Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bart Cordell se vrací do Francie převzít impérium svého otce, který zahynul při letecké katastrofě. Je však obviněn z pašování drog a začíná tušit, že otcova nehoda i jeho obvinění jsou součástí rafinovaného spiknutí. (oficiální text distributora)

Videa (1)

TV spot

Recenze (86)

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Film Následník je silný po stránce herecké a stavu napětí uvnitř atmosféry. Bohužel, je také úsečný, střihově nepropracovaný a nepřirozený. Výsledkem je znásilnění nosné myšlenky a celková nesourodost, která dokáže zaujmout, nikoli pohltit. Hlavní postavou příběhu je dědic francouzského ocelářského impéria Bart Cordell (zajímavý Jean-Paul Belmondo), muž s uhrančivým šarmem, kultivovaným chováním a neohroženým postojem ke zlu a zločinům. Je to ryzí člověk s bohatstvím v zádech, oddaným přítelem po boku a zdravým sebevědomím na srdci. Bart Cordell je obdivovaný a obletovaný hrdina a stojí na straně dobra, přesto jeho trestná výprava nedokáže plnohodnotně strhnout a uchvátit. Ženskou krásu přináší objekty Bartových liberálních milostných tužeb: nebojácná žurnalistka Cordellových novin Liza Rocquencourt (šarmantní Carla Gravina) a prodejná a žárlivá luxusní sociální pracovnice (půvabná Maureen Kerwin). Mezi výrazné postavy patří nejdůležitější muž a nuncius Bartova otce v čele impéria André Berthier (dobrý Jean Rochefort). A Bartova za každé situace loajální pravá ruka David Loweinstein (pozoruhodný Charles Denner). Z dalších rolí: Bartova starostlivá spojka s představiteli křesťanské církve monsignore Schneider (Jean Martin), Bartův spolehlivý a výkonný soukromý detektiv Brayen (zajímavý Maurice Garrel), Bartův novinář s třaskavým materiálem André Dutois (Michel Cassagne), nebezpečný prostředník a advokát Georges Theron-Maillard (François Chaumette), dezorientovaný šéfredaktor Bartových novin Frédéric Lambert (Michel Beaune), neúnavný policejní dohled na Bartovým příjezdem Jean-Pierre Carnavan (Jean Desailly), Bartův mocný tchán s tajemstvím minulosti Luigi Balazzi (Fosco Giachetti), Bartova manželka v pozadí Giovanella Cordell (Anna Orso), Bartův zavražděný otec Hugo Cordell (Paul Amiot), či Bartův chráněný synek Hugo junior (Matti Lassila). Je to jeden z mnoha hrdinských eposů a v té záplavě se nezadržitelně ztrácí. ()

andrii 

všechny recenze uživatele

Emeritní potomek. Pařížský "Amerikán." Majitel světových stránek, ocelových očí, který jim nasadil brouka do hlav, když usedl do křesla, vedeného stíny minulosti, černými nájezdníky "rodiny." Hamlet - dědic. Má vhled. Poznává vzhled posledních dní. Zaplatí, kdo okradl o životy předky. Koncernový mistr rakví, tváří titulky jeho plátku. Na oplátku zasype ho hřbitovními plátky. Mrtev je kralevic. Ať žije princ, v zemích mýtů. ()

Reklama

B!shop 

všechny recenze uživatele

Zase docela netypicka Belmondovo role, kde sice hraje vicemene drsnaka, ale tady je za milonare a obchodnika, nehlaskuje, nerve se a jeho postava ani neni kdovijak sympaticka. Pribeh je sice docela solidni, ale bohuzel neni kdovijak zazivnej a misty sem se v tom lehce ztracel. No a konec je debilni. ()

sharky 

všechny recenze uživatele

56% Bebel v podivné roli milionářského dedice, který na jedné straně až socialisticky soucití z dělníky a poštvává je proti své vlastní firmě, na druhé straně chladně podvádí svou ženu a bezcitně se chová i k milenkám. Trošku moc se to vleče, má to divné flashbackové prostřihy, které nejsou nijak odlišny, takže hrozně matou, scénář trošku klopýtá a zklamal mě konec. S jiným koncem, by to možná bylo i za 4. ()

Historik 

všechny recenze uživatele

Tento Belmondo je zcela zapomenutý, trochu netypický, ale výborný. Po Siréně z Mississippi další příjemné překvapení. Máme klamný pocit, že Belmonda známe, pořád dokola se vysílají ty nejznámější filmy, a pak přijde tohle. Doufám, že se ještě nějaká stará novinka s Belmondem objeví. Tuhle opožděnou českou premiéru rozhodně doporučuju. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (2)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v Paríži a francúzskej obci Hayange. (dyfur)
  • Philippe Labro byl také autorem scénáře, v němž zužitkoval svou novinářskou praxi, v níž se seznámil s korupcí prorůstající politiku i podnikatelské kruhy. (argenson)

Reklama

Reklama