Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pohádka, sen nebo noční můra? Mladý romantik Max (Vincent Cassel) bydlí v Paříži a rád flirtuje, ale rozhodl se oženit. Jednoho dne zahlédne přes sklo telefonní budky Lisu (Monica Bellucci) - okouzlující dívku, s níž před dvěma lety prožil vášnivý vztah. V okamžiku zapomene na všechno, plánovanou cestu do Tokia i na svou snoubenku Muriel. Posedlý Max Lisu pronásleduje a ukryje se v jejím bytě. Je tam však přistižen dívkou jménem Alice, která je Lise podezřele podobná... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (79)

bassator 

všechny recenze uživatele

Docela originálně zamotaný čtyřúhelník. Na prvním vrcholu je bláznivě zakoukaný Max, na druhém krásná Lisa, na třetím naivní (a nevýrazný) Jean-Philippe a na posledním až skoro psychopatická rozvracečka Alice - 17. 5. 2011 - 50% ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Výnimočný film, kde sa mieša minulosť s prítomnosťou, pravda s klamstvom a Láska s vypočítavosťou. Zaujímavo vytvorený scenár, aj samotné spracovanie, ktoré svojou štruktúrou tak trochu pripomína Shakesperove hry (obzvlášť Sen noci svätojánskej). Samozrejme mi to nedá neporovnať aj s americkým remakom Wicker Park - a musím uznať, že americká verzia sa mi páčila oveľa viacej, či už hereckým obsadením, lepšími dialógmi, alebo aj samotným spracovaním deju. Čo sa týka toho koncu - oba mali čosi do seba, ale popravde som neni spokojný ani s tým americkým, no ani s francúzskym (jeden príliš happy, druhý trochu nezmyselný). Každopádne v oboch verziách bola mojou srdcovkou Alice, aj keď bola svojim spôsobom tá najväčšia manipulátorka - ale z Lásky! No musím uznať, že Rose Byrne sa mi v porovnaní s Romane Bohringer páčila oveľa viacej, dokonca by som povedal, že bola takmer dokonalá. ()

Reklama

LuNaj 

všechny recenze uživatele

Vynikající film, úžasná zápletka a skvěle zkombinované vztahy. Ale ten závěr? To bylo jako co? Celou dobu Maxovi fandíte a on se na konci zachová jako absolutní trotl? Závěr by měl být gradace celého film. Něco skvěle strhujícího a zároveň překvapujícího. Ale tohle teda neberu. Nemá vám prakticky zkazit celý požitek z filmu. Díky tomu jsem na rozpacích s hodnocením. Alice jsem praktricky nesnášel od okamžiku jejího prvního žvástu. Nevím, jestli to měl být záměr. Max se v mnoha chvílích choval jako naprostý idiot a na závěr to pouze potvrdil. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Pokud mají Francouzi mindrák se Shakespeara, tak tenhle snímek jim ho nevyléčí, protože je to dost nepovedená odpověď na Večer tříkrálový. Prohazování citů mezi dvěma dvojicemi zamilovaných funguje v divadelní hře, kde se o to postarají kouzla, ale v současném světě neustálé nepravděpodobné emocionální zvraty vyvolávají leda smích. ____ Počáteční hledání ztracené lásky nejprve vzbuzuje napětí, ale po čtvrt hodině začíná nudit a dá se brát jako reklama realitní kanceláře na netradiční byty v Paříži.________ Druhá polovina snímku má téma "miluje mne, nemiluje mne - miluji ho, nemiluji ho" přičemž se tyto city střídají tak často, až to otráví a já se musela čím dál naštvaněji ptát: Proč si, sakra, nezvavolají a nevysvětlí si to?!!_____ KOUSEK DĚJE - Když se Max v závěru rozhodne pro dívku mimo předtím neustále obehrávaný čtyřúhelník, pochopila jsem to tak, že už toho má taky dost a chce pryč z těch nesmyslných motanic. /3. 5. 11./ ()

Rocket 

všechny recenze uživatele

Vincent Cassel za mlada, Bellucci ešte vo vynikajúcej forme a debutujúci režisér Mimouni (ktorý ako pozerám sa už k filmu nedostal) sa nám snažia prerozprávať príbeh o osudovej láske, ktorá nemala priestor k naplneniu. Počas úvodnej štvrť hodiny filmu registrujem mysterióznosť, ďalej ako sa príbeh rozuzľuje badám prvky romantiky až drámy, čo nakoniec vyústi v mierne rozpačitý záver, ktorý takémuto filmu vôbec nesadne. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (6)

  • Variety napísalo, že film patrí „medzi najpútavejšie a najdômyselnejšie skonštruované trilery za posledné roky“. (Arsenal83)
  • Podľa slov autora Gillesa Mimouni je jednou z ústredných tém filmu čas. Postava Maxa Mayera stvárnená Vincentom Casselom sa totiž nevie rozhodnúť medzi troma ženami, z ktorých jedna predstavuje minulosť a ďalšie dve prítomnosť a budúcnosť. Cieľom autora bolo vytvoriť modernú poviedku pretavenú do netradičného thrilleru bez zbraní a policajtov, ktorého tempo udáva predovšetkým sentiment. (0verseer)

Reklama

Reklama