Režie:
Rudolf HavlíkScénář:
Rudolf HavlíkKamera:
Václav TlapákHrají:
Pavel Batěk, Vica Kerekes, Filip Blažek, Jiří Lábus, Klára Issová, Jan Přeučil, Michal Kavalčík, Ladislav Županič, Anna Kulovaná, Petr Batěk, Karel Zima (více)Obsahy(1)
Každou noc miliony lidí usínají s tím, že změní svůj život a že zítra udělají něco konečně jinak. Petr Kraus je jedním z toho miliónu. Cestuje za prací do Číny, kde zařizuje výrobu zboží pro své zákazníky. Získá zakázku od člověka, který mu není úplně sympatický, ale přesto se pustí s vidinou zajímavého výdělku do práce. Mezitím si na dálku před návratem domů domluví několik schůzek naslepo a věří, že možná potká někoho, kdo mu změní život. V Česku zjistí, že zkazil celou zakázku a má jen několik dní na to, aby věci uvedl do pořádku. Svých schůzek naslepo se ale nevzdává i přesto, že to jeho nejlepší kamarádka Tereza nevidí ráda. Petr vyráží na cestu napříč republikou, aby objevil nové přátele a přitom zjistil, že se neobejde bez těch, kteří jsou mu nablízku odjakživa. Na cestu, která mu možná změní život a kde si uvědomí, že před problémy nemůže utíkat věčně, protože ty si jej vždy nakonec najdou. A protože všechny důležité věci jsou v našich snech, je možné, že se splní i ten Petrův. Zejtra napořád je film o nás všech. O našich snech, o změnách v životě, které chceme udělat, ale často se jich bojíme. Film o přátelství a setkáních, která nelze čekat. Film o svobodě a touze cestovat a přitom vědět, že se máme kam vrátit. (Falcon)
(více)Videa (2)
Recenze (236)
Samohana někde v Asii, zajíci v pytli z internetu nebo slovenský Gripen? Sled historek na pofidérní kostře „oděvního“ byznysu a životního filozofování, který baví v maličkostech a zadrhává v celku. Snažím se vždy u českého filmu najít nějaká pozitiva a v tomto případě by to mohly být nezatíženost námětovými stereotypy a hudební doprovod, nicméně mám obavy, že vám v hlavě zejtra napořád nic nezůstane.. Rudolf z Frekvence 1 by si z fleku mohl střihnout roli člena balkánského zločineckého gangu s křestním jménem Predrag.. ()
Na film jsem se koukl kvůli roličce Vica Kerekes, protože je číča a dlouho jsem ji nikde neviděl. V podstatě je jediným koukatelným prvkem. Film jako takový je nehorázná sračka, která neměla nikdy opustit střižnu a měla být veřejně upálena u toho brněnského černého pyje. Tento snímek je opravdu hrozně debilní, a přesto se snaží si hrát na reklamu na životní moudra. Je absolutně nemožné film ohodnotit jinak než odpadem. Je to totiž nuda těžce o hovně. Proč takové sračky vůbec vznikají? Co si tvůrci, kurva, mysleli, mysleli-li vůbec? ()
Zejtra. Zejtra k tomuhle filmu napíšu komentář, nad kterým zůstane rozum stát. Komentář, kde pochválím příjemnej soundtrack, krásné herečky a zajímavou kameru. Neopomenu ani to, že Vica překvapivě neukázala ty svoje vnady a taky že ten příběh, byť od debutanta, je takovej nemastnej neslanej. Ten komentář bude mít nejenom začátek a konec, ale taky něco mezi. Zejtra ho napíšu, slibuju. A nechám ho tu napořád .. ()
Chci mít klidný život, takže po poučení z tohoto snímku již nikdy nebudu obchodovat Číňany (ani s Lábusem), neproměním své vozidlo na WC pro divočáka a při stopu nebudu zastavovat holkám s motorovými pilami. Také jsem se poučil o tom, že Ruda z Ostravy se omračuje jinak než králík, což byla patrně nejlepší scéna filmu, kterému se karlovarský Thermal premiérově zasmál, bouřlivě mu zatleskal, s hvězdami se nechal vyfotit a pak mu, věren české tradici, pořádně naložil při hodnocení. ()
Hned po úvodním proslovu Petra Krause, že "Všechno nejdůležitější je v našich snech," mělo vyprávění zabrzdit a nasadit aspoň jednu oduševnělou postavu, která by řekla "Wait WHAAAAT?!", aby tuhle motivační rádoby mantru přesnou ranou na direkt potopila. Nezachrání to ani jedna fakt nemožná automobilová honička nebo závěrečný běh na letiště, který sice (SPOILER) nikam neústí, ale hned nato jsou už ale šťastný pár, aniž by to mělo logiku. Stejně jako nemá logiku, proč najednou postava Vicy Kerekes chce Petra Krause, i když se znají od dětství a když zrovna teď ji předvádí nejpříkladnější machismus v podobě několika rand naslepo, která chtěl ukončit v posteli. A vyřešení problému se špatnou dodávkou triček? Dogs Ex Machina. A ještě bychom se mohli pobavit o stopaři s pilou v ruce, ale byla by to už ztráta času. ()
Galerie (76)
Zajímavosti (8)
- Na hudbě k filmu se podíleli i členové kapely Portless, pánové z původní sestavy Support Lesbiens. (Eruzione)
- Rudolf Havlík, pro nějž se jednalo o filmovou prvotinu, a který nemá filmové vzdělaní, přiznal, že o filmové režii a řízení filmového štábu nevěděl de facto nic. (sator)
- Režisér Rudolf Havlík v závěrečných titulcích poděkoval všem skvělým dívkám a ženám, které mu poskytly své fotografie pro použití do grafických konverzací ve filmu. (Terva)
Reklama