Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jiří, živící se prodejem drog, slečna, jež se nedokáže rozejít s dlouholetým partnerem, protože je prostě hodnej, básník žijící ve své romantické iluzi, starostlivé matky a snaživí otcové. Jejich osudy se vzájemně proplétají, ale každý si přitom uchovává svůj vlastní svět, dokud jej nenaruší násilná pouliční vzpoura. HANY drze, s nadhledem a cynickým humorem zobrazuje společnost, které čas protéká mezi prsty. I z tohoto důvodu se tvůrci rozhodli film odvyprávět v jednom kontinuálním záběru. (Cinemart)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (169)

Ligter 

všechny recenze uživatele

Ve zřetelné unikavosti a pomíjivosti mi Hany nakonec celkem imponují a to i přesto to, že to není úplně dramaturgicky průrazné na rovině motivací postav. Veskrze jsem rád, že je to takhle prázdné; konečně to nevypadá jako prachsprostá sázka na jistotu, ale skutečně suverénní tvůrčí rozhodnutí. Kdoví, jestli tomu nepřidal jen důraz na plzeňské ulice a tím pádem i nemožnost postav se z obklíčení městem (a tudíž ze své škatulky) vymanit. Věřím v záměr aneb zase projednou české guilty pleasure. ()

hansel97 

všechny recenze uživatele

Film je zajímavý možná tím, že je natočený bez střihu, jinak bych se k němu asi sotva dostal. Ale povedená kamera je jediné plus, které se mi povedlo najít. Zásadním mínusem jsou pro mě nesympatické postavy, i ta Hanka Vágnerová, která ze začátku vypadala jako aspoň jedna povedená fajn postava, se pak chovala jako tupá, s prominutím, pička. A nejen, že byly postavy nesympatické, ještě se chovaly hodně nelogicky. Hlavně okolo části s pouličním roztržkou, film se ani nestihl na nikoho pořádně zaměřit, strašně roztříštěný děj a zbytečné postavy. A ?hlavní postava? Jiřího Kocmana byla na facku asi nejvíc ze všech. ()

Reklama

maverick10 

všechny recenze uživatele

Ta všednost a fádnost příběhu (nepříběhu) a dialogů, vypovídá o naprosté absenci fantazie. Točit totiž sám život, není tak těžké. Vezměte kameru a obejděte s ní ulici párkrát dokola, vlezte do každe druhé hospody a máte Hany. Chápu o co se tvůrci snažili, ale na tohle ja film nepotřebuji, na to mi stačí vystrčit paty z baráku a jen pozorně naslouchat a pozorovat. Co ovšem mohu ocenit, je novátorská forma natáčení (tedy ve skutečnosti snad pouze na 3 střihy, které ale ani nepostřehnete), se kterou máte pocit, že kamera jenom tak plyne a vše se odehrává přesně tak, jak má. Každopádně je to pokus posunout český film zase trochu dopředu a to já vždycky vítám. ()

StarsFan 

všechny recenze uživatele

Velký potenciál a řemeslně zdařilé dílo, ve kterém kamera plynule proplouvá z jedné situace do druhé, zatímco zvuk je sestříhaný a nesmírně sympaticky tak dokresluje celou atmosféru. První polovina mě bavila, po krásně natočeném pouličním střetu už jsem se však se scénářem začala významně míjet, aby mě nakonec zklamalo, že jsem se o postavách nedozvěděla prakticky nic (více scén jako tu s otcem v parku!) a že jsem se nedočkala ani žádného vyústění. Vím, že ona prázdnota je do jisté míry cílem a z čistě myšlenkového hlediska bych si snad i dokázala ocenit, jako divák ale asi očekávám trochu víc. Nicméně i přes střízlivé hodnocení a komentář ale nakonec Hany považuju za jeden z nejzajímavějších českých filmů, které jsem v poslední době viděla. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Nejsem intelektuál a na žádném literárním kroužku jsem nikdy nebyl, ale tahle skrumáž náhodných účastníků hned několika akcí opravdu vypadá jako ze života. Z herců zaujme hlavně Jiří Kocman (aspoň doufám, že to hovado jen hraje), ostatní neměli moc prostoru. Jednozáběrová forma se k filmu hodí, jen scenárista zřejmě nedokázal vymyslet nic, pro co by se některá z postav vrátila do kavárny, takže ke konci máme přece jen jeden střih a takový vyloženě formanovský závěr. Problém začíná až při otázce, jestli tím chtěl autor něco sdělit. Pokud ano, tak zpráva nedorazila. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (17)

  • Na place byl přítomen James Kemp z Londýna ve funkci hereckého supervizora, kterou zastával sám Michal Samir právě u filmu Bez doteku. Pod Jamesem Kempen se učilo mnoho významných herců jako například Tom Hardy, Michael Fassbender nebo Paul Bettany. (Zdroj: CinemArt)
  • Tramvaj, kterou se Jiří (Jiří Kocman) a Hana (Hana Vagnerová) vezoum je Tatra T2 č. 133 z roku 1958, kterou jako historické vozidlo provozují PMDP, a.s. Tramvaje tohoto typu v běžném provozu v Plzni nejezdí od roku 1989, a tak by ve filmu ze současnosti správně neměla, co dělat. Režisér zvolil vůz tohoto typu proto, že se mu nejvíce líbil interiér. Postsychronní zvuk tramvaje pochází z modernějšího vozu typu ČKD T6A5. (Martin_L)
  • Na filmu režisér Michal Samir opět úzce spolupracoval s Matějem Chlupáčkem (Bez doteku), nejmladším českých režisérem, který tentokrát projekt zašítil jako producent a technický supervizor. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Finále Plzeň nově udělí Zlaté ledňáčky

Finále Plzeň nově udělí Zlaté ledňáčky

21.04.2014

Světové "neformanovské" filmy kameramana Miroslava Ondříčka, téměř kompletní domácí hraná i dokumentární tvorba za poslední rok za účasti tvůrců a poprvé i výběr nových slovenských filmů, to… (více)

Reklama

Reklama