Reklama

Reklama

Půlnoc druhého dne

  • Hongkong Na ye ling chen, wo zuo shang le wang jiao kai wang da bu de hong Van (více)

Obsahy(1)

Sedmnáct obyvatel Hongkongu cestuje nočním spojem. Podivné věci se začnou dít ve chvíli, kdy autobus projede tunelem a ocitne se ve zcela vyprázdněné ulici. Pasažéři si brzy uvědomí, že patrně zůstali na světě úplně sami. Běžná noc v ulicích Hongkongu. Uprostřed změti nočních ptáků, aut a pouličních prodejců nastupuje sedmnáct cestujících do minibusu, který je má přepravit z Mongkoku do Tai Po. Skupina pasažérů je stejně rozmanitá jako město samo - je v ní zdrogovaný muž, rozhádaný pár, žena s růžencem i čerstvě zamilovaná dívka, za volantem sedí upovídaný řidič. Autobus se však po průjezdu tunelem ocitne v časové smyčce - ulice a budovy zejí prázdnotou, nikde ani živáčka. Vypadá to, že se najednou všechno propadlo do země. Jen miliony neonových světel nepřestávají blikat do tmy, jako by se nic nestalo. Pasažéři hledají útočiště v opuštěné kavárně a přemítají o tom, co si počít... (Cinemax)

(více)

Recenze (25)

Lacike 

všechny recenze uživatele

Namet mi pripomenul niektore sci-fi filmy a tema o skupinke, ktora nahle musi riesit zahadu preco sa na svete ocitli sami ma bavi. Bohuzial tento film na nejake skumanie a odhalovanie pointy uplne kasle. Je to pojate ako mysteriozne poeticky film zalozeny cisto na atmosfere. Jednotlive udalosti, ktore sa deju skupinke hrdinov nemaju ziadny system. Cely film som mal WTF pocit a zaver je uplne nevysvetleny. Nech si divak mysli co chce. Tento pristup mi nesedi, ale aspon film nenudi, kedze sa neustale deje nieco absolutne absurdne. Jednotlive postavy su tiez uplne divne. Za jedno pozretie to stoji. Kludne to môze byt pre vas absolutna pecka ale aj totalne neznesitelna nuda. Ja som tentoraz presne uprostred. 6/10. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Obrovské zklamání. Midnight after by se dal označit za nejvyčerpavájící film roku. Po skončení jsem byl unavený, jako bych uběhl 10 kilometrů. Vůbec mi to nesedlo, ze začátku se mi to ještě líbilo, jistá nepředvídatelnost dávala filmu šťávu, ale pak jsem se začal ztrácet ve sledu náhodných událostí. Při filmu je třeba být neustále v pozoru, jakmile vás začne otravovat komár jako mě, máte po filmu. Akční vůbec, horror těžko, Drama-Thriller budiž. Velmi divné. ()

Reklama

maddy 

všechny recenze uživatele

Na rôzne podivnosti z Hong Kongu som už síce dávno zvyknutý, ale podobné prestrelené bizarnosti akým je aj Midnight After mám stále problém akceptovať. Zase jeden nezmyselný multi-žánrový mix mystery, komédie, drámy, hororu, thrilleru, sci-fi, fantasy a vo výsledku ani jedno z toho, resp. nič poriadne. Len sled náhodných, čoraz divnejších scén bez zmyslu a bez jasnej dejovej línie, v ktorej sa navyše pohybujú nesympatické, preafektované postavy. Nevravím, že všetky scény sú zlé, niektoré sú celkom efektné a aj tých pár záberov na opustené ulice veľkomesta majú niečo do seba (aj keď úprimne, polovicu filmu sa tam sedí v kaviarni), ale ako celom je toto je ďaleko za hranou, skutočne prestrelené, nekonzistentné a Fruit Chanovi tento pokus rozhodne nevyšiel. Divím sa, že v tom niekto dokáže vidieť akúsi kritiku súčasného Hong Kongu. Ak tam aj nejaká je, tak je podaná veľmi nešťastným spôsobom, ktorý nehodlám akceptovať. CELKOVO: 1* (2/10) ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Byla to úchylná pitomost, ale tak úchylně blbá, že bylo až zajímavé to sledovat a čekat, co z toho nakonec vzejde. Bohužel tak od poloviny to ale z "weird TV scifárny" začalo sklouzávat do naprosté debility mimo smysl a z mystery-scifi s možná laciným nápadem, ale umožňujícím zajímavou zápletku se vyklubala prostě en nezvládnutá debilita plovoucí okolní stokou. Právě dnes jsme měli s kolegou v práci debatu nad tím, že vlastně takřka vůbec nevznikají nějaké takové ty "pravé sci-fi", tohle tu marnost jen podtrhuje. Od odpadu to zachraňuje jen ona počáteční mimóznost s patinou "co z tohohle vzejde...?". ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Bizarní adaptace online románu o různorodé skupině lidí, kteří po záhadné události zůstanou jedinými lidmi v Hongkongu, reflektuje společenskopolitické fenomény Hongkongu a jeho obyvatel v posledních letech. Pomocí fantaskně nadsazených pasáží se zde tak tematizují následky havárie jaderné elektrárny Fukušima, nadcházející volby do zastupitelstva Hongkongu, které zpřítomňují vliv Číny na samosprávní oblast a pochopitelně i budoucí deadline roku 2046. Samotná premisa zmizení všech lidí a současně znepokojivé i fascinující obrazy vyprázdněných ulic, které jinak jsme zvyklí vídat plné lidí, odkazují ke konceptu "kultury mizení" - zjitřenému hledání hongkongské identity a ohledávání minulé i soudobé kultury tváří v tvář době, kdy hrozí politická a kulturní asimilace Hongkongu s Čínou. Výsledkem je významově sytá metafora, která silně rezonuje s domácím publikem, ale pro zahraniční diváky, kteří postrádají podklady k jejímu dekódování zůstává neprostupnou skrumáží cizosti. ()

Galerie (12)

Zajímavosti (1)

  • Literární předlohou k snímku je původní internetový survival-scifi komiks "Lost An A Minibus To Taipo", jehož internetová serializace probíhala od roku 2012 a mezi lokálními fanoušky komiksů způsobila ohromný poprask. Tématicky se zaměřuje na příběh šestnáctičlenné posádky autobusu, která se po projetí tunelu Lion Rock Tunnel dostává do úplně jiného světa, apokalyptické podoby současného Hong Kongu, v němž jsou jedinými přeživšími. Jeho autorem je hongkongský komiksový tvůrcem vystupující pod spisovatelským jménem "Pizza". (Conspi)

Reklama

Reklama