Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Osem rokov po tom, čo malá Cassandra záhadne zmizla, začnú na povrch vychádzať skutočnosti, ktoré indikujú, že by ešte stále mohla byť nažive. Polícia nevie, čo má robiť, ale postupne sa odhaľujú nové a nové fakty, napríklad aj to, že Cassandriných rodičov niekto sleduje. Vysvitne tak, že ich dcéra bola pravdepodobne obeťou zvláštneho únosu. (readan)

(více)

Videa (8)

Trailer 1

Recenze (68)

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Dovolím si částečně převzít a upravit komentář od Pilda17, který se mi při otevření profilu filmu zobrazil jako první a který jsem si také jako první po zhlédnutí filmu přečetl. ~~~ Thriller, který mě vůbec nezaujal způsobem vyprávění, které bylo natolik na přeskáčku, že jsem po nějaké době ztratil přehled co se kdy děje a přestával to postupně vnímat. A rozhodně to nebylo příběhem, který má nápad a šlo by z něj vykřesat něco koukatelného. Ano, od začátku mě film nenechával v klidu a stále jsem u něj musel něco dělat, jinak bych nudou chcípnul, protože po většinu času se nic zajímavého neděje a jen si to hraje na sofistikovaný promyšlený thriller. Ryan Reynolds zahrál své, ale ničím nevynikne. Zpočátku se vše tvářilo daleko zajímavěji, sice se to táhlo, ale dávalo to naději, že se příběh rozvine a začne se něco zajímavého dít. Určitě dříve než v polovině se ale vše přehouplo do vyhloubené neprázdné jímky a v tu chvíli jsem již pomalu vypínal mozkové závity. Potenciál na velmi solidní krimi thriller film měl, ale naprosto ho nevyužil, zahodil a zcela zazdil, což je zásadní a esenciální chyba. Chtělo to nějakou, jakoukoliv akci, napětí namísto unylé nudy a hlavně nějaký moment, který by vyrazil dech, něco, co by dokázalo smysluplně překvapit a probudit diváka. Vše si propluje nezáživným a přichcíplým tempem a nenabídne NIC. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Krásně tady můžeme porovnat práci Egoyana a Denise Villeneueva. Nedotažený scénář, který nabízí sice spoustu zajímavých scén a dialogových pasáží, ale prapodivně přeskakuje v časových rovinách a neumožňuje divákovi improvizovat a domýšlet, ani však listovat v bujarém obsahu, jelikož je nepřehledný. A bohužel zároveň není ani z poloviny tak atmosferický (chybí práce s kamerou, hudbou, nasvícením) jako Zmizení, což je element, který tvořil v o rok starším počinu 50 procent úspěchu. Celkově vzato tedy Captive o třídu horší, stále však slušná filmařina. Nejvíc potěší opět expresivní Reynolds, který se do těhle rolí prostě umí položit. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Přešel bych, že Atom skoky na časové ose hodlal diváka rozložit na atomy (zřejmě měl strach, že by chronologická posloupnost přinesla banalitu) i laciný závěr bez emočního účinku, ovšem způsob vedení policejního vyšetřování ze mě udělal idiota a to já i přes působivě zasněžené Ontario nerad. Chcete mi namluvit, že policie nebude monitorovat návštěvy u vězněného pedofila, jenž byl zatknut v souvislosti s případem? Chcete mi říct, že se stovek svědků z charitativního večírku nikdo neptá, kdo s jeho hlavní hvězdou ten večer seděl u stolu? A že si tyto informace pak nedá dohromady? Co to bylo? Díl Policie Modrava? Škoda, první film s Reynoldsem, kdy mi nececkal krev jak Lestat a musí jej zkazit jiné okolnosti. Holt co se týká mizení, není Kanaďan jako Kanaďan.. ()

Lukoboss 

všechny recenze uživatele

Ne, nejde tomu dát víc, protože tam bylo tolik opravdu špatných situací, scén a nepochopitelných věcí, co se scénáře týče, že to fakt nejde. Když pominu ty skoky ve vyprávění z přítomnosti do minulosti a zase zpátky, který jsou prostě zmatečný, nemůžu si odpustit okomentovat toto: manželka, která celých 8 let vyčítá manželovi, že "ztratil" jejich dítě. Ale on nikoho neztratil, prostě šel do obchodu koupit koláč a řekl 9 leté dceři, aby na něj počkala v autě - mimochodem ani ona sama se nehrnula za ním a v 9 letech už není nejmenší. Pak policajt/detektiv, kterej si od začátku do konce myslí, že otec dítěte je kretén, kterej holku prodal nějakýmu úchylovi. :D to jako vážně toto?? A když se mu podaří online spojit právě s hledanou dívčinou, tak jeho přítelkyně (mimochodem velitelka celýho vyšetřování) toto absolutně zmaří během pár sekund svou naprostou demencí. Vypadá to, jako by to dítě ani hledat nechtěli a bylo jim to jedno. To prostě vůbec není možný. A ještě únos velitelky, to je taky mistrovský dílo - ona je hvězdou večera, má proslov, lidi jí tleskají atd., je to na pozvánky a nikdo netuší (ani ona), kdo že to s ní sedí u stolu? Nikdo si nevšimne s kým odešla? Ufff! A záporák musí mít úplně vyschlo v hubě, protože ji má celej film otevřenou jak úplnej dement. Ne, toto se fakt nepovedlo. Dvě hvězdy za R. Reynoldse a kanadský prostředí... ()

POMO 

všechny recenze uživatele

V momentu únosu mimo obraz použil Egoyan úplně stejný záběr jako Villeneuve v o rok dřívějších Prisoners. Jinak se ale vydává jiným směrem, padouchy i zákulisí s unešenou obětí nám ukazuje hned od začátku, průběžně s představováním hlavních postav. Chronologické rozházení některých událostí dělá sledování filmu zajímavým. Jasno začnete mít až po pár desítkách minut. Následně dojde na působivě mrazivé scény i slušně vyobrazené záporáky, ze kterých naskakuje husina. Slušný, ne úplně typický příspěvek do skupiny podobných žánrovek. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (3)

  • Natáčanie filmu prebiehalo na mnohých miestach v kanadskej provincii Ontario. (MikaelSVK)

Reklama

Reklama