Scénář:
Alexandr DulerajnKamera:
Rogier StoffersHrají:
Ingeborga Dapkunajtě, Leelee Sobieski, Ed Stoppard, Jeffrey Tambor, Max von Sydow, Atanas Srebrev, Ruslan Ščedrin, Uljana Laptěva, Jevgenij Jermakov (více)Obsahy(1)
Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a lidem byla naočkována pasivita, závislost a totální poslušnost. Jediná osoba, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. (LIVINGDEAD)
Videa (3)
Recenze (15)
Keď sa Rusáci nafetujú, zakúruje im to a toto z toho vznikne. Pochopil som o čom im išlo, ale konzistentnosť filmu je úbohá. Zachraňujú to len cecky Sobieskej a aktuálnosť témy. Ale musia sa ešte veľa učiť, aby to bolo pozeratelné a plnohodnotné aj pre európskeho diváka, o americkom ani nehovorím. 1 z 5 ()
OBSAH: Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a naočkovali lidem pasivitu, závislost a totální poslušnost. Jedinou osobou, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. HODNOCENÍ: Filmové psychologické drama o tom, jak se z nuly stává reklamní agent. Ten po obětování červené krávy, vidí u lidí balóny, které představují špatnou stravu. Vyloženě agitace proti FAST FOOD žrádlům a proti obezitě. Scifi? Neuvidíte ani sekundu! Pouze Jů a Hele v oblacích. ()
Myšlenka zajímavá (i když mně to nepřišlo až tak originální...), scénář trochu kostrbatý, provedení otřesné. Samozřejmně film doslovně vypovídá o dnešním marketingu a v podstatě o jednom ze světových problémů, to není tajemstvím snad už nikomu. Jen je škoda že rozpočet nebyl větší nebo scénář nedostal do ruky někdo s většíma zkušenostma. Škoda, mohl to bejt pěkně hustej mindfuck. P.S.: Trailer je sakra lepší a to nejen qr kódům vedoucím na... Kdo chce, ten si to najde :) ()
Tohle byl docela zajímavý nápad, TOTÁLNĚ ZAVRAŽDĚNÝ NAPROSTO ZPRASENÝM ZPRACOVÁNÍM! Rádoby artové nesmysly, následně vysvětlované dalšími nesmysly, nuda, při třetím dějovém asi-zvratu jsem už autorům nadával do kreténů. Tohle nemělo co dělat rozmatlané na 106 minutách filmů, tohle měl být kraťas do maximálně dvaceti minut. ~ Netuctový nápad zesraně zpracovaný. Tfuj a zklamání. ()
Když tvůrci na něčem ujížděj, dopadne to takhle. Myšlenka není nezajímavá, ale film se k ní dopracovává dlouho a těžce, přes různé nedopracované náznaky, a nakonec i přes doslovné animace čehosi, jakýchsi reklamních bludů, což vypadá spíše směšně než jako hrůza a děs, proti čemuž je nutno bojovat a vybojovat zákaz reklamy. Leelee opět ukáže sem tam kozy, ale jinak je to prostě film proti vymývání mozků reklamou, který chce říct, že často nevíte, co je vaše myšlenka, a co vám vnutila reklama, ale dělá to prostě blbě a nekoukatelně. ()
Galerie (32)
Photo © Roadside Attractions
Reklama