VOD (1)
Obsahy(1)
Zdá se, že Roger Brown má všechno, co si člověk může přát. Je nejúspěšnějším lovcem hlav (vyhledávačem talentů) v Norsku, za manželku má překrásnou galeristku a vlastní úchvatný dům. Zároveň si ale žije nad poměry a potají krade umělecká díla. Na slavnostním otevření galerie mu žena představí muže jménem Clas Greve. Nejen že je Greve ideálním kandidátem na pozici, o kterou Roger usiluje, je i majitelem Rubensova Lovu na kance, jednoho z nejžádanějších obrazů v historii moderního umění. Roger vycítí příležitost stát se finančně nezávislým a začne plánovat svou vůbec největší krádež. Brzy ovšem narazí na problém a tentokrát to nejsou peníze, které by ho mohly poslat ke dnu... (oficiální text distributora)
(více)Videa (3)
Recenze (1 001)
Chytrý scénář, který se zřejmě nepovedlo převést na plátno tak, aby divákovi umožnil v pohodě si prožívat chvíle napětí, neboť tomu brání jeho ne vždy srozumitelná složitost. Díky tomu chvílemi vyprávění působí nevěrohodně a chvílemi zmateně. Trošku škoda námětu i dílčích nápadů, které nevyzněly, jak by mohly. ()
Kdyby mi ještě včera někdo řekl, že Norové umí natočit prvoligový, černohumorný akční thriller, vysmál bych se mu do xichtu a myslel si o něm, že pochází z Osla. Dnes mám z toho dokonalého porna pro "slaboduché" konzumenty akorát tak brutálně namožené zápěstí a neodolatelnou chuť detailně vysvětlit některým mým oblíbeným, sedmitečným militantním feministkám, že by měly sem tam nechat mozkožrouta zahálet a zkusit chvíli přemýšlet přirozením. Já to udělal a perfektně tak docenil hloubku stoosmdesáticentimetrových norských krasavic, metrosexuální charm toho Lannisterovic bastarda a k dokonalému potěšení už mi tam chyběli pouze osmiletí, růžolící, otylylí chlapečci. ()
Už od začiatku je jasné, že sa ten heist riadne poserie, ale že to zhruba od polovice chytí náznaky takmer exploatačného survival hororu, to je celkom pecka. Nabité nápadmi, občas zábavne absurdné (traktor), občas ultrabrutálne a fyzicky intenzívne, celý čas šmrncovné a nepredvídateľné. Jediná výhrada ide voči Waldauovi, veľmi som mu to, čo mal hrať v druhej polovici filmu, neveril. ()
Norská produkce se předvedla. Tento thriller je od začátku téměř bez chyby. Má spousta zvratů a příběh je také zajímavý, což by měl ocenit každý divák. Napětí v nějakých scénách nechybí, děj je trošku slabší občas, ale stále na nadprůměrné úrovni. Jediný problém jsem měl s hereckými výkony, poněvadž většina postav se do role absolutně nehodila. Z Hodejegerne mám spíše kladné pocity než ty záporné a i proto doporučuji.. 8/10 = 80% ()
Šikovná, dokonale inteligentní krimi gangsterečka o umění, čórkách, vypočítavosti, podvodech, vraždách, luxusu, partnerských vztazích, drezuře bojových plemen, používání lidského airbagu a mnohém dalším. Hlavní hrdina je sice šílenej xicht, ale na to už jsem si u Norů zvykl. Nemám moc co vytýkat, takže plnej. ()
Galerie (59)
Zajímavosti (15)
- Kromě scény v televizi jsou ve filmu další dva odkazy na film Muži, kteří nenávidí ženy (2009), který byl také natočen podle jedné z knih knižní série „Millenium“ (2005 - 2007) Stiega Larssona. Z tohoto snímku je zde použito několik leteckých záběrů a auto z něj tu bylo digitálně nahrazeno autem, které vlastní Roger Brown (Aksel Hennie). (akisha)
- Film, ktorý sledovala Diana (Synnøve Macody Lund) pri neskorom príchode Rogera (Aksel Hennie) nesie názov Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009). (MikaelSVK)
- „Bol by som rád, keby Lovci hláv neboli len zábavným filmom, ale aby dokázali aj dojať a primäť k zamysleniu. Je to film, ktorý v sebe nesie veľký príbeh, ale zároveň sa nebojí vás rozosmiať alebo vás prinútiť zalapať po dychu napätím," povedal režisér Morten Tyldum. (Zdroj: ASFK)
Reklama