Reklama

Reklama

Michael Logan je vysoce závislý feťák a zároveň zkorumpovaný policejní důstojník, jehož svět se obrátí vzhůru nohama díky příchodu drsných albánských gangsterů. Hrozí totiž, že tyhle krvelačné hyeny změní londýnské podsvětí jednou provždy. Seznamte se s Michaelem Loganem - antihrdinou naší doby, přirozeným predátorem v džungli londýnského podsvětí. Michael stojí v čele zvláštní protidrogové jednotky zaměřené na největší a nejpodlejší překupníky drog. On ani ostatní členové jeho týmu ovšem nejsou o nic lepší než tihle padouchové - tak to ale ve světě, v němž se pohybují, zkrátka funguje. Rozlišit, zda se pokoušejí infiltrovat gang proto, aby ho zničili, či snad aby jim z obchodu s drogami taky něco káplo, je téměř nemožné. Pak ale na scénu vstoupí dva brutální albánští bratři, díky nimž hrozí, že se pravidla londýnského podsvětí změní jednou provždy. Michaelův život se ještě víc zkomplikuje, když jeho starý kolega David převezme případ s Albánci, a oddělení pro vyšetřování vnitřních záležitostí se dostane na samý práh odhalení pochybných činností Michaela a jeho skupiny. (Cinemax)

(více)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (54)

bubun 

všechny recenze uživatele

Policejní detektiv, který se dostane k tajným dokumentům v místnosti, kam kdykoli mohou přijít "padouši" z některé z přilehlých místností, a fotí si je mobilem, přičemž se ozve onen tak nepříjemný zvuk, který často zapomínají vypínat návštěvníci galerií a muzeí?? Vážně? Jinak, další zbytečně násilný film, kde se všichni sjíždějí lajnama koksu, i "good guys". Už mě nebaví dívat se na tyhle násilnický filmy - všichni jsme jich už viděli desítky, a lepších, k ničemu to není, jen mě to naplňuje odporem. Jako by nestačilo, že se to děje v reálnym světě. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Syrová, špinavá a zlá anglická kriminálka, plná hnusnejch, zlejch a špinavejch lidí a je jedno, jestli se jedná o Albánce, Turky, policajty z protidrogovýho, nebo fízly z vnitřního. Tady neměl čistý ruce vůbec nikdo a člověk může jen hádat, koho ta hra na dobrýho poldu a kámoše podsvětí semele jako prvního. Výborný Peter Ferdinando, kterého jsem sice leckde viděl, ale odsud si ho konečně zapamatuji, dvojka mých oblíbenců Maskell-Graham mě nezklamala ani tady, ačkoliv bych jim dal víc prostoru a hodně potěšil jeden z albánských bratrů, který vypadal jak ultradrsňácká verze Colina Farrella. Paráda. 85% ()

Reklama

emma53 

všechny recenze uživatele

Na můj vkus snad až moc masakrální, ještě pár takových filmů a budu chodit jak zdrogovaná, já, která ani nekouřím. Chvílemi překombinováno, ale jinak nemám větších výtek. A konec mě už totálně rozcupoval, to mně spadla brada. Ty ty ty, Gerarde, tohle mi nedělej. Syrovost a drsnou, skoro šílenou atmosféru umocnil modrý filtr, ale to snad ani tvůrci nemuseli, ono by to mohlo klidně být i v normálních barvách, divákovi by to přece úplně stačilo, aby si ujasnil, jak to někdy někde chodí.......nebo všude ? A nebo to bylo úmyslem, aby se divákova tvář bez problému ztotožnila s viděnými vjemy. Možná jsem ale barvoslepá, i tuhle možnost připouštím. Zkorumpovaný polda, no to snad néééé? :-) A ještě ten zážitek u vany s ........asi se dám na pohádkové horory. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Docela hodně drsná, syrová a nepříjemná kriminálka plná drog, prostitutek a albánských goril, se kterými nechcete mít nic společného. Tenhle film není vyloženě můj šálek čaje a při dvou hodinové stopáži jsem se párkrát nudil, ovšem jakmile došlo na krájení chleba, tak bylo na co koukat. Místy brutální jak svině za což palec nahoru za odvahu tvůrcům. 65% ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Syrový kriminální maso... Vynikající atmosferická kriminálka, která nejvíce připomene předloňský artový hit Drive, jak prací s hudbou, tak i zajímavým uměleckým stylizováním. Hyena má ovšem narozdíl od Drive spíše polodokumentární charakter, což je asi nejvíc umocněno ruční kamerou, která často sleduje protagonisty filmu zezadu, tak trochu to evokuje linku ,,direct cinema", výsledný vjem je hodně sugestivní. Gerard Johnson natočil zvláštní progresivní retro snímek, formálně jdoucí ve stopách starých gangsterských filmů 70. let, ovšem výrazově posunutých do aktuální postmoderní současnosti. Překvapivý, silný otevřený konec, když kamera zůstává na strnulé tváři hlavní postavy, přesně evokuje svíravý pocit, který podobně laděné snímky vzbuzují...přes všechen ten nános humanity jsme pořád jenom zvířata žijící v (velkoměstské) džungli... ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama