale dlouhodobě neudržitelná. Už proto, že skutečnými pány tvorstva jsou pochopitelně ženy. Ondřeje čeká smršť komediálních situací, kterým čelí s odzbrojující kombinací typicky mužských vlastností - hravou vynalézavostí a nezničitelnou nadějí, že všechno dobře dopadne. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 193)

monolog odpad!

všechny recenze uživatele

Kamarád mi říkal, jak je to skvělá komedie a že s bráchou a přítelkyněma se v kině strašlivě nasmáli... Žel bohu když na to koukl po druhé, naprosto nechápal, co se mu na tom předtím líbilo. A já to nechápu taky. Leda snad, že by jim do kinosálu pouštěli na tajňačku rajský plyn... Tak trapnou a nudnou frašku jsem totiž už dlouho neviděl a obávám se, že českýmu filmu budu dávat ještě míň příležitostí, než dřív. Čili prakticky nový český filmy (a obzvláště komedie) jen z donucení. U této "suprďácké" komedie jsem se totiž pousmál jen asi pětkrát. Pokud pominu, že Polívka se Stašovou hrají klasicky dobře, není na tomhle filmu nic, co by mě zaujalo. Scénář jsou jen laciné žvásty a hlavní dějová linie nemá koule, aby byla opravdu vzrušující. Maďarka je sice pěkná, ale to neznamená nic. Jinak je asi pěkně na palici a to je pro život špatný. Dva až třikrát jsem se pousmál u nějaké scény, a to je moc málo na film určený primárně k pobavení... A konec mě dostal opravdu na kolena, až jsem myslel, že si poblinkám boty a kalhoty... Ten hloupý a umělý závěr dělá z diváků úplný ču... a z postav již kompletně povrchní kriply, kteří se té své idiocii ještě usmívají a moc se jim to líbí. Je mi líto, ale já nět! ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Jsou tací, co se dokáží spokojit s málem a jsou tu bohůžel i tací, co nikdy negativní kritiky budou mít dost a po údajném národním velkokýči Lidice, se nás snaží poučit a naučit nás, nemyslící, jak by měli hledět na dobrou komedii. Já měl za to, že dobrá komedie se pozná tak, jak moc se u ní dokážu smát. Ne, jak u ní dokážu přemýšlet. Vyčítat mi ale, že jsem se u nějakého filmu smál víc, než člověk, který mě označí za nemyslícího, je opravdu myšlenkově na úrovni, ale ve zdejším panoptiku mě to ani nepřekvapuje. Film samotný je, dle mého nemyslícího názoru, dobrý. Možná až nečekaně dobrý. Macháček předvádí klasický výkon a Polívka se po dlouhé době opět předvádí v lepší formě než v předchozích filmech. Stejně tak půvabná Maďarka Éva Vica Kerekes nezklamala. I když s myšlenkami filmu, jako takovými, nesouhlasím, dokázal jsem se u toho příjemně bavit. Film ubíhal, nenudil, měl plno vtipných momentů, které se střídaly s těmi smutnými (někdy až moc smutnými) a mě rozhodně nezklamal. Od komedií, které vznikali v devadesátých letech mi v tomhle ohledu přijde, že jsme se konečně posunuli dál. ()

Reklama

boshke odpad!

všechny recenze uživatele

Bože, připadám si vážně neskutečně zapškle při pročítání ostatních komentářů a procházení hodnocení. Kdyby to bylo alespoň tak vtipné, jak se všichni tváří, tak bych byl možná i schopen odhlédnout od "ideového vyznění díla", ale Muži v naději prostě vtipní nejsou. A možná že objektivně ten film není tak špatný (ano, je), ale poté, co bylo odhalena základní myšlenka filmu, jsem tam ty chyby jednoduše začal hledat (i když žádnou práci to nedalo). Ano, v současné době je už skoro trapné pohoršovat se, obzvláště v českých filmech, nad sponzorskou reklamou. Dnes už by se asi nikdo neměl pozastavovat nad tím, speciálně u prostého filmu pro masy, že Polívka je taxikář firmy Speed Cars a řídí Citroën, když obě společnosti daly Vejdělkovi pěknej bakšiš. Že si pak ale Macháček koupí nový Citroën a prohlásí "tohle je nejbezpečnější auto ve své třídě", to už přichází celkem silný dávivý reflex. Stejně mi jako Pražákovi vadilo znásilňování matičky Prahy kvůli hodícím se záběrům (neexistující zatáčka smrti u Vltavy s výhledem na Karlův most, restaurace umístěná v Divadle na Vinohradech či pár se Smartem nemající dost peněz na nové auto, bydlící deset metrů od staroměstského Orloje). Herecké umění pánů Macháčka s Polívkou s časem spíše ztrácí než získává na lesku. A to nejlepší nakonec - zcela a naprosto se mi příčí již zmíněné "myšlenkové vyznění díla". Ano, namítnete, že je to jen oddychová komedie, která nemá předávat žádné sdělení a má jen pobavit. Nemohu však a nechci se bavit ženou, která nechává pomrdávat svého manžela, aby se pak cítil provinile a koupil jí drahou kabelku či sdělením "zamrdej si, podveď partnera, zvyš tak svou atraktivitu a zachraň tím své manželství". Omlouvám se všem, které svým puritánstvím a úzkoprsostí pohoršuji, ale toto opravdu odmítám... 0% ()

castor 

všechny recenze uživatele

Tak tohle minulo realitu nebezpečně velkým obloukem. Přiznám se – NESMÁL JSEM SE, přitom mě předešlé Vejdělkovi kousky poměrně bavily. Skutečně zábavná místa jsem ale tentokrát hledal marně. Věřím navíc tomu, že tahle herecky překvapivě matná báchorka leckoho urazila. Je mi jedno, kdo koho od sousedů podvádí a s kým chrápe, absolutně nejsem puritán, ale tahle rozradostnělá obhajoba nevěry byla až příliš (hned večer půjdu manželku podvést, rozhodně jí tím udělám šťastnou). Vejdělkovi opět nechybí řemeslná zručnost, ale to je pro tentokrát asi tak všechno. Kdykoliv přechází k emocím, dojetí nebo nějakému dramatickému zauzlení, film se mu rozpadá pod rukama. Postavy nejsou absolutně z masa a kostí, jen bezkrevní panďuláci v křiklavých barvách. Vše je sterilní, uhlazené, ale s ohledem na kina praskající ve švech to asi máme rádi. Hrdě se stavím na druhou stranu barikády!! ()

CheGuevara odpad!

všechny recenze uživatele

Kdysi jsem byl v naději, že Jiří Vejdělek je spása českého filmu a vytáhne nás z našeho tuzemského marastu. V tom jsem se nemýlil, ale to, že nás vytáhne akorát tak do světového marastu, jsem tak nějak nečekal. Úzkostlivě prázdný film, kdy je všechno tak chtěné, načančané a úžasně vykonstruované, že tomu chybí život. Což u filmu, který by měl rozdávat moudra o životě, docela vadí. Navíc jeho šovinismus je do nebe volající, ale to už mlátím prázdnou slámu. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (20)

  • Když Jiří Macháček vchází do podniku Café Max, ve skutečnosti vstupuje do pražského Divadla na VInohradech. (kosticka7)
  • Oslovením "Alíši" častuje Bolek Polívka i svou filmovou ženu Evu Holubovou ve snímku Pupendo (2003), stejně jako zde svou dceru Alici, kterou ztvárnila Petra Hřebíčková. (Korbitch)
  • Nejnáročnější scény se točily úplně nakonec, na horské dráze ve Stromovce, kde proběhlo velké finále celého filmu. [Zdroj: Svět filmu] (Krouťák)

Reklama

Reklama