Režie:
Travis FortKamera:
Alexander YellenHudba:
Chris RidenhourHrají:
Patrick Labyorteaux, Ted Monte, Brandon Slagle, Gerald Webb, Amanda Barton, Julie McCullough, Kyle Morris, Bryan Hanna, Glenn Miller, Katie Wilson, Rae Latt (více)Obsahy(1)
Výbuch sopky na Islandu způsobí odlomení velkého ledovce, který se blíží ke Spojeným státům. Rodina Hartových se musí pokusit utéct před nadcházející dobo ledovou. (LIVINGDEAD)
Recenze (53)
"Z krávovin od Asylum, jednou příjdu o rozum." 1600 mil široký ledovec, vesele cválající napříč USA rychlostí řítícího se vlaku, to je neuvěřitelně stupidní fyzikální pitomost, dokonce i na mistry ptákovin z Asylum a na pouhou gumovací oddychovku. Dtto ostatní děj. Vyšperkováno samozřejmě špičkovými filmovými triky, např. kostkami ledu z rejžovy domácí ledničky, umělecky zaraženými do papundeklových mrakodrapů. Přesto uděluji dvě nezasloužené hvězdy, tentokrát mě standardně vypatlané katastrofické dialogy kupodivu bavily. Zejména mezi hlavním jelimanem, podpantoflákem (poručík Bud ze seriálu JAG, Patrick Labyorteaux) a jeho zpupnou, leč tupou manželkou, ty byly reál, ze života :-)) ()
Přece od toho nikdo nemohl očekávat seriózní film se super efekty. Ve svém subžánru druhořadých katastrofických filmů na nedělní dopoledne je to vcelku dívatelný kousek, který nijak nevybočuje. Některé scény jsou celkem dobře udělané, u jiných si říkáte, že to horší být nemohlo. Dialogy na úrovni čtvrté třídy a hrdinský tatínek k tomu. Ale vařilo se u toho dobře. ()
Po letech klidu opět vybuchne sopka nedaleko severního pólu. Její výbuch má ale tentokrát nedozírné následky - odlomí se obrovský ledovec, a vysokou rychlostí se blíží k pobřeží Spojených států. Klimatolog Bill Hart se svojí ženou a synem musí spěchat do New Yorku, aby stihl varovat dceru Julii, která zde studuje. A ledovec se stále blíží... Uhm, uhm - možná mne mělo varovat nízké hodnocení filmu, nebo alespoň to, že za ním stojí nechvalně známé studio Asylum. Jenže někteří (třeba já) jsou nepoučitelní, a navíc mne docela lákal poster plus to, že se venku zrovna strhla sněhová bouře a to k podobnému filmu přímo svádělo. Jenže tento film je opravdu hodně špatný. Sice se říká, že se na všem dá nalézt něco pozitivního, ale tady se to hledá velmi těžko - snad jen závěrečné titulky, a to že jsem se jich dožil, je alespoň kapku pozitivní. Jinak je na filmu špatně vše od A do Z. Herecké výkony - úplně k smíchu - vévodí tomu asi patnáctiletý syn, který se chvilkama tváří jako genius (ovládá bravurně povětrnostní modely NOAA) a pár okamžiku později se tváří jako pětiletý idiot (hlavně jeho starostlivost o velkou sestřičku mne dojímala až k slzám). O herečce - matce - zde bylo napsáno víc než dost, tak snad jen že jsem se opravdu lekl, když poprvé vyskočila na obrazovku. A otec - MacGyver - který z kyblíku hnoje vyrobí atomovou bombu - se taktéž vydařil. A dále - efekty - čekal jsem že v dnešní době se dá i na tom nejhorším počítači za pár šupů vytvořit jakžtakž koukatelné efekty - asi jsem se mýlil. Několikero opakovaných záběrů (asi aby se ušetřil čas při natáčení), spousta logických chyb a nesmyslů, a vůbec celý film stojí za prd. Řekl bych, že hodnocení odpad! je zde ještě poctou - pokud bych mohl, šel bych s hvězdičkami do mínusu.... ()
Hahaha, Asylum nezklamalo. Příšerné, příšerné to je. Efekty jak z hračkárny, herci hrají,. jak kdyby je vystřihli z kartonu a opřeli o zeď, manžílek se snaží rodinku dostat pryč z města a ze země, ale Asylum nemá možnosti natáčet herce v rychle jedoucím autě, takže se úprk odehrává asi rychlostí 30km/h, Maminka-herečka měla začít s kariérou před více než 25 lety, teď už to nedožene a i maskéři to vzdali (možná má skutečně, dle komentáře LIVINGDEAD, její postava představovat nadcházející smrt). Synův největší herecký výkon se sestává z vykuleného "WOW" v autě. A to nemluvě o apatických občanech města, kteří bez problému ignorují, že se jim nad hlavami viditelně mění počasí a plují nezvyklé mraky, přitom všem ničení a destrukci stále fungují bez problému mobilní telefony a tatík vysloveně brácha MacGyvera... - vlastně na těch nelogičnostech je celý film postavený :) ~~~ Asylum vzalo Day After Tomorrow a 2012 a zprznilo z toho jednu typicky béčkovou katastrofickou debilitu :) (které by ale 60-70 minut bohatě stačilo) ~~~ U Asylumu platí hodnocení opačně, Odpad! je oceněním a Opdad! si to po právu i zaslouží, gratulace. ()
"A to se dá ?? Copak se dá bombardovat ledovec ??" - "Jistě !! Ale aby ho zastavili, museli by na něj shodit atomovku !!" ;) Tak to je škoda, že to nevěděli na Titanicu, že ?! Ale to by zase filmový divák přišel o jednu z Cameronových pecek !! ;) Ledovec smrti však mezi podobné snímky nepatří, to je totiž úplně jiná liga.. Studio Asylum mě zřejmě nikdy nepřestane překvapovat, a tak je zcela jisté, že když se rozhodli natočit vlastní variaci Dne poté, bude to nakonec opravdu veliký zážitek, byť tedy z kategorie velmi zábavná sračka.. O logiku, fyzikální zákony či nějakou ve finále seriózní záležitost tu skutečně nejde, to si hledejte jinde, nicméně celá tahle zhovadilost je opravdu ve své přepálené nesmyslnosti plné hysterických nehereckých výkonů tak neskutečně zábavná, že účast Patricka Labyorteauxe z Jagu, který si zkouší improvizaci ve stylu MacGyvera, kamera asyláckého mistra Alexandra Yellena či finále kapsářsky se zcela bezostyšně odkazující na Planetu opic už platí pouze za lehce omrzlou třešničku na dortu.. ()
Galerie (14)
Photo © Universal Channel
Zajímavosti (1)
- Mockbuster filmu Deň po tom (2004). (Real Tom Hardy)
Reklama