Reklama

Reklama

DVTV

(pořad)
Publicistický / Talk-show
Česko, 2014, 215x10-30 min

Účinkují:

Daniela Drtinová (moderátor), Martin Veselovský (moderátor), Emma Smetana (moderátor), Filip Horký (moderátor), Daniela Písařovicová (moderátor) (více)

Obsahy(1)

Internetový publicistický pořad DVTV je video-projekt moderátorů Martina Veselovského a Daniely Drtinové. Každý den přináší nové rozhovory nebo komentáře na nejrůznější témata ať už z politického, kulturního či společenského dění. (xrubesd)

Recenze (126)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

DVTV je pro mě médium číslo 1. Sleduji je už v podstatě od začátku , alespoň jeden (ale spíše u toho nezůstane) rozhovor si týdně dám. Filip Horký ještě šel, ale pak je tu Emma Smetana. Musím říct, že bych radši dělal 10x rozhovor po sobě s panem Veselovským i paní Drtinovou. Rychle to plyne (zvášť u témat, které mě extrémně zajímají), dobře poslouchá a příprava je bezchybná..Pak až s Emmou. Opravdu by si ten defenzivní způsob mohla odpustit. ()

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

Tady je ta kvalita tak kolísavá... Hlavním problémem je vždy moderátor. Veselovský je výborný a asi i důvodem, proč se na to někdy právě podívám, ale zbytek pokulhává. Cením si jak poctivě rozhovory vedou a jaké "zajímavé" a hlavně aktuální hosty zvou. Moderátoři - Veselovský 5*, Drtinová 3*, Smetana 0*... 70% ()

Reklama

VictorMartel 

všechny recenze uživatele

Po nějakých dvou letech jsem si na tip pustil ze záznamu DVTV, mnou dávno pohřbený formát, abych si vyslechl cestovatelské příhody životem protřelého režiséra, kterého jsem do té doby domněle neznal. Filmy točí pro nejblbější tisícinu národa, a zřejmě proto je na sebe tak hrdý, že by dobro artikulované komediemi s Langmajerem mohlo sloužit za vzor svobody, na kterou každá málo pozápadněná politika čeká. Jenomže inovativní pan Havlík právě nebyl: protičínství je tu celá agenda a moc se to neliší od protižidovských kampaní. Nikdo z nich by neodstarostoval ani venkov, ale rádi by z Brány Nebeského klidu strhli portrét Mao Zedonga. Hláška „já jsem tam byl“ na mě neplatí. Taky tam byli misionáři. A leckteří se nejspíš nenaučili ani pozdravit. Jako když Britové mezi opiovými válkami požadovali, aby se angličtina stala výchozím jazykem smluv. Což mi připomíná všechny ty nedůstojné štítky nicneříkajících odborností na dveřích korporátního plebsu. Naštěstí o dnešní Číně nereportují jen lidskoprávní neandrtálci, ale i tací, kteří se naučili mluvit a třebaže vychováni liberalismem nepoklonkují tamnímu režimu, neslýchám je pronášet o něm tak jasnozřivě despektní stanoviska. Z prostého důvodu, že na to nejsou dost blbí. Jako třeba čeští režiséři, exponát beze zbytku vysvětlující, proč jsme to dotáhli až k Fialovi a spol. Cílevědomě neschopní dodavatelé filmového braku ale nezmetkují proto, že jim rozpočet vnucuje civilní látku. Leckomu na Západě jsou lidské příběhy samy o sobě zdrojem fungujících nápadů. Nekoneční vyznavači všeho západního by měli vědět, že jimi zbožštělí režiséři se vždy neženou za technologickým pozlátkem a ohromující výpravou, ale umějí se nadchnout reálnými problémy a překvapovat: neotřelým rozuzlením, výbornými dialogy… Dokonce blockbusterový standard Spielberg (The Fabelmans/2022). Adepti na Českého lva sahají po kameře proto, že si nadání probírat se fekáliemi vyložili špatně jako právo odhodit lopatu. V Česku platí, že čím schopnější je kdo lempl, tím spíš ho média povzbuzují, aby obdařoval veřejný prostor sebestředně universalistickými výměty: „Já jsem z okresního města, natočil jsem Vetchého ve sprše a vím, jak je to s tím dobrem pro všechny lidi. Jsem v tom zajedno s ambasádou státu natolik plodného svobodami, že předal vězeňství podnikatelům.“ A k té zpropadené Číně… Tady pracuji a tady platím daně. Vím, že ani dobře nepíšu, A PROTO mě to neživí. Živím se tím, co dokážu dělat dobře, do jiného se nepouštím, a pokud bych se přece jen chtěl zabývat produkcí něčeho jiného, nestane se, že v tom ani za 20 let nepokročím, a přece se budu pokládat za natolik moudrého, abych poučoval tisíce let trvající říše o etnických otázkách. Nadto takové, které za mých 20 let poflakování stihly předběhnout americké století. My nejsme vzorem ničeho. Ještě žijí pamětníci vyšší evropské humanity v duchu rasového ideálu a Mengeleho experimentů. Moje matka si odžila taková 90. léta, že by s Ujgurem měnila. A ne že by za to mohl stát, který z té dřiny neviděl ani korunu, jak ji načerno dojil místní Západem poblázněný blbeček. Palestinci a Ujguři mě nezajímají, prokazatelně nikdy mě nezajímali a nevím o nikom, komu bych se za to měl omluvit. Mohu s někým sympatizovat, třeba s Kurdy, ale nejsem za něj zodpovědný a sotva mi někdo vysvětlí, proč se mám skládat ať už na řešení jeho problémů, nebo exotické avantýry našich žoldáků. Buďte dobří doma, blbci, a když budete dost dobří, poznáte to z toho, že si vás ty jiné domy vzaly za příklad. Hlavně si už zapamatujte: cizí neznamená moje. () (méně) (více)

Tristaver 

všechny recenze uživatele

DVTV je pro mne projektem roku. Veselovského považuji za nejlepšího politického komentátora, jakého ČR kdy měla (doporučuji i jeho twitterový účet), Drtinová bývala také skvěle kousavou moderátorkou. Teď je trochu slabší, ale pořád to jde. Společně vytvořili skvělý pořad, který se věnuje mimo politiky i dalším tématům, která hýbou společností a užívají dobrého formátu. Rozhovor Veselovského s Ovčáčkem je vrcholem branže. ()

BoPo 

všechny recenze uživatele

Nesledujem časti venované politike, politikom, pretože mi príde ako strata času sledovať márnu snahu dopracovať sa k užitočnej, pravdivej, politicky nekorektnej odpovedi. A čo sa týka ostatných rozhovorov, tak keď vidím, že bol rozhovor s niekým pre mňa extra zaujímavým, tak si vždy v duchu poviem, že nech ten rozhovor robil Veselovský a nie Drtinová. Ona mi nejako nesedí. Vadí mi jej ľútostivý pohľad. Vadí mi akým smerom vedie rozhovory. Vadí mi ten jej celkový vlezlý dojem, ktorý z nej sála. Takže nepolitické Veselovského rozhovory za 4*, ale za DVTV ako celok, kde je veľa častí úplne mimo mňa a skrz nesympatiu k Drtinovej, dávam 3*. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama