Režie:
Serge KorberKamera:
Jean RabierHudba:
François de RoubaixHrají:
Louis de Funès, Noëlle Adam, Olivier de Funès, Daniel Bellus, Max Desrau, Tiberio Murgia, Paola Tedesco, Franco Volpi, Martine Kelly, Danielle Minazzoli (více)Obsahy(1)
Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (252)
Piti Piti Pa je roztomilá komedie, která zaujme zajímavou výtvarnou stylizací ve stylu šedesátý let, ale i výkonem hlavního představitele, Louise De Funès. Ten se stará o většinu gagů a pomáhá tak zapomenout přeci jen trochu jednodušší scénář. Na podobném principu je sice postavena většina Funesových komedií (jedno téma, které se po dobu celého filmu příliš nerozvíjí, na něž je nabaleno množství všemožných vtipů), ale zrovna v tomto případě se jedná spíš o lehčí nadprůměr, než naprostou klasiku jakou je Fantomas nebo první četníci. Pro českého diváka se však film stává povinností, pokud je fanouškem Tata bojs, kteří si do své písničky Attention aux hommes vypůjčili z tohoto filmu opravdu téměř všechno. Sledování někerých scén tak dostává nový, zajímavý rozměr (Filipe, Filipe! :) ()
Piti Piti Pa neomrzí ani při opětovném zhlédnutí a pokaždé mi vykouzlí nenucený úsměv na tváři, na němž má samozřejmě (jako vždy) obří podíl Louis de Funès (s nezaměnitelným hlasem Filipovského), jemuž sedla role starostlivého a poněkud potrhlého choreografa pečujícího o svá "kůzlátka" jako ulitá. Ať už jde o podmanivé vyprávění pohádky nebo zběsilé lepení magnetofonové pásky či "dietní" večeři (a vážení) - (nejen) tyto nezapomenutelné scénky mě vždy zaručeně pobaví. ()
Lui de Funes opet rozesmeje spousty z nas. Dobre sceny ze zacatku filmu jak se snazi vzdy rozjet jako prvni. A pak jedna ktera se mi obzvlaste libila. Jak jedou ve svym sportacku za autobusem a pozoruji jednu ze svych tanecnic a autobus najednou zastavi a oni do nej nabouraji.Ridic se jde podivat zda se jim nic nestalo, ale oni nechteji byt prozrazeni a tak mu rikaji - nic se nestalo, vsechno je v poradku, a pritom maji rozmackanej predek auta napadrt. ()
Nejlepší jsou scény z Evansovy školy. Druhá polovina filmu (zájezd do Říma) mě už tolik nebaví. Nejlepší je bezesporu Evansovo vyprávění pohádky a jeho montáž telefonického rozhovoru. No a hudba, to je špička, zejména úvodní džemování a skladba "Judo". "Ani se nenamáhej a jdi šlapat." (183.) ()
Šíleně bláznivé, taneční, úsměvné a vtipné. Louis de Funès, pro mě největší francouzský komik (na kterém jsem prakticky vyrostla) - prožíval každou scénu, přepracovával každý detail a tento film není výjimkou. Báječná a elegantní komedie s mistrem de Funèsem :-) Příběh jak zabloudí malé jehňátko (meee, meee) je dokonalý :-D ()
Galerie (39)
Photo © Gaumont
Zajímavosti (18)
- Když Evans (Louis de Funès) nabourá do autobusu, tak mu řidič autobusu v českém dabingu nabídne, zda nechce odtáhnout do garáže. Původně tím myslel do autoservisu, jelikož „garage“ znamená francouzsky autoservis. (McFly2)
- Zápletka okolo detí zmiešaných so skupinou umelcov pripomína film Pojedeme do Monte-Carla, ktorý vyšiel v roku 1951. (Arsenal83)
- Louis de Funès si v tomto snímku zahrál strýce jednoho z hlavních hrdinů Filipa Evense (Olivier de Funès). Ve skutečném životě byl Louis de Funès otcem Oliviéra. (majky19)
Reklama