Režie:
Asger LethScénář:
Pablo F. FenjvesKamera:
Paul CameronHudba:
Henry JackmanHrají:
Sam Worthington, Jamie Bell, Anthony Mackie, Elizabeth Banks, Ed Harris, Edward Burns, Kyra Sedgwick, Genesis Rodriguez, Titus Welliver, William Sadler (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Jen nevinného člověka lze zahnat tak vysoko... Bývalý newyorský policista Nick Cassidy (Sam Worthington) odpykával tvrdý trest ve vězení za údajnou loupež diamantu v hodnotě desítek milionů dolarů. Zoufalý muž po zběsilém útěku z vězení nemá už co ztratit a odhodlá ke svému poslednímu činu. Pod fiktivním jménem Walker si pronajímá pokoj v 21. patře luxusního newyorského hotelu Roosevelt a vyleze beze slov na římsu, kterou odmítá opustit. Osud zdánlivého sebevraha přitáhne pozornost široké veřejnosti, která k němu s napětím vzhlíží k nebi. Všechny oči se upírají na neznámého muže, který se patrně chystá skočit dolů. Nick odmítá s newyorskými policisty komunikovat, na místě si ale vyžádá přítomnost vyjednavačky Lydie Mercerové (Elizabeth Banksová). Ta vzápětí pochopí, že záhadný muž má svůj motiv a nejedná se o obyčejného sebevraha. Co se na římse ten den odehrává, totiž vůbec není náhoda. (Česká televize)
(více)Videa (34)
Recenze (449)
║Rozpočet $42miliónov║Tržby USA $18,620,000║Tržby Celosvetovo $48,500,000▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $2,232,037 //počet predaných kusov 131,374║ Tržby za predaj DVD v USA $5,053,397 //počet predaných kusov 334,672║ zaujímavé obsadenie v celkom dobre rozohranom v takom voľnejšom thrillery, slušná kamera a fajn tempo, taka oddychovečka čo neurazí /60%/ ()
Herecká první liga si dala dostaveníčko na římse a odříkává dialogy s naprostou vážností a strnulým výrazem, že to bylo až uvěřitelné. Jelikož podobně ubohý scénář, jinak než s kamenou tváří ani odříkat nejde. Jediný extraligista, charismatický Eda Harris opět dokázal, že sem tam umí při výběru role šlápnout do řádného lejna. A divák, který se nespokojí jen s pohleden na umělecké dílo matky přírody slečnu Genesis a slaboduchou zápletkou ve které á tři minuty padnete do logické díry ve které se div nezadusíte popcornem, si musí tento divák, ANO Verbale, připadat zhruba od čtvrté do poslední minuty jako absolutní čůrák. Dvě hvězdy za technické zpracování a kozy Genesis. Zbytek výsměch. ()
Příběh je o bývalém policistovi, který byl za krádež diamantu zavřen do vězení, ze kterého se mu podaří uprchnout. Poté si vleze na římsu hotelu, kde ze sebe dělá čkověka, který chce spáchat sebevraždu. Tím na sebe naláká pozornost spousty lidí a jeho společníci se ho pokouší očistit. Zajímavý triller, který určitě stojí za shlédnutí. Sice je zde spousta věcí viděných jinde, ale to mi nevadí, protože film jako celek funguje skvěle. Za mě 80% :) ()
Zagreus píše, že za lístek do kina film nestojí. Musím se proto filmu zastat. Nebyl natočen proto, aby si nějaký jeho CAMrip filmoví křupani pouštěli na patnácti palcových monitorech. Ač uznávám, že nejde o žádný trhák, v kinech dlouhé týdny zaclání daleko horší paskvily. Muž na hraně je jednoduchým filmem, na který sice možná brzy zapomenete, ale který si také na nic nehraje, a u kterého se alespoň kdejaký ňouma může radovat z toho, že všechno předem uhádl. Prostředí je atraktivní, mužské postavy sympatické a ženské pohledné. V souvislosti s tím mě napadá, že v galerii postrádám fotku kočky Genesis v tom růžovém prádle... Prosím o doplnění! P.S: Fakt stačí vylézt na okenní římsu, poručit si Elizabeth a ona přijde? Tak to já lezu! ()
Divný film. Kdyby byl aspoň trochu promyšlený, ale tohle byl sled neuvěřitelně amatérských výkonů, scenáristických naschválů a hlouposti. Prvotní nápad skýtá daleko víc možností, ale nakonec je z toho historka, která při bližším rozboru vypadá jak z pera účastníka víkendového kurzu Jak se stát spisovatelem snadno a rychle. Autor viděl i nějaké heist filmy či dokonce televizní seriály, a uplichtil nám konzumní jednohubku pro nemyslící Železného většinu. Která to prý chce. Jinak postavy všechny do jedné nesympatické. ()
Galerie (87)
Zajímavosti (15)
- Ve scéně, kdy Nick Cassidy (Sam Worthington) probíhá hotelem, až doběhne do pokoje, kde se nachází ječící žena pouze v podprsence, po výstřelu upadá k posteli a střídají se záběry, kdy v jednom má ruku i s ručníkem na posteli a kdy nikoliv. (necisty)
- Okolo 80. minúty jeden z okoloidúcich v dave začne skandovať: „Attica, Attica,“ čo je odkaz na postavu Sonnyho, ktorú stvárnil Al Pacino v Psie popoludnie (1975). Attica bola väzenská vzbura, ktorá sa skončila tragicky, keď po potlačení boli orgány činné v trestnom konaní obviňované z použitia nadmernej sily a zodpovednosti za smrť väzňov aj väzenských dozorcov. (Arsenal83)
Reklama