Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Chaudard, Pithivier a Tassin jsou sice vlastenci a nosí uniformu francouzské armády, ale rozhodně to nejsou žádní hrdinové a válku by nejraději prožili někde zcela v ústraní. Ovšem osud jim předurčil roli hrdinů i proti jejich vlastní vůli. A tak střídavě osvobozují sedmou rotu z německého zajetí, prchají v převlecích a když na to přijde, tak dokonce i bojují! (Česká televize)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (139)

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

„Válka není nic oproti paní Cluziové. Jestli vás uvidí, jak ničíte most, to radši vyleťte do vzduchu.“ Z Lamoureuxovy trilogie o Sedmé rotě je „Návrat“ mým nejoblíbenějším dílem a zároveň jediným, kterému dokážu dát 4 hvězdičky. Snad jen několik hluchších míst a vzpomínka na dost bídné dojmy z prvního dílu mi brání jít s hodnocením ještě výš, ale nakonec jsem té věčně prchající rozervné trojce pod vedením Pierra Mondyho /Broudier z Les copains 1964/ docela přišel na chuť. Hláškami a vtipnou akcí naplněnou komedií nás provází od začátku i samotný režisér a to v postavičce plukovníka s náročným úkolem propojování drátů k vyhození mostu. Jo, dráty a knoflíky mě spolehlivě znovu rozesmáli stejně jako operace útěku na zámku provedena s matracemi nebo (zdánlivě vážná) šachová partie s německým oficírem. Závěrečná „frankenheimerovská“ akce s vlakem působí na čistokrevnou komedii 70. let oproti předchozímu ději až nebývale realisticky, dokonce i Lefebvre dokázal zvládnout sehrát akční part bez přidané hodnoty nechtěné srandy, takže celá působí i po letech napínavě, s několika pečlivě promyslenými vtipy. 85% ()

`barocco 

všechny recenze uživatele

Dalsie priame pokracovanie uspesnej francuzskej komedia "Kam sa stratila siedma rota?" zaostava za svojou uspesnou jednickou v sarme skutocne len malicko. Opat vynikajuci Jean Lefebvre v ulohe smoliara Pithiviera, Pierre Mondy v ulohe serzanta Chaudarda a snat zamrzi zmena herca ulohy Tassina ktoreho uz nehra Aldo Maccione (odmietol hrat v dalsom pokracovani) ale mladucky Henri Guybet.... ()

Reklama

HJ-FILIP 

všechny recenze uživatele

Změny Tassina jsem si ani nějak nevšiml. Zato mě sedmá rota opět skvěle pobavila! Podle mě je to jedna z nejlepších komedií s válečným tématem! Scény v zámku, s lokomotivou, s umělým dýcháním a mnoho dalších opravdu dokáže rozzářit úsměv! Ááááááááá, to to bolí. Á - ó- á - ó - dej to pryč - ááá - už to přestalo xD ()

Han22 

všechny recenze uživatele

O fous lepší než první díl, na který dvojka přímo navazuje. Opět sledujeme trojici pohodářů na jejich nekonečných pokusech o útěk, přičemž ve dvojce mezi naprosto nezapomenutelné patří celý pobyt na zámku a nekonečné manévry s matracemi. To jsem si už v dětství říkal že Němci nemůžou být tak pitomí :-). Jinak standartně skvělé hlášky (grupýr, červený drát na modrý knoflík) a na komedii celkem napínavé vlakové finále. ()

pakobylka 

všechny recenze uživatele

"Sedmá rota" se sice poctivě snaží pokračovat v duchu prvního filmu, ale viditelně jí ubývají síly. Její písnička je už trochu obehraná - z větší části zmizela bezprostřední roztomilost, se kterou spolehlivě okouzlovala ... a dokonce i pointa jakoby byla poněkud unavená životem. Nezbytná naivita zůstala, ale nutně se musela cítit osamělá. Neměla po ruce nic, oč by se mohla opřít, takže 3* jsou tak akorát. P.S.: Značně mě rozladilo přeobsazení role Tassina, Aldo Maccione mně byl DALEKO sympatičtější. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (6)

  • Ačkoliv změna není na první pohled zřejmá, došlo v tomto pokračování ke změně obsazení jednoho z hlavních hrdinů. Zatímco v prvním filmu Kam se poděla sedmá rota? (1973) hrál Tassina ještě Aldo Maccione, v tomto a v posledním filmu série Sedmá rota za úplňku (1977) se této role již zhostil Henri Guybet. (GordonCZ)
  • Zámek Château de Vigny, ve kterém se odehrává velký útěk důstojníků, se nachází ve stejnojmenné obci v departmentu Val d'Oise, přibližně 50 km od centra Paříže. (Foxhound#1)
  • Použitá parní lokomotiva řady 140 C38 je skutečný válečný stroj. Byla vyrobena v roce 1919 ve Velké Británii pro francouzskou armádu. V roce 1941 byla zrekvírována a odeslána do Německa. Později se stala majetkem soukromého železničního spolku. (Foxhound#1)

Reklama

Reklama