Reklama

Reklama

Extrémní rychlost

  • Francie Overdrive (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Film vypráví příběh dvou bratrů, zlodějů aut, kteří cestují za novou zakázkou na jih Francie, kde se dostanou do hledáčku místního zločineckého bosse. Zloději Andrew a Garrett Fosterovi (Scott Eastwood a Freddie Thorp) se specializují výhradně na nejdražší luxusní auta. Byli najati na krádež nádherného Bugatti z roku 1937 v hodnotě několika miliónů eur a tak za touto zakázkou směřují na jih Francie. Ale Jacomo Morier (Simon Abkarian), místní zločinecký boss a majitel Bugatti, je chytí a nebere to vůbec na lehkou váhu. Výměnou za své životy budou muset oba bratři ukrást auto Morierovu úhlavnímu nepříteli Maxi Klempovi (Fabian Wolfrom) – a to nejen nějaké auto, Morier chce, aby Klempovi ukradli jeho nejcennější auto, Ferrari 250 GTO z roku 1962. (Vertical Entertainment)

(více)

Videa (7)

Trailer 2

Recenze (102)

Eldrick 

všechny recenze uživatele

FAST AND FURIOUS meets NEED FOR SPEED a 60 (SE)KUND ve Francii. Dalo se to přežít díky štětkéznímu ksichtu Any de Ar(anál)mas. Horší už to bylo s koženym jelimanem, Scokotem Eastwoodem. Čím víc sraček jsem s tímhle profesionálním nehercem viděl, tím víc mě zaráží, jak mohl starej Clint zplodit takovou nesympatickou kreaturu bez talentu a ještě k tomu poměrně zakrslou vzhledem k tomu, že mladej Clint měl údajně v nejlepších letech až 193 cm. Co se týče genů, tak se teda fuckt moc nepofotrovatil, teda až na ty vrásky jako harmonika kolem očí, to je asi tak jediný. Jinak film jako zvuková kulisa v pozadí při facebookundování dobrý. ()

radaza 

všechny recenze uživatele

Co říct o filmu, kde se všechny postavy chovají jako dementi. Herci to nevytrhnou, taťka Eastwood hrál sice taky ve velkých sračkách, ale syn v tomhle taťku překonává, zřejmě protože jeho poměrně omezený herecký rejstřík ještě výrazně zredukoval. Rychle a zběsile je hodně drahá série béčkových filmů. Tenhle pokus o napodobení se dá označit snad písmenem E. ()

Reklama

agentmiky 

všechny recenze uživatele

Neočekával jsem, že Francouzi se svým klonem k americkému Rychle a zběsile mohou uspět, ale dalo se na to dívat. Překvapily mě dvě věci. Tou první byl Eastwood junior, který se docela s hlavní rolí popasoval dobře, nijak zbytečně nepřehrával, celkově by se dalo jeho vystupování zařadit do kolonky přijatelné. Dále mě pak zaujalo hlavní téma, které se nevyznačovalo jen tak nějakou ledajakou krádeží aut, ale zcizováním těch nejluxusnějších historických kousků z tohoto průmyslového odvětví. I mně jako nikterak velkému fanouškovi aut zahřálo u srdce, když se na obrazovce objevovaly tak krásné vozy, které se mohou pochlubit oslnivou historií. Po stránce příběhové to nenabídlo nic inovativního, ale to se asi nedalo ani moc očekávat, honičky byly natočeny svižně, po stránce vizuální se také nedá moc vytýkat. Jsem vždy rád, když Francouzi natočí dobrý film, protože oni to umí. Závěr nechán otevřen, ale asi by se nedalo očekávat, že by nám divákům mohli filmaři nabídnout druhý díl. Já jsem s Overdrivem spokojený. Za mě dávám 67 % ()

Yoshimitsu 

všechny recenze uživatele

Když máte lásku ke krásným luxusním automobilům navíc když se, zde vyskytují staré legendy jako je: (Shelby Cobra 1964, Mustang 67, BMW 327) a podobné vzácné kousky, tak si to prostě chcete pustit a podívat se na ně. Samozřejmě je to vykrádačka 60 sekund a z části Fast and Furious, dějová linka bez duše milión předvídatelných zvratů a ta jejich vyvedená partička, uff. Už jsem rád, že trajekt je naložený a grázl okradený. Dávám 35% ()

Lachtaan 

všechny recenze uživatele

Kdyby byl tenhle film stvořen před 20 lety, zajisté by z něj byla jen šílená fraška. S vyspělou technikou dnešní doby a vedle přenádherných veteránů i moderních nadupaných kár má tenhle poněkud nevinný snímek to štěstí, že úplně nezapadl zásluhou zrození právě až v roce 2017. Nijak extrémně mě Overdrive nelákalo, ale chyběla mi tématika rychlých aut a Rychle a zběsile prostě nemá skrze historii žádnou pevnou konkurenci. Tak si pro tento subžánr musíme sáhnout i k méně podstatným dílkům, které rozhodně nenadchnou, ale ani neurazí. Třetí film s překrásnou Anou de Armas v jednom měsíci. Škoda, že se mi její filmový výběr už dost sužuje. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (7)

  • V rokoch 1962 - 1964 sa vyrobilo iba 36 kusov Ferrari 250 GTO. V roku 2014 sa jeden z týchto automobilov predal za 38 miliónov dolárov, v roku 2016 požadoval majiteľ za jeden takýto kus dokonca 57 miliónov dolárov. Vozidlo, ktoré sa objavuje vo filme je replika postavená na základe Ferrari 250 GTE. Pre potreby filmárov ju zapožičal francúzsky zberateľ. (m.a.t.o.)

Reklama

Reklama