Reklama

Reklama

Tony Arzenta

  • Itálie Tony Arzenta (více)

VOD (1)

Rozhodnutí mafiánského nájemného vraha Tonyho Arzenty (Alain Delon) pověsit kvůli rodině svou práci na hřebík má za následek krvavou tragédii. Šéfové se totiž pokusí přivést zabijáka k rozumu tím, že brutálně zavraždí jeho manželku a dítě. Tony Arzenta (Alain Delon) je víc než jen obyčejný nájemný vrah. Je to jeden z nejlepších profesionálních zabijáků, jaké má mafie ve svých řadách. Ta si cení hlavně jeho výjimečných schopností, odvahy i neochvějné loajality. Tony se však jednoho dne rozhodne se svou prací seknout. Chce začít nový život, trávit víc času s milovanou ženou a synem, kterého zbožňuje nade vše. Mafie si ale nemůže dovolit nechat Tonyho odejít. Ví toho příliš mnoho. A nyní ohrožuje její bezpečnost. Jediný způsob, jak by se mohl z osidel mafie dostat, je nohama napřed... (Cinemax)

(více)

Recenze (51)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Podá-li zasloužilý Čistič výpověď, tak je rozumné ji akceptovat. Ale vysvětlujte to mafiánům, kteří vládnou světu a přilehlému okolí. Takže karty jsou rozdány a flegmatický zabiják se může v poklidu změnit v cholerického řidiče. Mne to tedy hodně bavilo a až do konce jsem doufal v poněkud pohádkovější konec, ale od antihrdiny, sedmdesátek a Delona se asi nedalo čekat nic jiného. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Zápletka classico. Nájemný vrah chce do penze, zaměstnavatel o tom nechce ani slyšet. Stačí jedno nedorozumění a pracovní náplní se stává vendeta.. Nápadité záběry, ostré automobilové honičky, příkras zbavené výjevy násilí (třeba když si zfetovaní makaróni s autogenem přijdou zablbnout na vrakoviště). Nekompromisností protkaný oldschool, kde se Arzentem systematicky tráví krysy, aby nakonec přišla tenzí naplněná scéna v kostele a ryze delonovské finále na jeho schodech.. ()

Reklama

choze 

všechny recenze uživatele

Průměrný scénář bez zajímavých postav a většího napětí, u kterého bych ocenil, kdyby hrdina postupoval poněkud rychleji a efektněji a ne, že jen za někým tu a tam přijde, střelí ho mezi oči a hotovo. Dvě ucházející autohoničky, slušná kamera a výprava. Zasmušilý Delon žádné velké herectví nepředvádí. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Asi najlepsie polizzioteschi, ktore som doposial videl.A dalsi klasicky dokaz, preco mylujem taliansku kinematografiu. Priamy tah na branku od zaciatku, minimalne odbocky, vyborni herci ako Delon /Skorpion 1973, Dva muzi ve meste, Sicilsky Klan/ a Richard Conte s Carlou Gravinou zabezpecuju plnohodnotny filmarsky zazitok. Plus k nim aj Claudio Ruffini /Suda a Licha, Policajt v Africe a Dva Vytecnici/. Reziser Duccio Tessari natocil vskutku genialnu gangsterku, ktora ma vsetky atributy kvalitnej filmariny /strih, scenar, kamera, herecke vykony najde sa aj strhujucejsie tempo, ktore sa opat na chvilu uvolni/. Plus su tu klasicke atributy polizzioteschi filmov ako brutalne prestrelky, autonahanacky a vyborna atmosfera + nasilie. Teda osobne neznasam nasilie, ale ked si mam vybrat medzi zbabelostou a nasilim, vyberiem si nasilie. Jo a este jedna vec : vypada to tak, ze suhlasim s Karlosom80, ale cestne vyhlasujem, ze medzi nami nic nie je /a ani nebude/ a ze u mna je to konspiratorsky picus : 95 % ()

vesper001 

všechny recenze uživatele

Zápletka víc než klasická, naštěstí pojetí je poměrně originální. Snad je to tím, že film natočili Italové. Za zmínku stojí kamera a její netradiční úhly pohledu a úvodní písnička od Ornelly Vanoni, která zazněla o 30 let později na začátku Dannyho parťáků 2. A brutality je tu pořádná porce. Třeba konec postavy Marca Porela mě strašil hodně dlouho. Alain Delon je v roli Itala překvapivě uměřený, žádné silné projevy emocí nebo jižanského temperamentu. Italské reálie zastupuje jedna přestřelka v kostele a několik krásných záběrů venkova. A je to jeden z mála filmů, kde zloduch pronese větu „Sakra, došly mi náboje!“. ()

Galerie (20)

Reklama

Reklama